Mee eensch.... En dan niet zien dat sommige mensen het helemaal geen reet interesseert. Heel even OK maar veel ouders weten dan niet te stoppen en dat is irritant.quote:Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef haggardmerle het volgende:
Dat je even wat over je kinderen vertelt prima, maar om nog elk onderwerp op je kinderen te betrekken
Eens Merlequote:Op zondag 29 november 2009 20:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Alleen al je username maakt dit topic een geweldig topic.
[ afbeelding ]
Of over kapstersquote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
Met domme mensen worden doorgaans ook dat soort gesprekken gevoerd. Blijkbaar ben je niet instaat om het over religie/politiek etc te hebben.
Eens, er zijn ook moeders die nog een stapje verder gaan, die denken dat ze op straat, in de winkel of elders in het openbare leven meer rechten hebben dan andere burgers omdat ze moeder zijn en zich kinderen in hun gezelschap bevinden.quote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Of over kapsters![]()
Ik ben zelf moeder, maar ik heb ook een hekel aan die mensen die hun hele identiteit ophangen aan hun kinderen.
Zoals mijn rij-instructeur zei: gesettelde vrouwen gaan steeds meer op hun vent lijkenquote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef Tsunade het volgende:
Terechte klacht! Vriendinnen van me die kinderen hebben zijn veranderd van leuke meiden in huismoeders met joggingpakken met spuugvlekken erop en kort haar :'-)
quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Trannellius het volgende:
Wel jammer dat sommige vaders meteen klaar zijn met mij wanneer ik een gesprek over hun oudste dochter probeer aan te knopen
quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals mijn rij-instructeur zei: gesettelde vrouwen gaan steeds meer op hun vent lijken
Haha echt? Damn, dus vandaag of morgen transformeer ik in een negert?quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals mijn rij-instructeur zei: gesettelde vrouwen gaan steeds meer op hun vent lijken
Of denken dat hun kroost niets fout kan doen, en dus jou standaard de schuld geven als de betreffende jonge god opeens tegen jou aanrent en op de grond valt omdat ie te druk is. Niet tegen het kind zeggen dat ie voorzichtiger moet zijn, maar meteen "WAT DOE JE MET MIJN KIND?!!quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, er zijn ook moeders die nog een stapje verder gaan, die denken dat ze op straat, in de winkel of elders in het openbare leven meer rechten hebben dan andere burgers omdat ze moeder zijn en zich kinderen in hun gezelschap bevinden.![]()
Ik denk dat de gemiddelde vader allang blij zijn als er momenten zijn dat zij even stil isquote:In de TT staat trouwens ouders, ik heb de indruk dat vaders zich hier minder vaak aan schuldig maken, hebben jullie dat ook?
quote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef Fha het volgende:
en als je dan zegt dat het nou wel weer een keer ergens anders over mag gaan dan is het van "wacht maar tot je zelf kinderen hebt". Aaaargggg!!!!
Hmm, als ik een collega van me bekijk: nee, die indruk heb ik niet. Die denkt ook nog steeds dat wij alles leuk vinden wat dat kutkind doet, gelukkig ben ik niet vaak op kantoor... Andere collega krijgt ook binnenkort een kind, en die begint nu ook al, zelfs voordat dat kleine monster er is...quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In de TT staat trouwens ouders, ik heb de indruk dat vaders zich hier minder vaak aan schuldig maken, hebben jullie dat ook?
Ik kom steeds vaker vrouwen tegen die ook niet van kinderen houden!quote:Op maandag 30 november 2009 10:12 schreef Tacobell het volgende:
Kinderen.![]()
Nooit van mijn leven.
Ik snap ook niet waarom vrijwel iedere vrouw zo'n ontzettend grote kinderwens heeft.
Waarom moet en zal je een kind op de wereld zetten?![]()
Wat is daar het praktisch nut van?
Dat zeggen alle jonge vrouwen, todat ze een vlot kapsel aanmeten en zich thuis doodvervelen omdat manlief werkt.quote:Op maandag 30 november 2009 10:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik kom steeds vaker vrouwen tegen die ook niet van kinderen houden!
Nee hoor, ze zijn er echt van overtuigd en zien echt in dat zo'n monster je hele leven verpest. Vaak zie je nog dat vrouwen inderdaad in de buurt van kinderen ineens omschakelen van gedachten, maar dat is bij die toch echt niet zoquote:Op maandag 30 november 2009 10:15 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat zeggen alle jonge vrouwen, todat ze een vlot kapsel aanmeten en zich thuis doodvervelen omdat manlief werkt.
Volgens mij hebben we het over ouders die alleen maar over kinderen kunnen praten. Ouders zoals jij, kennelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
ow en nou hebben we het allemaal over kinderen dus jullie zijn net zo erg als de ouders zelf
euhm... nee dus, aangezien ik nog niets (okay nu dus wel) over mijn kind gezegd hebquote:Op maandag 30 november 2009 10:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het over ouders die alleen maar over kinderen kunnen praten. Ouders zoals jij, kennelijk.
Je zei dit...quote:Op maandag 30 november 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
euhm... nee dus, aangezien ik nog niets (okay nu dus wel) over mijn kind gezegd heb
dus.....
... in reactie op de TT. Je voelde je dus aangesproken, en dat zal dan wel terecht zijn.quote:
HET WAS MAAR EEN GARPJE HOORquote:Op maandag 30 november 2009 10:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zei dit...
[..]
... in reactie op de TT. Je voelde je dus aangesproken, en dat zal dan wel terecht zijn.
al? Damn wat laat . Eind 20? En dan zo praten. Goed dat jij kinderloos blijft.quote:Op maandag 30 november 2009 12:44 schreef Gripper het volgende:
In mijn vriendenkring (allen eind 20-ers) is het eerste kind al geboren, en inderdaad: de ouders praten alleen nog maar daarover.
Eind 20? Wat is daar laat aan? Niet iedereen hoeft op z'n 18de zwanger te zijn hoor...Er zijn ook nog andere dingen in het leven dan je zsm voortplantenquote:Op dinsdag 1 december 2009 07:21 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
al? Damn wat laat . Eind 20? En dan zo praten. Goed dat jij kinderloos blijft.
Die stoere uitspraak van je heeft geen waarde meer als je vriendin straks bij je weg gaat omdat ze het toch wil.
Maar jij weet zeker van niet toch? En dan word je opnieuw verliefd op 1 met een kinderwens. Wat een drama
Bij ouders ja de rest intereseert het gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:14 schreef TheFrankey het volgende:
. Kinderen zijn nu eenmaal een geliefd onderwerp.
Pardon? Wie de fuck denk jij dat je bent om een waarde oordeel over mij te vellen? Mn vriendin heeft zo mogelijk nog een grotere hekel aan dat poepende grut dan ikzelf, dus flikker een eind op en ga met je kind blokken stapelen op je vrije papadag. Laat anderen in ieder geval in hun waarde als ze geen kinderen wensen, of (waar dit topic eigenlijk over ging, voordat jij het kaapte om te vertellen hoe geweldig leuk kinderen wel niet zijn) er geen ellenlange verhalen over wensen aan te horen. Dit is geen topic voor blije ouders om hun kwijlende dreumes in de schijnwerpers te zetten, blijf dan gewoon lekker in het OUD forum met de rest van de kirrende en purrende papa's & mama's.quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:21 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
al? Damn wat laat . Eind 20? En dan zo praten. Goed dat jij kinderloos blijft.
Die stoere uitspraak van je heeft geen waarde meer als je vriendin straks bij je weg gaat omdat ze het toch wil.
Maar jij weet zeker van niet toch? En dan word je opnieuw verliefd op 1 met een kinderwens. Wat een drama
TS is singlequote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef haggardmerle het volgende:
TS was vanmiddag op een verjaardag. Nu zat TS naast een moederaangezien het vooral "oude" mensen waren zat iedereen in een kringetje en zat TS dus vast aan de moeder. Maar het was echt onmogelijk om een normaal gesprek te starten want het ging steeds over haar kinderen.
Zo ging het gesprek ongeveer.
Moeder:
Het is pietjes eerste sinterklaas!1!!! hij is helemaal druk einz! Van de week opschoool toen... Weet je wat jante deed bij de voetbal!1!!
TS: Oke, ja dus...
Moeder:
Hij kan al zo goed fietsen!!!! bla bla bla kind zus zo bla bla bla
klacht: Mensen die alleen over hun kinderen praten, en ze vinden alles wat het kind doet ook nog eens geweldig.
Je vond wel dat je je even moest verdedigen, ja?quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:14 schreef TheFrankey het volgende:
wat een stel pubers hier. Ik heb ook een zoon en die is supertof.
Weet je wat jullie nog erger vinden? Als ik hem mee neem. En hij kan janken oh oh oh
Zonder gekheid. Je hebt het wel eens over je kinderen maar meestal niet met de kinderlozen. Die kunnen daar niet mee om gaan. En er komt echt een tijd dat je het met je vrienden over andere dingen gaat hebben.
Kinderen krijgen hoort voor de meesten bij het leven. Diegene die bewust kiezen kinderloos te blijven moeten hier niet te zwaar aan tillen. Kinderen zijn nu eenmaal een geliefd onderwerp.
Daarnaast is ts een puber denk ik.
En dan nog over die kapsels en thuiszitten. Mijn vriendin werkt 24u en heeft lang krullend haar
Ik ben ook altijd kinderhater geweest, maar sinds vrienden en familie om mij heen tot de nek in de nazaten zitten heb ik bovenstaande ook ervaren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
En dat bovenstaande zei ik niet om mijn kind in de spotlights te zetten, maar meer om aan te geven dat een tegenstander van kinderen (en echt, die vriendin en haar man willen never nooit kids) ook wel de charme van een kindje kan inzien
mensen die Uberhaubt niet kunnen spellenquote:
Hier wel, aangezien TS ook tegen mij "praat" met zijn openbare postquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd kinderhater geweest, maar sinds vrienden en familie om mij heen tot de nek in de nazaten zitten heb ik bovenstaande ook ervaren.
Het topic gaat dan ook niet om het al-dan-niet vertederend zijn van de koter zélf, maar om het tenenkrommende gejubel van de new-born ouders. Iets waar jij je in je post ook schuldig aan maakt, terwijl je het zo graag niet wil.
Dit was niet zo'n handige post van je.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
mensen die Uberhaubt niet kunnen spellen![]()
Je kiest er wel voor om het onderwerp je persoonlijk aan te trekken. Maar dat is ook goed natuurlijk, daar krijgt het topic wat dynamiek van!quote:Hier wel, aangezien TS ook tegen mij "praat" met zijn openbare post
Had hij geen reactie van ouders willen hebben, had hij dit topic niet moeten plaatsen.
Maar ik begin niet ongevraagd tegen een kinderloos iemand, vooral niet als ik weet dat diegene kinderen haat
OMG hoe blond kan ik zijn...quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit was niet zo'n handige post van je.
[..]
Je kiest er wel voor om het onderwerp je persoonlijk aan te trekken. Maar dat is ook goed natuurlijk, daar krijgt het topic wat dynamiek van!
Hormonen he?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef misteriks het volgende:
terechte klacht. De jaarlijkse traditie om onder vrienden oudejaar te vieren zal dit jaar aardig verpest worden, daar er 2 hoogzwangere vrouwen zullen bij zijn... Ik heb het voorproefje onlangs al gehad. Het enige wat uit die koppels nog komt is eindeloos gelul over het type papfles, luiers, badjes etc... Triest om je vrienden in 1 2 3 tot tamgeslagen brave papa's te zien evolueren
Idd, hup een put in...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Hormonen he?
Ze brengen het beste en het slechtse in je naar boven.
Overigens is het niet gek dat je veel over je kinderen praat. Denk ook niet dat TS zich daar zozeer aan stoort. Het is vooral de onwaarschijnlijke truttigheid waarmee het gebeurt.
Maar goed, wanneer je je kinderen Vlinder, Roderik oid noemt dan verbaast het nauwelijks.
Die truttigheid idd, én tevensook die toon van 'het kan onmogelijk zo zijn dat jij de verhalen omtrent mijn kind niet interessant zou vinden'.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Overigens is het niet gek dat je veel over je kinderen praat. Denk ook niet dat TS zich daar zozeer aan stoort. Het is vooral de onwaarschijnlijke truttigheid waarmee het gebeurt.
inderdaad, de nagel op de kop...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daarnaast vinden sommige van die new-born ouders ook ineens dat ze wel op een aanmatigende, laatdunkende toon tegen je mogen gaan praten, omdat zij plots zóveel meer levenswijsheid hebben opgedaan tijdens het uitschijten van die blaag (de moeder dan) en het getuige zijn bij dat 'wonder' (de desbetreffende vader).
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Pardon? Wie de fuck denk jij dat je bent om een waarde oordeel over mij te vellen? Mn vriendin heeft zo mogelijk nog een grotere hekel aan dat poepende grut dan ikzelf, dus flikker een eind op en ga met je kind blokken stapelen op je vrije papadag. Laat anderen in ieder geval in hun waarde als ze geen kinderen wensen, of (waar dit topic eigenlijk over ging, voordat jij het kaapte om te vertellen hoe geweldig leuk kinderen wel niet zijn) er geen ellenlange verhalen over wensen aan te horen. Dit is geen topic voor blije ouders om hun kwijlende dreumes in de schijnwerpers te zetten, blijf dan gewoon lekker in het OUD forum met de rest van de kirrende en purrende papa's & mama's.
Nee hoor, eind 20quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
TheFrankey
zielige vijftigplusser.
Volgens mij begon deze bitchfight met een sneer van jou over hoe onvolwassen het is dat ik eind 20 nog steeds over tieten praat, en dat het misschien maar goed is als zo'n opervlakkige neanderthaler als ik geen kinderen krijgt. Of las ik dat verkeerd? Je kwam bij mij over als de zoveelste ouder-in-de-wolken die maar niet kunnen en willen begrijpen dat er heel veel mensen zijn die gewoon geen zin hebben in al die shit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:20 schreef TheFrankey het volgende:
Precies wat jij zegt. Laat een ander in zijn waarde.
Ook prima hoor, feestjes op zondagmiddag. Maar ik zal er niet altijd bij zijn, want ik wil op zondagmiddag sporten, klussen, of uitgebreid koken. Als zij verwachten dat ik op zondagmiddag op feestjes met kinderen kom, dan mag ik ook verwachten dat kinderen niet het hoofdthema van die feestjes vormen. Tenzij het nou net 1 van die koters zn verjaardag is, maar daar zal ik echt niet altijd heengaan, ik heb geen enkele behoefte om voor alle kinderen van al mn vrienden een suikeroompje te worden.quote:Je vrienden gaan kinderen krijgen en ja dan is het ineens niet meer zaterdagavond over tieten praten (en dan weer: eind 20....)
Nee het worden zondagmiddag feestjes met kinderen.
Dus niet zeggen dat ik mensen in hun waarde moet laten als je dit zelf ook niet doet.
Nee hoor, ik ben dan pas eind twintig, maar dat zou wel heel kinderachtig zijn. Ik wil anderen tenslotte ook niet krampachtig opdringen dat ze het mooiste wat er in het leven te behalen valt missen als ze op deze manier blijven doorgaan.quote:Of ga je nu weer oververhit reageren op een forumwant dan ben je echt
![]()
Dit is inderdaad de beste methode.quote:Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Herkenbaar. Wat helpt is konsekwent als zij over dr Pietje begint, het over jouw Treinen / Games / Karate / whatever te beginnen. Echt elke keer weer.![]()
Pas dan valt het haar op hoevaak ze het over haar spruit heeft.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Anouk ben jij dat?quote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Haha echt? Damn, dus vandaag of morgen transformeer ik in een negert?
Keurig verwoord. Je bent gestegen in mijn achting.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Volgens mij begon deze bitchfight met een sneer van jou over hoe onvolwassen het is dat ik eind 20 nog steeds over tieten praat, en dat het misschien maar goed is als zo'n opervlakkige neanderthaler als ik geen kinderen krijgt. Of las ik dat verkeerd? Je kwam bij mij over als de zoveelste ouder-in-de-wolken die maar niet kunnen en willen begrijpen dat er heel veel mensen zijn die gewoon geen zin hebben in al die shit.
Maar goed, er zijn voldoende onderzoeken bekend waaruit blijkt dat kersverse vaders op gegeven moment meer vrouwelijke hormonen gaat aanmaken, en daardoor zorgzamer worden. De jachtdrift (en de drang om met je medejagers over tieten en kontjes te praten) wordt gewoon minder. Niks mis mee hoor, moet jij ook vooral doen. Maar ik verwacht van een vriend wel dat ie nog een beetje moeite doet om over de dingen te praten die we vroeger samen leuk vonden, voordat luiers verschonen het hoofdonderwerp van z'n leven werd. En uiteraard chargeerde ik een beetje toen ik het over tieten en konten had. We praten ook nog wel over meer eloquente onderwerpen: hoe we een lekker beest op de BBQ leggen, over onze mountainbike, racefiets, over onze nieuwe keuken, de hypotheek, over wat we vinden van minaretten in Zwitserland, en over de bergen die we nog samen hadden willen beklimmen, maar waar hij nu niet meer heen durft omdat ie nu ineens inziet dat de consequenties een stuk groter zijn geworden wanneer hij een ongelukje krijgt. Hij is nu tenslotte vader, "en dan kun je het niet meer maken om je vrouw & kind alleen achter te laten" (dat laatste is waargebeurd bij een van mn klimmaatjes die vader is geworden)
[..]
Ook prima hoor, feestjes op zondagmiddag. Maar ik zal er niet altijd bij zijn, want ik wil op zondagmiddag sporten, klussen, of uitgebreid koken. Als zij verwachten dat ik op zondagmiddag op feestjes met kinderen kom, dan mag ik ook verwachten dat kinderen niet het hoofdthema van die feestjes vormen. Tenzij het nou net 1 van die koters zn verjaardag is, maar daar zal ik echt niet altijd heengaan, ik heb geen enkele behoefte om voor alle kinderen van al mn vrienden een suikeroompje te worden.
[..]
Nee hoor, ik ben dan pas eind twintig, maar dat zou wel heel kinderachtig zijn. Ik wil anderen tenslotte ook niet krampachtig opdringen dat ze het mooiste wat er in het leven te behalen valt missen als ze op deze manier blijven doorgaan.
Heyquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
-knip-
De meeste van mijn vrienden zijn wel vader en wij praten evengoed de ganse avond over andere dingen. Vrouwen daarentegen.
Dat mag ook, maar het hoeft niet per se ubertruttig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:20 schreef TheFrankey het volgende:
Nee het worden zondagmiddag feestjes met kinderen.
Nou ja, ik vind het niet eens een erg onderwerp, maar het moet wel binnen proporties blijven, als zo een ouder elk ander onderwerp weer terug gaat voeren op z'n kind of gezin, dan vind ik dat nogal snel irritant ja. Maar net zo irritant dat iemand alles op zijn werk op zijn eigen 'wijdverbreide' levenservaring probeert terug te voeren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:14 schreef TheFrankey het volgende:
Zonder gekheid. Je hebt het wel eens over je kinderen maar meestal niet met de kinderlozen. Die kunnen daar niet mee om gaan.
Soms heb ik het er nu al gewoon over, hoe het over een jaar of 20 zou zijn, niks mis mee.quote:En er komt echt een tijd dat je het met je vrienden over andere dingen gaat hebben.
Kinderen krijgen hoort voor de meesten bij het leven.
Het gaat om de manier waarop, vrouwen vinden alleen maar lullen of voetbal niet leuk, mannen vinden alleen maar lullen over NET5-series niet leuk. Het moet bespreekbaar zijn, maar het hoeft niet het enige toegestane onderwerp te worden dat met kop en schouders boven alle anderen uitsteekt.quote:Diegene die bewust kiezen kinderloos te blijven moeten hier niet te zwaar aan tillen. Kinderen zijn nu eenmaal een geliefd onderwerp.
Spijker op zijn kop, ik heb nooit van m'n leven een hekel gehad aan kinderen, zelfs niet aan verwende kinderen. Die weten niet beter, die gaan zich zo gedragen door het klimaat dat geschapen wordt door de ouders.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef Garisson72 het volgende:
Het topic gaat dan ook niet om het al-dan-niet vertederend zijn van de koter zélf, maar om het tenenkrommende gejubel van de new-born ouders. Iets waar jij je in je post ook schuldig aan maakt, terwijl je het zo graag niet wil.
maar die arme onbelangrijke zielen zien weten wel dat jij lessen nederlands kan gebruikenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:47 schreef zuigmarmot het volgende:
Ik heb het exact omgekeerd, mensen zijn vaak erg verbaast wanneer ze erachter komen dat ik mijzelf succesvol heb voortgepland, en helemaal als ik vertel hoeveel.
Arme zielen begrijpen niet dat ze niet belangrijk genoeg voor me zijn om over zoiets intiems als mijn kinderen te hebben
koop een aap.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Leonidas82 het volgende:
En mensen toch, wat die bengel allemaal uithaalt, niet te geloven. Als je ff niet oplet klimt ie zo de gordijnen in of gooit ie blokken op de hond. Geweldig wat een streken de kleine van mijn broer allemaal uithaalt. Voor de liefhebbers: foto's van de kleine staan op hyves!
Prioriteitenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef misteriks het volgende:
[..]
maar die arme onbelangrijke zielen zien weten wel dat jij lessen nederlands kan gebruiken
En van wie zou dat dan moetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Leonidas82 het volgende:
geweldig topic
<hoop geblaat over een of ander klein monster>
En voor de kindhaters hier, WACHT MAAR tot jullie zelf later kinderen hebben. Ik zie hier eind 20'ers die zo op kinderen afgeven. Schaam je ff lekker diep! Op jullie leeftijd zou je allang zelf een gezin moeten hebben!!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef TheFrankey het volgende:
goed dan gaan we het topic voorzien van een conslusie:
Stellingen
1) Mensen met kinderen praten graag over kinderen
2) Mensen zonder kinderen praten graag over kinderen maar niet te lang
3) Gripper haat kinderen
4) Gripper denkt dat zijn vriendin dat ook heeft
5) Mensen met kinderen praten niet per definitie alleen maar over hun kinderen
6) Mensen zonder kinderen praten over hun baan, huisdieren of hun playstation en als je eind-20 bent ook over tieten
Conclusie:
Deel 1
Mensen met kinderen praten graag over hun kinderen en moeten daarbij opletten dat de tegenpartij in het gesprek niet altijd gediend is van een avondvullend programma over jantje.
Deel2
Mensen zonder kinderen zouden best heel even kunnen luisteren naar hun vrienden. Ze zijn nml erg trots op hun grut hoe onvoorstelbaar ook voor sommigen. Als het te lang duurt, zie deel 1
Moeten omdat de maatschappij dat "verwacht"?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Leonidas82 het volgende:
Op jullie leeftijd zou je allang zelf een gezin moeten hebben!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |