abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75118717
TS was vanmiddag op een verjaardag. Nu zat TS naast een moeder aangezien het vooral "oude" mensen waren zat iedereen in een kringetje en zat TS dus vast aan de moeder. Maar het was echt onmogelijk om een normaal gesprek te starten want het ging steeds over haar kinderen.

Zo ging het gesprek ongeveer.

Moeder:
Het is pietjes eerste sinterklaas!1!!! hij is helemaal druk einz! Van de week opschoool toen... Weet je wat jante deed bij de voetbal!1!!

TS: Oke, ja dus...

Moeder:
Hij kan al zo goed fietsen!!!! bla bla bla kind zus zo bla bla bla

klacht: Mensen die alleen over hun kinderen praten, en ze vinden alles wat het kind doet ook nog eens geweldig.
pi_75118752
haha ja dat doen mijn kids ook
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_75118806
Mijn topics zijn zo succesvol he, echt waar!!!!!11111 vandaag weer 2 kronen aangemaakt in KLB!!11!1111!11¡¡¡¡1

[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 29-11-2009 19:45:00 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_75118813
walgelijk idd.....
pi_75118827
Waar het hart vol van zit loopt de mond van over!

Maar terechte klacht hoor, kinderen boeien mij totaal niet. Als je dan geen normaal gesprek meer over iets anders, dan ben ik gauw klaar met zo'n persoon.
Powered by Janetje®
pi_75118867
Ha heerlijk ...dat was ook de reden dat ik na 1 "gezellig georganiseerd avondje" met de collega's er mee ophield....de kinderen ...de vakantie in Zuid-Frankrijk op de camping.....andere onderwerpen waren er niet
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75118897
Zeeeer mee eens!
Ik heb een kennis die echt alleen maar over haar kinderen kan praten en als je dan zegt dat het nou wel weer een keer ergens anders over mag gaan dan is het van "wacht maar tot je zelf kinderen hebt". Aaaargggg!!!!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  zondag 29 november 2009 @ 19:48:05 #8
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_75118946
Herkenbaar. Wat helpt is konsekwent als zij over dr Pietje begint, het over jouw Treinen / Games / Karate / whatever te beginnen. Echt elke keer weer.
Pas dan valt het haar op hoevaak ze het over haar spruit heeft.
How can I make this topic about me?
pi_75118964
Dat je even wat over je kinderen vertelt prima, maar om nog elk onderwerp op je kinderen te betrekken
pi_75118994
Wel jammer dat sommige vaders meteen klaar zijn met mij wanneer ik een gesprek over hun oudste dochter probeer aan te knopen
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_75118998
Was het een MILF?
Play hard, go pro.
  zondag 29 november 2009 @ 19:49:52 #12
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_75119019
Mr. Anderson.
pi_75119618
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef haggardmerle het volgende:
Dat je even wat over je kinderen vertelt prima, maar om nog elk onderwerp op je kinderen te betrekken
Mee eensch.... En dan niet zien dat sommige mensen het helemaal geen reet interesseert. Heel even OK maar veel ouders weten dan niet te stoppen en dat is irritant.
pi_75119668
Kinderen.
pi_75121156
Alleen al je username maakt dit topic een geweldig topic.
-
pi_75121460
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Alleen al je username maakt dit topic een geweldig topic.
[ afbeelding ]
Eens Merle
  zondag 29 november 2009 @ 22:15:49 #17
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_75126862
Met domme mensen worden doorgaans ook dat soort gesprekken gevoerd. Blijkbaar ben je niet instaat om het over religie/politiek etc te hebben.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_75127238
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
Met domme mensen worden doorgaans ook dat soort gesprekken gevoerd. Blijkbaar ben je niet instaat om het over religie/politiek etc te hebben.
Of over kapsters

Ik ben zelf moeder, maar ik heb ook een hekel aan die mensen die hun hele identiteit ophangen aan hun kinderen. Jeetje, wees blij dat je t een keer ergens anders over kan hebben dan over het Zandkasteel
  zondag 29 november 2009 @ 22:35:41 #19
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_75127873
Terechte klacht! Vriendinnen van me die kinderen hebben zijn veranderd van leuke meiden in huismoeders met joggingpakken met spuugvlekken erop en kort haar :'-)
pi_75128743
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Of over kapsters

Ik ben zelf moeder, maar ik heb ook een hekel aan die mensen die hun hele identiteit ophangen aan hun kinderen.
Eens, er zijn ook moeders die nog een stapje verder gaan, die denken dat ze op straat, in de winkel of elders in het openbare leven meer rechten hebben dan andere burgers omdat ze moeder zijn en zich kinderen in hun gezelschap bevinden.

In de TT staat trouwens ouders, ik heb de indruk dat vaders zich hier minder vaak aan schuldig maken, hebben jullie dat ook?
Een heer met stijl
pi_75128789
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef Tsunade het volgende:
Terechte klacht! Vriendinnen van me die kinderen hebben zijn veranderd van leuke meiden in huismoeders met joggingpakken met spuugvlekken erop en kort haar :'-)
Zoals mijn rij-instructeur zei: gesettelde vrouwen gaan steeds meer op hun vent lijken
Een heer met stijl
  zondag 29 november 2009 @ 22:58:21 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_75128995
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Trannellius het volgende:
Wel jammer dat sommige vaders meteen klaar zijn met mij wanneer ik een gesprek over hun oudste dochter probeer aan te knopen
pi_75129408
Babies.
Roken is lekker
  zondag 29 november 2009 @ 23:11:56 #24
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_75129501
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zoals mijn rij-instructeur zei: gesettelde vrouwen gaan steeds meer op hun vent lijken
das een goeie
pi_75129508
quote:

[..]

Haha echt? Damn, dus vandaag of morgen transformeer ik in een negert?
pi_75129970
Vroeger zo:

Nu zo:

"Maar ik heb wel kinderen!"

Een heer met stijl
pi_75132900
wel een wonder dat steeds meer middelbare mannen de scheiding inzetten. Het lijkt me geen pretje om elke dag op de bank te zitten met een rtl boulevard kijkend en privé/story lezend dichtgegroeid wijf met een vlot pittig roodgeverfd kapsel die het alleen maar over kids kan hebben

Maar OT, in mijn optiek blijven je kinderen een privézaak. Gewoon niet over praten met vreemden (interesseert ze namelijk niets) alleen als ze je er naar vragen, kort en bondig de informatie geven wat ze willen horen en dan weer snel overgaan tot een ander onderwerp
pi_75133280
quote:

[..]

Eens, er zijn ook moeders die nog een stapje verder gaan, die denken dat ze op straat, in de winkel of elders in het openbare leven meer rechten hebben dan andere burgers omdat ze moeder zijn en zich kinderen in hun gezelschap bevinden.
Of denken dat hun kroost niets fout kan doen, en dus jou standaard de schuld geven als de betreffende jonge god opeens tegen jou aanrent en op de grond valt omdat ie te druk is. Niet tegen het kind zeggen dat ie voorzichtiger moet zijn, maar meteen "WAT DOE JE MET MIJN KIND?!! ".

Sta je daar middenin een winkelcentrum met een kwade moeder van het middelpunt van het universum die zich bezeerd heeft aan jouw been omdat deze niet meteen meegeeft als hij zich er vol in ramt, en mag jij aan haar uitleggen waarom jij niet schuldig bent... succes
quote:
In de TT staat trouwens ouders, ik heb de indruk dat vaders zich hier minder vaak aan schuldig maken, hebben jullie dat ook?
Ik denk dat de gemiddelde vader allang blij zijn als er momenten zijn dat zij even stil is en hij nog heel snel even kan praten over wél interessante zaken.. Zijn ook minder 'roddelaars' bij die echt alles per se willen doorvertellen, ook al boeit het geen hol.
pi_75133347
Jep ik ken het. Ik heb nog liever dt mensen over hunzelf praten.

Een van de redenen waarom ik geen ouder wil worden. .
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_75134822
Als ik een kind krijg ga ik dat ook doen.
-
  maandag 30 november 2009 @ 09:26:58 #31
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_75134877
Herkenbaar.
Gesprekken met willekeurige vrienden met kinderen gaan ook altijd zo:
ik: hey, hoe is het?
willekeurige vriend: Goed! de kinderen doen het goed op school! en Pietje voetbalt zo leuk!
Mijn gedachten: ik vroeg hoe t met JOU ging, oetlul!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_75134899
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef Fha het volgende:
en als je dan zegt dat het nou wel weer een keer ergens anders over mag gaan dan is het van "wacht maar tot je zelf kinderen hebt". Aaaargggg!!!!

Het is voor sommigen toch moeilijk te begrijpen dat er mensen zijn die voor de geboorte van hun kind al het idee dat ze in hun leven iets bereikt hebben.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_75135034
momenten zoals beschreven in de OP zijn de momenten dat ik als niet roker spontaan buiten ga staan met een peuk in mijn muil.
  maandag 30 november 2009 @ 09:51:24 #34
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75135319
Ik ken geen jonge stelletjes die net in de kinderen zitten, die wel over iets anders kunnen praten.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_75135390
Jah nou sorrie hoor
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 30 november 2009 @ 10:08:47 #36
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75135692
quote:

[..]

Hmm, als ik een collega van me bekijk: nee, die indruk heb ik niet. Die denkt ook nog steeds dat wij alles leuk vinden wat dat kutkind doet, gelukkig ben ik niet vaak op kantoor... Andere collega krijgt ook binnenkort een kind, en die begint nu ook al, zelfs voordat dat kleine monster er is...

* Metalfreak is er steeds meer van overtuigd dat hij geen kinderen wil...
Don't let my username fool you...
  maandag 30 november 2009 @ 10:12:32 #37
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_75135781
Kinderen.

Nooit van mijn leven.

Ik snap ook niet waarom vrijwel iedere vrouw zo'n ontzettend grote kinderwens heeft.

Waarom moet en zal je een kind op de wereld zetten?

Wat is daar het praktisch nut van?
  maandag 30 november 2009 @ 10:13:10 #38
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75135791
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:12 schreef Tacobell het volgende:
Kinderen.

Nooit van mijn leven.

Ik snap ook niet waarom vrijwel iedere vrouw zo'n ontzettend grote kinderwens heeft.

Waarom moet en zal je een kind op de wereld zetten?

Wat is daar het praktisch nut van?
Ik kom steeds vaker vrouwen tegen die ook niet van kinderen houden!
  maandag 30 november 2009 @ 10:15:21 #39
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75135850
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:13 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik kom steeds vaker vrouwen tegen die ook niet van kinderen houden!
Dat zeggen alle jonge vrouwen, todat ze een vlot kapsel aanmeten en zich thuis doodvervelen omdat manlief werkt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  maandag 30 november 2009 @ 10:28:02 #40
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75136147
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:15 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Dat zeggen alle jonge vrouwen, todat ze een vlot kapsel aanmeten en zich thuis doodvervelen omdat manlief werkt.
Nee hoor, ze zijn er echt van overtuigd en zien echt in dat zo'n monster je hele leven verpest. Vaak zie je nog dat vrouwen inderdaad in de buurt van kinderen ineens omschakelen van gedachten, maar dat is bij die toch echt niet zo
pi_75136228
Toch wel typerend dat jullie het allemaal als kutkinderen zien
geeft wel aan wat voor "goede" opvoeding gegeven wordt in jullie omgeving
Lid van de MamaSquad
pi_75136314
Ik word bang van dit topic.. straks word ik later ook zo..!
pi_75136331
ow en nou hebben we het allemaal over kinderen dus jullie zijn net zo erg als de ouders zelf

Lid van de MamaSquad
  maandag 30 november 2009 @ 10:55:11 #44
94676 Garisson72
pi_75136825
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
ow en nou hebben we het allemaal over kinderen dus jullie zijn net zo erg als de ouders zelf
Volgens mij hebben we het over ouders die alleen maar over kinderen kunnen praten. Ouders zoals jij, kennelijk.
pi_75136869
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:55 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het over ouders die alleen maar over kinderen kunnen praten. Ouders zoals jij, kennelijk.
euhm... nee dus, aangezien ik nog niets (okay nu dus wel) over mijn kind gezegd heb
dus.....
Lid van de MamaSquad
  maandag 30 november 2009 @ 10:58:06 #46
94676 Garisson72
pi_75136908
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
euhm... nee dus, aangezien ik nog niets (okay nu dus wel) over mijn kind gezegd heb
dus.....
Je zei dit...
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
Jah nou sorrie hoor
... in reactie op de TT. Je voelde je dus aangesproken, en dat zal dan wel terecht zijn.
pi_75136945
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je zei dit...
[..]

... in reactie op de TT. Je voelde je dus aangesproken, en dat zal dan wel terecht zijn.
HET WAS MAAR EEN GARPJE HOOR

Lid van de MamaSquad
pi_75137689
Er is nog wel enorm gebied tussen kinderen haten en alleen maar over kinderen kunnen praten. Ik vind het logisch dat wanneer je net een kind hebt, je er veel over praat. Dat geldt voor iedereen toch wel, als je iets hebt dat je op dat moment enorm bezighoudt (kan ook bjv een ander huis, puppy, of nieuwe auto zijn) dan heb je het daar veel over. Niet altijd leuk voor je omgeving, maar daar komen ze wel overheen.
Op een bepaald moment echter hoor je door te krijgen dat mensen niet altijd even enthousiast kijken als je weer over je kind/verbouwing/werk etc begint, en hoor je je gedrag daarop aan te passen.
Ik ben hartstikke blij dat ik kinderen heb, zou ze nooit meer willen missen. Maar ik ben niet alléén moeder, ik ben ook nog mezelf, dochter, zus, vriendin, partner, minnares, studente etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door Wazeggie op 30-11-2009 11:40:35 ]
pi_75139829
In mijn vriendenkring (allen eind 20-ers) is het eerste kind al geboren, en inderdaad: de ouders praten alleen nog maar daarover. Bij een ander stel is ook het eerste welp in aantocht, en ik voorzie dat daar hetzelfde gaat gebeuren. verschrikkelijk, want wij blijven in ieder geval kinderloos. Straks gaat het op elk feestje alleen nog maar over dat poepende grut, en zitten mn vriendin en ik elkaar maar een beetje aan te kijken. Ik kan er echt doodsbang van worden als ik bedenk dat ik over 5 jaar met mn beste vrienden niet meer over tieten, bier en kontjes en wat voor schunnige dingen we allemaal met onze vriendinnen doen deden maar ellenlange verhalen over "dat sinds de geboort van Sem de sex ook niet meer zoals vroeger is"
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_75171172
Kan me best wel voorstellen dat je in het begin veel over je kind praat maar op een begeven moment moet je wel een beetje snappen dat sommigen er geen interesse in hebben. Ik ga op een verjaardag niet over mijn kinderen praten; ben blij dat ik dan een keer over mezelf mag praten en interesse in iemand anders kan tonen zonder dat er steeds iemand iets wil van me. Ik denk wel dat het iets vrouwelijks is om zich te vereenzelvigen met hun kind bij gebrek aan een leuk leven. Leven door het leven van je kind, ofzo.
pi_75171432
wat een stel pubers hier. Ik heb ook een zoon en die is supertof.
Weet je wat jullie nog erger vinden? Als ik hem mee neem. En hij kan janken oh oh oh

Zonder gekheid. Je hebt het wel eens over je kinderen maar meestal niet met de kinderlozen. Die kunnen daar niet mee om gaan. En er komt echt een tijd dat je het met je vrienden over andere dingen gaat hebben.
Kinderen krijgen hoort voor de meesten bij het leven. Diegene die bewust kiezen kinderloos te blijven moeten hier niet te zwaar aan tillen. Kinderen zijn nu eenmaal een geliefd onderwerp.

Daarnaast is ts een puber denk ik.

En dan nog over die kapsels en thuiszitten. Mijn vriendin werkt 24u en heeft lang krullend haar
pi_75171453
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:44 schreef Gripper het volgende:
In mijn vriendenkring (allen eind 20-ers) is het eerste kind al geboren, en inderdaad: de ouders praten alleen nog maar daarover.
al? Damn wat laat . Eind 20? En dan zo praten. Goed dat jij kinderloos blijft.
Die stoere uitspraak van je heeft geen waarde meer als je vriendin straks bij je weg gaat omdat ze het toch wil.
Maar jij weet zeker van niet toch? En dan word je opnieuw verliefd op 1 met een kinderwens. Wat een drama
  dinsdag 1 december 2009 @ 08:16:35 #53
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_75171749
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 07:21 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

Die stoere uitspraak van je heeft geen waarde meer als je vriendin straks bij je weg gaat omdat ze het toch wil.
Maar jij weet zeker van niet toch? En dan word je opnieuw verliefd op 1 met een kinderwens. Wat een drama
Eind 20? Wat is daar laat aan? Niet iedereen hoeft op z'n 18de zwanger te zijn hoor...Er zijn ook nog andere dingen in het leven dan je zsm voortplanten
pi_75171750
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 07:14 schreef TheFrankey het volgende:
. Kinderen zijn nu eenmaal een geliefd onderwerp.
Bij ouders ja de rest intereseert het gewoon niet.
pi_75172458
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 07:21 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

Pardon? Wie de fuck denk jij dat je bent om een waarde oordeel over mij te vellen? Mn vriendin heeft zo mogelijk nog een grotere hekel aan dat poepende grut dan ikzelf, dus flikker een eind op en ga met je kind blokken stapelen op je vrije papadag. Laat anderen in ieder geval in hun waarde als ze geen kinderen wensen, of (waar dit topic eigenlijk over ging, voordat jij het kaapte om te vertellen hoe geweldig leuk kinderen wel niet zijn) er geen ellenlange verhalen over wensen aan te horen. Dit is geen topic voor blije ouders om hun kwijlende dreumes in de schijnwerpers te zetten, blijf dan gewoon lekker in het OUD forum met de rest van de kirrende en purrende papa's & mama's.
Mijn foto's op Flickr!
pi_75172537
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef haggardmerle het volgende:
TS was vanmiddag op een verjaardag. Nu zat TS naast een moeder aangezien het vooral "oude" mensen waren zat iedereen in een kringetje en zat TS dus vast aan de moeder. Maar het was echt onmogelijk om een normaal gesprek te starten want het ging steeds over haar kinderen.

Zo ging het gesprek ongeveer.

Moeder:
Het is pietjes eerste sinterklaas!1!!! hij is helemaal druk einz! Van de week opschoool toen... Weet je wat jante deed bij de voetbal!1!!

TS: Oke, ja dus...

Moeder:
Hij kan al zo goed fietsen!!!! bla bla bla kind zus zo bla bla bla

klacht: Mensen die alleen over hun kinderen praten, en ze vinden alles wat het kind doet ook nog eens geweldig.
TS is single
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:19:47 #57
94676 Garisson72
pi_75172593
quote:
wat een stel pubers hier. Ik heb ook een zoon en die is supertof.
Weet je wat jullie nog erger vinden? Als ik hem mee neem. En hij kan janken oh oh oh

Zonder gekheid. Je hebt het wel eens over je kinderen maar meestal niet met de kinderlozen. Die kunnen daar niet mee om gaan. En er komt echt een tijd dat je het met je vrienden over andere dingen gaat hebben.
Kinderen krijgen hoort voor de meesten bij het leven. Diegene die bewust kiezen kinderloos te blijven moeten hier niet te zwaar aan tillen. Kinderen zijn nu eenmaal een geliefd onderwerp.

Daarnaast is ts een puber denk ik.

En dan nog over die kapsels en thuiszitten. Mijn vriendin werkt 24u en heeft lang krullend haar
Je vond wel dat je je even moest verdedigen, ja?
pi_75173695
Wheheh dit blijkt toch best een amusant topic te zijn...
Ouders die hun kroost enorm gaan verdedigen en mensen zonder kinderwens die kinderen alleen maar afkraken
de 2 uitersten bij elkaar

Ik ben iig trots dat mijn kindje een vriendin van mij, die kinderen het liefst zo ver mogelijk weg duwt, helemaal ingepalmd heeft en ik de opvoeding zo goed geregeld heb dat zelfs zij nu doorheeft dat niet ALLE kleine kindjes zo fucking irritant zeuren, jengelen en dwars liggen

En dat bovenstaande zei ik niet om mijn kind in de spotlights te zetten, maar meer om aan te geven dat een tegenstander van kinderen (en echt, die vriendin en haar man willen never nooit kids) ook wel de charme van een kindje kan inzien
Mja als je constant van die irritante kids om je heen hebt, snap ik dat je reageert als TS als ineens een ouder tegen je gaat zeuren hoe geweldig hun kind is...
vooral als je dan dat zelfde kind met de ellebogen in de verjaardagstaart ziet hangen
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:47:08 #59
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_75174710
Uberhaput mensen die kinderen hebben
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:49:37 #60
238709 Elkafila
pi_75174783
'I fucking despise children. They're the worst STD to ever be foisted upon mankind.'
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:51:53 #61
94676 Garisson72
pi_75174853
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
En dat bovenstaande zei ik niet om mijn kind in de spotlights te zetten, maar meer om aan te geven dat een tegenstander van kinderen (en echt, die vriendin en haar man willen never nooit kids) ook wel de charme van een kindje kan inzien
Ik ben ook altijd kinderhater geweest, maar sinds vrienden en familie om mij heen tot de nek in de nazaten zitten heb ik bovenstaande ook ervaren.

Het topic gaat dan ook niet om het al-dan-niet vertederend zijn van de koter zélf, maar om het tenenkrommende gejubel van de new-born ouders. Iets waar jij je in je post ook schuldig aan maakt, terwijl je het zo graag niet wil.
pi_75174857
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
konsekwent
pi_75174918
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef Elkafila het volgende:
Uberhaput mensen die kinderen hebben
mensen die Uberhaubt niet kunnen spellen
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik ben ook altijd kinderhater geweest, maar sinds vrienden en familie om mij heen tot de nek in de nazaten zitten heb ik bovenstaande ook ervaren.

Het topic gaat dan ook niet om het al-dan-niet vertederend zijn van de koter zélf, maar om het tenenkrommende gejubel van de new-born ouders. Iets waar jij je in je post ook schuldig aan maakt, terwijl je het zo graag niet wil.
Hier wel, aangezien TS ook tegen mij "praat" met zijn openbare post
Had hij geen reactie van ouders willen hebben, had hij dit topic niet moeten plaatsen.

Maar ik begin niet ongevraagd tegen een kinderloos iemand, vooral niet als ik weet dat diegene kinderen haat
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:57:18 #64
94676 Garisson72
pi_75175021
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
Dit was niet zo'n handige post van je.
quote:
Hier wel, aangezien TS ook tegen mij "praat" met zijn openbare post
Had hij geen reactie van ouders willen hebben, had hij dit topic niet moeten plaatsen.

Maar ik begin niet ongevraagd tegen een kinderloos iemand, vooral niet als ik weet dat diegene kinderen haat
Je kiest er wel voor om het onderwerp je persoonlijk aan te trekken. Maar dat is ook goed natuurlijk, daar krijgt het topic wat dynamiek van!
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:58:45 #65
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75175054
Nog erger: het gelul over andere moeders en kinderen.

Theemuts tot de duizendste. Kots, kots, kots.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:59:46 #66
238709 Elkafila
pi_75175076
[quote]Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:

[..]

[..]

HAHAHAAAA
pi_75175867
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:57 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dit was niet zo'n handige post van je.
[..]

Je kiest er wel voor om het onderwerp je persoonlijk aan te trekken. Maar dat is ook goed natuurlijk, daar krijgt het topic wat dynamiek van!
OMG hoe blond kan ik zijn...
okay dit was de laatste keer dat ik taalnazi speel

aan te trekken niet, interessant om op te reageren wel
klein verschil...

[ Bericht 18% gewijzigd door Ladylike op 01-12-2009 12:14:05 ]
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:36:44 #68
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_75176239
terechte klacht. De jaarlijkse traditie om onder vrienden oudejaar te vieren zal dit jaar aardig verpest worden, daar er 2 hoogzwangere vrouwen zullen bij zijn... Ik heb het voorproefje onlangs al gehad. Het enige wat uit die koppels nog komt is eindeloos gelul over het type papfles, luiers, badjes etc... Triest om je vrienden in 1 2 3 tot tamgeslagen brave papa's te zien evolueren
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:04:06 #69
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75177209
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef misteriks het volgende:
terechte klacht. De jaarlijkse traditie om onder vrienden oudejaar te vieren zal dit jaar aardig verpest worden, daar er 2 hoogzwangere vrouwen zullen bij zijn... Ik heb het voorproefje onlangs al gehad. Het enige wat uit die koppels nog komt is eindeloos gelul over het type papfles, luiers, badjes etc... Triest om je vrienden in 1 2 3 tot tamgeslagen brave papa's te zien evolueren
Hormonen he?

Ze brengen het beste en het slechtse in je naar boven.

Overigens is het niet gek dat je veel over je kinderen praat. Denk ook niet dat TS zich daar zozeer aan stoort. Het is vooral de onwaarschijnlijke truttigheid waarmee het gebeurt.

Maar goed, wanneer je je kinderen Vlinder, Roderik oid noemt dan verbaast het nauwelijks.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:21:58 #70
238709 Elkafila
pi_75177767
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Hormonen he?

Ze brengen het beste en het slechtse in je naar boven.

Overigens is het niet gek dat je veel over je kinderen praat. Denk ook niet dat TS zich daar zozeer aan stoort. Het is vooral de onwaarschijnlijke truttigheid waarmee het gebeurt.

Maar goed, wanneer je je kinderen Vlinder, Roderik oid noemt dan verbaast het nauwelijks.
Idd, hup een put in...
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:28:58 #71
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_75178006
TS is hypocriet!
Hij is zelf ook een poepend en blerend kind geweest!

TS kan er dus duidelijk niet mee omgaan

Wat mijzelf betreft:
Ja, ik wil wel kinderen.
Nee, ik ga het dan niet alleen nog maar over kinderen hebben. Er zijn zoveel dingen die ik interessant vind en graag over mag praten.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:40:12 #72
94676 Garisson72
pi_75178399
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Die truttigheid idd, én tevensook die toon van 'het kan onmogelijk zo zijn dat jij de verhalen omtrent mijn kind niet interessant zou vinden'.

Daarnaast vinden sommige van die new-born ouders ook ineens dat ze wel op een aanmatigende, laatdunkende toon tegen je mogen gaan praten, omdat zij plots zóveel meer levenswijsheid hebben opgedaan tijdens het uitschijten van die blaag (de moeder dan) en het getuige zijn bij dat 'wonder' (de desbetreffende vader).
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:12:26 #73
97643 misteriks
pi_75179438
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:40 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Daarnaast vinden sommige van die new-born ouders ook ineens dat ze wel op een aanmatigende, laatdunkende toon tegen je mogen gaan praten, omdat zij plots zóveel meer levenswijsheid hebben opgedaan tijdens het uitschijten van die blaag (de moeder dan) en het getuige zijn bij dat 'wonder' (de desbetreffende vader).
inderdaad, de nagel op de kop...
pi_75179688
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:13 schreef Gripper het volgende:

[..]

Pardon? Wie de fuck denk jij dat je bent om een waarde oordeel over mij te vellen? Mn vriendin heeft zo mogelijk nog een grotere hekel aan dat poepende grut dan ikzelf, dus flikker een eind op en ga met je kind blokken stapelen op je vrije papadag. Laat anderen in ieder geval in hun waarde als ze geen kinderen wensen, of (waar dit topic eigenlijk over ging, voordat jij het kaapte om te vertellen hoe geweldig leuk kinderen wel niet zijn) er geen ellenlange verhalen over wensen aan te horen. Dit is geen topic voor blije ouders om hun kwijlende dreumes in de schijnwerpers te zetten, blijf dan gewoon lekker in het OUD forum met de rest van de kirrende en purrende papa's & mama's.

Precies wat jij zegt. Laat een ander in zijn waarde.

Je vrienden gaan kinderen krijgen en ja dan is het ineens niet meer zaterdagavond over tieten praten (en dan weer: eind 20.... )
Nee het worden zondagmiddag feestjes met kinderen.

Dus niet zeggen dat ik mensen in hun waarde moet laten als je dit zelf ook niet doet.

Of ga je nu weer oververhit reageren op een forum want dan ben je echt

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2009 13:23:13 ]
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:55:54 #75
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75180936
TheFrankey

zielige vijftigplusser.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75181888
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
TheFrankey

zielige vijftigplusser.
Nee hoor, eind 20
pi_75182075
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:20 schreef TheFrankey het volgende:
Precies wat jij zegt. Laat een ander in zijn waarde.
Volgens mij begon deze bitchfight met een sneer van jou over hoe onvolwassen het is dat ik eind 20 nog steeds over tieten praat, en dat het misschien maar goed is als zo'n opervlakkige neanderthaler als ik geen kinderen krijgt. Of las ik dat verkeerd? Je kwam bij mij over als de zoveelste ouder-in-de-wolken die maar niet kunnen en willen begrijpen dat er heel veel mensen zijn die gewoon geen zin hebben in al die shit.

Maar goed, er zijn voldoende onderzoeken bekend waaruit blijkt dat kersverse vaders op gegeven moment meer vrouwelijke hormonen gaat aanmaken, en daardoor zorgzamer worden. De jachtdrift (en de drang om met je medejagers over tieten en kontjes te praten) wordt gewoon minder. Niks mis mee hoor, moet jij ook vooral doen. Maar ik verwacht van een vriend wel dat ie nog een beetje moeite doet om over de dingen te praten die we vroeger samen leuk vonden, voordat luiers verschonen het hoofdonderwerp van z'n leven werd. En uiteraard chargeerde ik een beetje toen ik het over tieten en konten had. We praten ook nog wel over meer eloquente onderwerpen: hoe we een lekker beest op de BBQ leggen, over onze mountainbike, racefiets, over onze nieuwe keuken, de hypotheek, over wat we vinden van minaretten in Zwitserland, en over de bergen die we nog samen hadden willen beklimmen, maar waar hij nu niet meer heen durft omdat ie nu ineens inziet dat de consequenties een stuk groter zijn geworden wanneer hij een ongelukje krijgt. Hij is nu tenslotte vader, "en dan kun je het niet meer maken om je vrouw & kind alleen achter te laten" (dat laatste is waargebeurd bij een van mn klimmaatjes die vader is geworden )
quote:
Je vrienden gaan kinderen krijgen en ja dan is het ineens niet meer zaterdagavond over tieten praten (en dan weer: eind 20.... )
Dus niet zeggen dat ik mensen in hun waarde moet laten als je dit zelf ook niet doet.
Ook prima hoor, feestjes op zondagmiddag. Maar ik zal er niet altijd bij zijn, want ik wil op zondagmiddag sporten, klussen, of uitgebreid koken. Als zij verwachten dat ik op zondagmiddag op feestjes met kinderen kom, dan mag ik ook verwachten dat kinderen niet het hoofdthema van die feestjes vormen. Tenzij het nou net 1 van die koters zn verjaardag is, maar daar zal ik echt niet altijd heengaan, ik heb geen enkele behoefte om voor alle kinderen van al mn vrienden een suikeroompje te worden.
quote:
Of ga je nu weer oververhit reageren op een forum want dan ben je echt
Nee hoor, ik ben dan pas eind twintig, maar dat zou wel heel kinderachtig zijn. Ik wil anderen tenslotte ook niet krampachtig opdringen dat ze het mooiste wat er in het leven te behalen valt missen als ze op deze manier blijven doorgaan.
Mijn foto's op Flickr!
pi_75182353
Wacht maar tot je wat ouder bent ts, dan kan jij net zoals die moeder ook over niets anders praten en begrijp je dat er niets mooiers is dan kinderen krijgen roflsmofllollereinztrippleomegaroflmoaexplosionBeetleborgs combine!
pi_75182637
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Herkenbaar. Wat helpt is konsekwent als zij over dr Pietje begint, het over jouw Treinen / Games / Karate / whatever te beginnen. Echt elke keer weer.
Pas dan valt het haar op hoevaak ze het over haar spruit heeft.
Dit is inderdaad de beste methode.
Gewoon steevast super enthousiast in detail treden over de wondere wereld van de mycologie en hoe schimmels betrekking hebben op haar kinderen.
pi_75182706
quote:

[..]

quote:
Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Haha echt? Damn, dus vandaag of morgen transformeer ik in een negert?
Anouk ben jij dat?
pi_75182844
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:29 schreef Gripper het volgende:

[..]

Volgens mij begon deze bitchfight met een sneer van jou over hoe onvolwassen het is dat ik eind 20 nog steeds over tieten praat, en dat het misschien maar goed is als zo'n opervlakkige neanderthaler als ik geen kinderen krijgt. Of las ik dat verkeerd? Je kwam bij mij over als de zoveelste ouder-in-de-wolken die maar niet kunnen en willen begrijpen dat er heel veel mensen zijn die gewoon geen zin hebben in al die shit.

Maar goed, er zijn voldoende onderzoeken bekend waaruit blijkt dat kersverse vaders op gegeven moment meer vrouwelijke hormonen gaat aanmaken, en daardoor zorgzamer worden. De jachtdrift (en de drang om met je medejagers over tieten en kontjes te praten) wordt gewoon minder. Niks mis mee hoor, moet jij ook vooral doen. Maar ik verwacht van een vriend wel dat ie nog een beetje moeite doet om over de dingen te praten die we vroeger samen leuk vonden, voordat luiers verschonen het hoofdonderwerp van z'n leven werd. En uiteraard chargeerde ik een beetje toen ik het over tieten en konten had. We praten ook nog wel over meer eloquente onderwerpen: hoe we een lekker beest op de BBQ leggen, over onze mountainbike, racefiets, over onze nieuwe keuken, de hypotheek, over wat we vinden van minaretten in Zwitserland, en over de bergen die we nog samen hadden willen beklimmen, maar waar hij nu niet meer heen durft omdat ie nu ineens inziet dat de consequenties een stuk groter zijn geworden wanneer hij een ongelukje krijgt. Hij is nu tenslotte vader, "en dan kun je het niet meer maken om je vrouw & kind alleen achter te laten" (dat laatste is waargebeurd bij een van mn klimmaatjes die vader is geworden )
[..]

Ook prima hoor, feestjes op zondagmiddag. Maar ik zal er niet altijd bij zijn, want ik wil op zondagmiddag sporten, klussen, of uitgebreid koken. Als zij verwachten dat ik op zondagmiddag op feestjes met kinderen kom, dan mag ik ook verwachten dat kinderen niet het hoofdthema van die feestjes vormen. Tenzij het nou net 1 van die koters zn verjaardag is, maar daar zal ik echt niet altijd heengaan, ik heb geen enkele behoefte om voor alle kinderen van al mn vrienden een suikeroompje te worden.
[..]

Nee hoor, ik ben dan pas eind twintig, maar dat zou wel heel kinderachtig zijn. Ik wil anderen tenslotte ook niet krampachtig opdringen dat ze het mooiste wat er in het leven te behalen valt missen als ze op deze manier blijven doorgaan.
Keurig verwoord. Je bent gestegen in mijn achting.

Nog even een opmerking over die vriend. Klopt hij hoeft niet de hele tijd over zijn kind te praten. Doe ik ook niet hoor, je merkt vanzelf wanneer het weer genoeg is. Niet vergeten dat hij ook gewoon trots is en er graag over verteld, jij als vriend kan daar ook gewoon aandachtig naar luisteren en dan stiekem het gesprek draaien. Ik met dat dat bij mij ook wel eens gebeurd en dat vind ik helemaal niet erg.

De meeste van mijn vrienden zijn wel vader en wij praten evengoed de ganse avond over andere dingen. Vrouwen daarentegen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2009 14:54:23 ]
pi_75183308
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

-knip-

De meeste van mijn vrienden zijn wel vader en wij praten evengoed de ganse avond over andere dingen. Vrouwen daarentegen.
Hey

Maar die vriend is ook een kneus als ie nu zijn leven wel belangrijk vindt ineens..
dat zou dus betekenen dat alle agenten, brandweerlieden, en andere mannen met een risicovolle baan of hobby maar thuis op de bank moeten gaan zitten?

Ja het is verschikkelijk voor een kind om zijn ouder(s) te moeten verliezen, maar dat kan ook gebeuren als de ouder de weg oversteekt

[ Bericht 34% gewijzigd door Ladylike op 01-12-2009 15:17:26 ]
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:06:19 #83
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75183363
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:20 schreef TheFrankey het volgende:

Dat mag ook, maar het hoeft niet per se ubertruttig.
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:47:23 #84
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_75186936
Ik heb het exact omgekeerd, mensen zijn vaak erg verbaast wanneer ze erachter komen dat ik mijzelf succesvol heb voortgepland, en helemaal als ik vertel hoeveel.

Arme zielen begrijpen niet dat ze niet belangrijk genoeg voor me zijn om over zoiets intiems als mijn kinderen te hebben

[ Bericht 2% gewijzigd door zuigmarmot op 01-12-2009 16:57:56 ]
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_75187863
quote:

Zonder gekheid. Je hebt het wel eens over je kinderen maar meestal niet met de kinderlozen. Die kunnen daar niet mee om gaan.
Nou ja, ik vind het niet eens een erg onderwerp, maar het moet wel binnen proporties blijven, als zo een ouder elk ander onderwerp weer terug gaat voeren op z'n kind of gezin, dan vind ik dat nogal snel irritant ja. Maar net zo irritant dat iemand alles op zijn werk op zijn eigen 'wijdverbreide' levenservaring probeert terug te voeren.
quote:
En er komt echt een tijd dat je het met je vrienden over andere dingen gaat hebben.
Kinderen krijgen hoort voor de meesten bij het leven.
Soms heb ik het er nu al gewoon over, hoe het over een jaar of 20 zou zijn, niks mis mee.
quote:
Diegene die bewust kiezen kinderloos te blijven moeten hier niet te zwaar aan tillen. Kinderen zijn nu eenmaal een geliefd onderwerp.
Het gaat om de manier waarop, vrouwen vinden alleen maar lullen of voetbal niet leuk, mannen vinden alleen maar lullen over NET5-series niet leuk. Het moet bespreekbaar zijn, maar het hoeft niet het enige toegestane onderwerp te worden dat met kop en schouders boven alle anderen uitsteekt.
Een heer met stijl
pi_75188178
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef Garisson72 het volgende:

Spijker op zijn kop, ik heb nooit van m'n leven een hekel gehad aan kinderen, zelfs niet aan verwende kinderen. Die weten niet beter, die gaan zich zo gedragen door het klimaat dat geschapen wordt door de ouders.

Als die ouders zich dan ook nog eens überirritant gaan gedragen en maar blijven roepen dat hun dwingerige, egoïstische, andere-kinderen-pestende kind het allerliefste schepseltje op de hele wereld is dan moeten jullie je toch wel kunnen voorstellen dat zoiets irritant gevonden wordt?
Een heer met stijl
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:01:16 #87
97643 misteriks
pi_75191842
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:47 schreef zuigmarmot het volgende:
Ik heb het exact omgekeerd, mensen zijn vaak erg verbaast wanneer ze erachter komen dat ik mijzelf succesvol heb voortgepland, en helemaal als ik vertel hoeveel.

Arme zielen begrijpen niet dat ze niet belangrijk genoeg voor me zijn om over zoiets intiems als mijn kinderen te hebben
maar die arme onbelangrijke zielen zien weten wel dat jij lessen nederlands kan gebruiken
pi_75193341
geweldig topic

Sindskort mag ik mezelf de trotse oom noemen van mijn neefje. Mijn broer heeft een kleine gekregen. En mensen toch, wat die bengel allemaal uithaalt, niet te geloven. Als je ff niet oplet klimt ie zo de gordijnen in of gooit ie blokken op de hond. Geweldig wat een streken de kleine van mijn broer allemaal uithaalt. Voor de liefhebbers: foto's van de kleine staan op hyves!

En voor de kindhaters hier, WACHT MAAR tot jullie zelf later kinderen hebben. Ik zie hier eind 20'ers die zo op kinderen afgeven. Schaam je ff lekker diep! Op jullie leeftijd zou je allang zelf een gezin moeten hebben!!
pi_75193808
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Leonidas82 het volgende:
En mensen toch, wat die bengel allemaal uithaalt, niet te geloven. Als je ff niet oplet klimt ie zo de gordijnen in of gooit ie blokken op de hond. Geweldig wat een streken de kleine van mijn broer allemaal uithaalt. Voor de liefhebbers: foto's van de kleine staan op hyves!
koop een aap.
graag verwijderen
pi_75194121
goed dan gaan we het topic voorzien van een conslusie:

Stellingen
1) Mensen met kinderen praten graag over kinderen
2) Mensen zonder kinderen praten graag over kinderen maar niet te lang
3) Gripper haat kinderen
4) Gripper denkt dat zijn vriendin dat ook heeft
5) Mensen met kinderen praten niet per definitie alleen maar over hun kinderen
6) Mensen zonder kinderen praten over hun baan, huisdieren of hun playstation en als je eind-20 bent ook over tieten

Conclusie:

Deel 1
Mensen met kinderen praten graag over hun kinderen en moeten daarbij opletten dat de tegenpartij in het gesprek niet altijd gediend is van een avondvullend programma over jantje.
Deel2
Mensen zonder kinderen zouden best heel even kunnen luisteren naar hun vrienden. Ze zijn nml erg trots op hun grut hoe onvoorstelbaar ook voor sommigen. Als het te lang duurt, zie deel 1

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2009 19:58:36 ]
pi_75194703
Ook leuk voor de kinderhaters hier:

http://www.nu.nl/economie(...)prestaties-werk.html
Een heer met stijl
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:12:28 #92
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75194806
kindjes van 5/6

kutbaby's/kuttieners/kutpubers
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  woensdag 2 december 2009 @ 09:07:25 #93
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_75202627
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef misteriks het volgende:

[..]

maar die arme onbelangrijke zielen zien weten wel dat jij lessen nederlands kan gebruiken
Prioriteiten

Ik vindt het niet slecht voor een niet-nederlander
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
  woensdag 2 december 2009 @ 09:26:17 #94
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_75202969
Had ze kort haar?
  woensdag 2 december 2009 @ 09:48:24 #95
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75203424
quote:
geweldig topic

<hoop geblaat over een of ander klein monster>

En voor de kindhaters hier, WACHT MAAR tot jullie zelf later kinderen hebben. Ik zie hier eind 20'ers die zo op kinderen afgeven. Schaam je ff lekker diep! Op jullie leeftijd zou je allang zelf een gezin moeten hebben!!
En van wie zou dat dan moeten Ik moet er zelf met mijn 27 jaar echt niet aan denken om nu burgerlijk te moeten doen, sowieso heb ik een hekel aan burgerlijkheid... Kinderen krijgen is een keuze, geen vanzelfsprekendheid.
pi_75207002
Moeten.. leuk he.. het wordt je opgedrongen
Lid van de MamaSquad
pi_75208657
De ouders die ik ken doen dat niet hoor.
When it comes to survival..
pi_75208677
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef TheFrankey het volgende:
goed dan gaan we het topic voorzien van een conslusie:

Stellingen
1) Mensen met kinderen praten graag over kinderen
2) Mensen zonder kinderen praten graag over kinderen maar niet te lang
3) Gripper haat kinderen
4) Gripper denkt dat zijn vriendin dat ook heeft
5) Mensen met kinderen praten niet per definitie alleen maar over hun kinderen
6) Mensen zonder kinderen praten over hun baan, huisdieren of hun playstation en als je eind-20 bent ook over tieten

Conclusie:

Deel 1
Mensen met kinderen praten graag over hun kinderen en moeten daarbij opletten dat de tegenpartij in het gesprek niet altijd gediend is van een avondvullend programma over jantje.
Deel2
Mensen zonder kinderen zouden best heel even kunnen luisteren naar hun vrienden. Ze zijn nml erg trots op hun grut hoe onvoorstelbaar ook voor sommigen. Als het te lang duurt, zie deel 1
When it comes to survival..
pi_75208989
quote:
Op jullie leeftijd zou je allang zelf een gezin moeten hebben!!
Moeten omdat de maatschappij dat "verwacht"?

Poepen moet.....
  woensdag 2 december 2009 @ 12:59:26 #100
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_75209049
Moet je eens in OUD gaan kijken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 2 december 2009 @ 13:01:57 #101
94676 Garisson72
pi_75209124
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:59 schreef MikeyMo het volgende:
Moet je eens in OUD gaan kijken
Sterker nog: moet dit topic daar niet heen verkassen?
  woensdag 2 december 2009 @ 13:14:14 #102
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_75209437
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:01 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Sterker nog: moet dit topic daar niet heen verkassen?
nou dan krijg je ze over je heen.

Moet je eens een topic aanmaken dat ouders met wandelwagens niet op zaterdagmiddag en koopavond zouden mogen winkelen omdat ze alleen maar andere mensen voor de voeten rijden en dat ze dat maar op overdag moeten doen.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 2 december 2009 @ 13:16:35 #103
94676 Garisson72
pi_75209508
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:14 schreef MikeyMo het volgende:
nou dan krijg je ze over je heen.
that's the whole idea.
quote:
Moet je eens een topic aanmaken dat ouders met wandelwagens niet op zaterdagmiddag en koopavond zouden mogen winkelen omdat ze alleen maar andere mensen voor de voeten rijden en dat ze dat maar op overdag moeten doen.
Wat een héél terecht topic zou zijn trouwens.
  woensdag 2 december 2009 @ 15:34:01 #104
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_75213725
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
kindjes van 5/6

kutbaby's/kuttieners/kutpubers
doet me denken aan die ene film met die franse gast:

"when I see a little girl of five or six or seven..."
(iedereen loopt weg, walgend van die gast)

maar goed je het gelijk. Tis een leuke leeftijd , voor de genen die geen problemen met kinderen hebben tenminste.

Vraag me trouwens af waarom het gros van de mensen altijd oeh en aah is als het om babies gaat... Niets mis met babies natuurlijk maar soms vind ik ze een beetje te overgeadoreerd (is dat wel een woord? )
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_75213804
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef haggardmerle het volgende:
dat dus.

Trots zijn enzo, prima. Even vertellen over de eerste stapjes of schooldag, prima. Maar niet ALLES hoeft erover te gaan
Ja doei.
pi_75214840
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:48 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

En van wie zou dat dan moeten Ik moet er zelf met mijn 27 jaar echt niet aan denken om nu burgerlijk te moeten doen, sowieso heb ik een hekel aan burgerlijkheid... Kinderen krijgen is een keuze, geen vanzelfsprekendheid.
Het is wel weer heel burgerlijk om er pas na je 30ste aan te beginnen.
  woensdag 2 december 2009 @ 16:11:57 #107
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75215064
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:06 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Het is wel weer heel burgerlijk om er pas na je 30ste aan te beginnen.
Ik wil er eigenlijk helemaal niet aan beginnen
pi_75239032
quote:
Sindskort mag ik mezelf de trotse oom noemen van mijn neefje. Mijn broer heeft een kleine gekregen. En mensen toch, wat die bengel allemaal uithaalt, niet te geloven. Als je ff niet oplet klimt ie zo de gordijnen in of gooit ie blokken op de hond. Geweldig wat een streken de kleine van mijn broer allemaal uithaalt. Voor de liefhebbers: foto's van de kleine staan op hyves!

Gast, je bent zelf eind twintig, waar is jouw gezin?

Ik ben zelf oom en vind dat ook hardstikke leuk. Tot ze beginnen te blèren, maar dan is het niet mijn probleem.

(Bovendien zijn ze oud genoeg dat ze dat niet zo vaak meer doen...)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')