Inderdaadquote:Op zondag 29 november 2009 18:24 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Beetje hypocriet van je om naar aanleiding van zoiets een volk eng te noemen, niet? Als iemand anders Moslims op dergelijke wijze om dergelijke redenen zou veroordelen zou je er vast door op je teentjes getrapt zijn.
Of gelden voor hen andere normen? Vind je Moslims bij voorbaat zo inferieur aan de gemiddelde Zwitser dat zij niet aan dezelfde eisen hoeven te voldoen om jouw respect te krijgen?
Last van oud zeer, Lord Veterdrop?quote:Op zondag 29 november 2009 18:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien geen moeilijke woorden als 'bakermat' gebruiken als je niet weet wat ze betekenen?
wat is er met jou aan de hand dat je zo agressief post hier ?quote:Op zondag 29 november 2009 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Last van oud zeer, Lord Veterdrop?
Want alleen de oorsprong is belangrijk? Dat de kerkleider al, met slechts hier en daar een onderbreking, bijna 1900 jaar in Rome zetelt is hetzelfde als zomaar even zeggen 'zo, en nu is deze stad belangrijk'?quote:Op zondag 29 november 2009 18:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Vaticaan stad is een stad die belangrijk is gemaakt. Het is niet de plaats war het christendom ontstaan is.
Je gaat toch ook niet Marrakech opeens tot de belangrijkste stad van de islam uitroepen??
Agressief? Mijn mening is agressief?quote:Op zondag 29 november 2009 18:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
wat is er met jou aan de hand dat je zo agressief post hier ?
In principe wel ja.quote:Op zondag 29 november 2009 18:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Want alleen de oorsprong is belangrijk? Dat de kerkleider al, met slechts hier en daar een onderbreking, bijna 1900 jaar in Rome zetelt is hetzelfde als zomaar even zeggen 'zo, en nu is deze stad belangrijk'?
Ja in SA niet. En SA is HET land waar de islam is ontstaan. HET BELANGRIJKSTE land voor moslims. Moslims gaan niet op bedevaartstocht naar Turkije, Iran of Egypte. Ze gaan naar Saoedi-Arabie. Zie bijvoorbeeld de Hadj van deze week.quote:Daarnaast is dit nogal een non-discussie, het ging er alleen om dat ik het nogal zinloos vond om tegen iemand die zegt 'in islamitsche landen staan ook kerken' te zeggen, ja, maar in SA niet.
arabieren vormen een minderheid onder moslims.quote:Op zondag 29 november 2009 18:41 schreef Zienswijze het volgende:
En de islam is een Arabisch geloof. Gebasseerd op tradities en culturen van Arabische stammen. In Arabie heerst de kern en de oorsprong van de islam. S-A is HET land voor moslims.
En Duise neo-nazi's vormen een minderheid onder neo-nazi's wereldwijd.quote:Op zondag 29 november 2009 18:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
arabieren vormen een minderheid onder moslims.
Nee, maar marrakech geldt dan ook niet al 1900 jaar als de de facto hoofdstad van het islamitische geloof.quote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In principe wel ja.
Ik ga ook niet opeens Marrakech uitroepen tot belangrijkste heilige islamitische stad.
En Vaticaanstad is het kloppende hart van het Rooms-katholieke geloof. Ik kan me niet voorstellen dat je dat probeert te ontkennen..quote:Ja in SA niet. En SA is HET land waar de islam is ontstaan. HET BELANGRIJKSTE land voor moslims. Moslims gaan niet op bedevaartstocht naar Turkije, Iran of Egypte. Ze gaan naar Saoedi-Arabie. Zie bijvoorbeeld de Hadj van deze week.
S-A is het kloppende hart van de islam.
In grote steden zijn de mensen altijd liberaler/meer openminded. Zie de VS waar in alle grote steden aan de oost- en westkust de Democraten normaliter winnen terwijl de Republikeinen het juist moeten hebben van de "plattelandsbevolking".quote:Op zondag 29 november 2009 18:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Geneve is een enclave van de linksen, dat hoort niet echt bij Zwitserland.
Ja die neo nazis en de alpenlanden he. No offence tegen alpen overigens.quote:Op zondag 29 november 2009 18:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En Duise neo-nazi's vormen een minderheid onder neo-nazi's wereldwijd.
Dus je punt is?
No offense tegen moslims an sich. Maar Saoedi-Arabie...daar gaat het om. Jij hangt een Arabische godsdiest aan.
Wahabisme is deel van de islam. SA is wel representatief. Daar is de islam ontstaan, dáár heeft Mohammed geleefd, dáár heeft jullie profeet de islam verspreid. Dáár staat de Kaaba. S-A is HET land waar moslims wereldwijd op pelgrimstocht gaan. Zie Hadj deze week. Dat is dus niet Turkije of Marokko. Dat is Saoedi-Arabie..!!quote:Op zondag 29 november 2009 18:46 schreef IHVK het volgende:
het wahabisme, staatsgeloof van SA rekent niet wahabieten tot niet moslims. SA is in het geheel niet representatief. 14% van de Turken is pro sharia. Om maar wat te noemen.
Ik weet niet wat voor gaar punt je probeert te maken, maar ik ga er even in mee. Waar denk je dat het christendom en jodendom vandaan komen ?quote:Op zondag 29 november 2009 18:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En Duise neo-nazi's vormen een minderheid onder neo-nazi's wereldwijd.
Dus je punt is?
No offense tegen moslims an sich. Maar Saoedi-Arabie...daar gaat het om. Jij hangt een Arabische godsdiest aan.
Doe eens wat minder hysterisch kerel. Of is de bami verkeerd gevallen ?quote:Op zondag 29 november 2009 18:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wahabisme is deel van de islam. SA is wel representatief. Daar is de islam ontstaan, dáár heeft Mohammed geleefd, dáár heeft jullie profeet de islam verspreid. Dáár staat de Kaaba. S-A is HET land waar moslims wereldwijd op pelgrimstocht gaan. Zie Hadj deze week. Dat is dus niet Turkije of Marokko. Dat is Saoedi-Arabie..!!
Jij hangt een Arabische godsdienst aan. Of je het nu leuk vindt of niet.
De moslims in Zw zijn Turken, Kosovaren en Bosniers. Geen Saudis.quote:Op zondag 29 november 2009 18:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wahabisme is deel van de islam. SA is wel representatief. Daar is de islam ontstaan, dáár heeft Mohammed geleefd, dáár heeft jullie profeet de islam verspreid. Dáár staat de Kaaba. S-A is HET land waar moslims wereldwijd op pelgrimstocht gaan. Zie Hadj deze week. Dat is dus niet Turkije of Marokko. Dat is Saoedi-Arabie..!!
Persoon X is dom. Die ziet dus kennelijk niet in dat intolerantie hem niets positiefs zal brengen. Moet ik daarom ook maar intolerant zijn zoals persoon X? Nee, zo dom wil ik niet zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 18:34 schreef Zienswijze het volgende:
@ Scrutinizer.
Dat heeft niks met achterlijkheid te maken.
Draai het om: stel jij nodigt persoon X uit in je huis. Je bent gastvrij, geeft hem te eten en te drinken etc.
Maar persoon X weigert jou om jou in zijn huis uit te nodigen, zelfs als jij daarom vraagt.
Zou jij dan nog steeds elke keer persoon X in jouw huis uitnodigen? Of zou je dan ook op een gegeven moment zeggen: als persoon X mij niet gastvrij wil ontvangen, waarom zou ik persoon X dan voortaan wel gastvrij moeten ontvangen?
Omdat moslims dan ook niet zo gek zijn om een stad in Marokko tot belangrijkste heilige islamitische stad uit te gaan roepen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, maar marrakech geldt dan ook niet al 1900 jaar als de de facto hoofdstad van het islamitische geloof.
Geworden door mensen ja. Het is niet de ontstaanskern van het christendom.quote:En Vaticaanstad is het kloppende hart van het Rooms-katholieke geloof. Ik kan me niet voorstellen dat je dat probeert te ontkennen..
De moslims in Zw zijn Turken, Kosovaren en Bosniers die een Arabische godsdienst aanhangen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
De moslims in Zw zijn Turken, Kosovaren en Bosniers. Geen Saudis.
Ik hang een universele godsdienst aan, die geen onderscheidt maakt tussen blank en zwart, rood of geel.quote:Op zondag 29 november 2009 18:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |