^^. k zal mijn foto's vanmiddag uploaden. ;oquote:Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef thats-me het volgende:
Geheel aansluitend op deze discussie over Nijverdal West hier een actuele foto van gisteren, Je kunt zien dat ze in een week tijd, de rails hebben geplaatst, (dat waren de rails die in het gewone spoor lagen, want daar ligt nu niets meer), balast hebben gestort, dat ze een hek werk om op het perron hebben geplaatst.
[ link | afbeelding ]
Woow, dat kan niet goed zijn! Enig idee waar ie vandaan kwam?quote:Op maandag 30 november 2009 10:00 schreef Hr-Flip het volgende:
Dames en Heren, het volgende station is Amersfoort, denk bij het verlaten van de trein, aan de stroomafnemer, die op het 2 balkon ligt.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 10:00 schreef Hr-Flip het volgende:
Dames en Heren, het volgende station is Amersfoort, denk bij het verlaten van de trein, aan de stroomafnemer, die op het 2 balkon ligt.![]()
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk mag dat niet, Deze foto is genomen op een opstelterrein. Waar ik hem toen net had neergezet.quote:Op maandag 30 november 2009 10:44 schreef KapiteinT het volgende:
Lijkt mij niet dat een trein waarbij de stroomafnemers van het dak vallen gewoon door mag rijden...
In de vertrekhal van Utrecht Centraal wordt deze trein ook nog altijd aangegeven als intercity...quote:Op maandag 30 november 2009 11:03 schreef Crientj het volgende:
Hoe sloom kunnen ze zijn... CTA is nu nogsteeds niet gemaakt. ;o
[ afbeelding ]
Ah, dat verklaard een boel.quote:Op maandag 30 november 2009 11:24 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Nee natuurlijk mag dat niet, Deze foto is genomen op een opstelterrein. Waar ik hem toen net had neergezet.
Oh ja, dat is ook altijd nog die stomme fout.quote:Op maandag 30 november 2009 11:28 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
In de vertrekhal van Utrecht Centraal wordt deze trein ook nog altijd aangegeven als intercity...
Goed bezigquote:Op maandag 30 november 2009 10:00 schreef Hr-Flip het volgende:
Dames en Heren, het volgende station is Amersfoort, denk bij het verlaten van de trein, aan de stroomafnemer, die op het 2 balkon ligt.![]()
[ afbeelding ]
Niet voor het eerst overigens, eind jaren '80 was het ook een puinhoop wat er toe leidde dat begin jaren '90 nieuwe normen werden ingevoerd en dus veel Intercity's weer werden gedegradeerd tot Sneltrein. Als de geschiedenis zich blijft herhalen hebben we rond 2015 weer onderscheid tussen de echt snelle verbindingen en de neppers. Al heb je grote kans dat de langzamere dan Intercity heten (je kan het al die kleinere plaatsen natuurlijk niet aandoen hun "intercitystatus" weer af te pakken) en wat we vroeger intercity noemden heet dan Fyra of zoiets (als dat concept tegen die tijd nog bestaat tenminste).quote:Op maandag 30 november 2009 01:45 schreef Socios het volgende:Hier waren keurige normen voor vastgelegd. Op het gebied van materieelinzet, vereiste snelheid, catering etc.
Deze zijn helaas in 2007 losgelaten waardoor er sindsdien ook allemaal "nepintercity´s" rijden... Ook zijn er bijna geen restauratiewagens meer te vinden en wordt er niet zelden in gehuchten gehalteerd.
Heb niet teveel hoopquote:Op maandag 30 november 2009 11:59 schreef ReisT het volgende:
[..]
Niet voor het eerst overigens, eind jaren '80 was het ook een puinhoop wat er toe leidde dat begin jaren '90 nieuwe normen werden ingevoerd en dus veel Intercity's weer werden gedegradeerd tot Sneltrein. Als de geschiedenis zich blijft herhalen hebben we rond 2015 weer onderscheid tussen de echt snelle verbindingen en de neppers. Al heb je grote kans dat de langzamere dan Intercity heten (je kan het al die kleinere plaatsen natuurlijk niet aandoen hun "intercitystatus" weer af te pakken) en wat we vroeger intercity noemden heet dan Fyra of zoiets (als dat concept tegen die tijd nog bestaat tenminste).
Vanwege de vertraging laten ze hem niet verder rijden omdat anders de stoptrein vanuit Zwolle vertraging heeft.quote:Op maandag 30 november 2009 15:21 schreef Mkr het volgende:
hmm, deze 2 stoptreinen uit amersfoort gaat niet verder dan den dolder, maar er staat geen storing op NS.nl ?
14:44 + 38 min. Utrecht Centraal 6 Den Dolder, Utrecht Overv Stoptrein , Rijdt niet verder dan Den Dolder
15:14 + 15 min. Utrecht Centraal 7 Den Dolder, Utrecht Overv Stoptrein , Rijdt niet verder dan Den Dolder
Amersfoort-Utrecht rijdt maar één stoptrein hoor, en dat is die uit Zwolle. Die zal wel keren op het middenspoor tussen Den Dolder en Bilthoven (om zo vertraging richting Zwolle te voorkomen). Reizigers mogen dan met de stopper uit Baarn mee, die 16 minuten later vertrekt.quote:Op maandag 30 november 2009 16:25 schreef Crientj het volgende:
[..]
Vanwege de vertraging laten ze hem niet verder rijden omdat anders de stoptrein vanuit Zwolle vertraging heeft.
Dus dan rijdt ie niet verder dan Den Dolder, mensen stappen op de stoptrein vanuit Zwolle en komen dan alsnog met vertraging aan op hun bestemming.
Whoops. Lekker handig van mij. ;oquote:Op maandag 30 november 2009 16:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
Amersfoort-Utrecht rijdt maar één stoptrein hoor, en dat is die uit Zwolle. Die zal wel keren op het middenspoor tussen Den Dolder en Bilthoven (om zo vertraging richting Zwolle te voorkomen). Reizigers mogen dan met de stopper uit Baarn mee, die 16 minuten later vertrekt.
Hopen op een materieeltekort zodat ze weer terug in de 1900 komenquote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Zag vanmorgen op Nm een hele zooi ICK staan. Dacht dat ze gesloopt zouden worden?
Dan vrees ik dat ze niet ICK gaan terugzetten. Ik had laatst een Plan V op de 1900quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hopen op een materieeltekort zodat ze weer terug in de 1900 komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |