abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:50:02 #201
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75407263
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef blckbb het volgende:

[..]

en is die bootleg inclusief het gepraat ertussen of is dat er dan uitgeknipt?
Inclusief gepraat, dat wel
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:37:38 #202
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75408955
In al die spanning voor het McCartney concert was ik het bijna vergeten: Het is vandaag alweer 29 jaar geleden..

Rest in Peace, Dr. Winston O. Boogie
pi_75409375
Misschien al eerder besproken, maar van de NS-site:
quote:
Paul McCartney in Gelredome Arnhem

Op woensdag 9 december geeft Paul McCartney een concert in Gelredome in Arnhem. Het concert begint om 20.00 uur en is rond 23.00 uur afgelopen.

Kom met de trein

NS adviseert bezoekers van dit concert te reizen naar station Arnhem. Tussen station Arnhem en Gelredome rijden pendelbussen. De kosten voor deze bus zijn ¤ 3 voor een retour. Kaartjes zijn te koop bij de speciale verkoopbus van Connexxion.
Lijkt er niet op dat ze extra treinen hebben ingezet na afloop.
pi_75409719
Laatste trein richting Amsterdam om 23:59. Weliswaar met een overstap van bijna een half uur in Utrecht, maar ik slaap in ieder geval in m'n eigen bedje
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_75409746
En Ramses begraven op de sterfdag van Lennon.
pi_75409964
Laatste trein richting Zwolle gaat om 23.40 uur. Dat wordt haasten vrees ik
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_75410089
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef Homdeck het volgende:
Laatste trein richting Zwolle gaat om 23.40 uur. Dat wordt haasten vrees ik
Route vanaf de pendelbus naar perron goed in je hoofd prenten. Zonder twijfel en in één lange sprint naar de trein....
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:49:30 #208
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75411738
Een erg mooi artikel
quote:
(CNN) -- Maybe if you're a New Yorker, you grow accustomed to the sight.

Maybe if you live in the city, it becomes just another part of the Manhattan landscape.

But if you're from somewhere else, visiting, and you're not expecting to encounter it. . . .

Well, you sense that you've been in front of this building before, even though you never have. You feel it before you fully see it.

So it was, early on a recent afternoon, that I was walking east on 72nd Street, approaching Central Park West.

I glanced to my left.

To say the building is spooky is perhaps too easy. Yet everything about it -- the high gables, the balustrades, the gas lanterns burning even in the daytime, the black iron gates leading into the open interior courtyard -- seems purposely designed to give off an aura of portent.

Possibly that impression is merely retrospective -- most likely, when the massive residential building was constructed well over a century ago, the desire was simply to erect a place of urban elegance. And perhaps to the people who live there now, it looks only like home.

When the 1968 movie "Rosemary's Baby" was filmed, and the exterior of this building -- the Dakota -- was chosen as the site of the eerie tale, the die may have been cast. For anyone who ever saw the movie, the temperature drops a few degrees as soon as those walls come into sight.

Yet it is what happened here 29 years ago this week that draws curious visitors still.

I heard a voice behind me.

"Is this where. . .?"

A young woman was asking her friend the question.

"Yes," the friend said, not needing to hear the rest.

Mark David Chapman shot John Lennon to death next to those courtyard gates on the night of December 8, 1980, as Lennon was returning to his home inside the Dakota. Lennon and his wife, Yoko Ono, had spent the evening at a recording studio known as the Record Plant, working on a song called "Walking on Thin Ice." As they neared the entrance to the Dakota just before 11 p.m., Chapman, who that same afternoon, at the same entrance, had asked for and received an autograph from Lennon, waited with a gun.

Lennon never had a chance. He would be pronounced dead at the St. Luke's-Roosevelt Hospital Center. His public life had been somewhat quieter since the breakup of the Beatles; although many of his admirers around the globe were aware that he had become a resident of New York, relatively few knew exactly where in the city he lived. On the night of the murder, though, as the news of his death quickly spread, so, too, did photographs and live television images of the Dakota. The building on that night became synonymous with heartache, with senseless loss, with joy extinguished..

And here -- as in the waning days of 2009 you find yourself standing on this block without having planned it, as you look at the building you have never before seen with your own eyes -- is what strikes you:

To anyone in this city, in this country, in this world, who is younger than 32 or 33 years old, the memory of Lennon is of a man who has always been dead. The murder was past tense by the time people who are now that age first became aware of his name.

The Dakota, in its own way, may be, to them, like Ford's Theatre in Washington, D.C., or the triple underpass in Dallas. A place where something terrible happened, yes, but something terrible that happened in history, not in the recollected narrative of their daily lives.

I crossed the street called Central Park West and stepped onto the pathway to the park itself. A little girl, around five years old, was coming out of the park with her parents. They obviously had been talking about Lennon, for she said to them:

"Is that where he's buried?"

As if approaching Grant's Tomb. Her father said to her:

"No, he was killed there. I don't know where he is buried."

And they crossed the street, toward the Dakota.

The array of John Lennon merchandise for sale by vendors at the entrance to the park -- photos, drawings, postcards -- is understandable from a purely commercial point of view, but is jarring nonetheless near the shadow of the building where he died. It may not be intended as a sign of disrespect, and maybe the sight of this, too, is something to which people who live in New York have long ago become accustomed.

Just inside the entrance to the park is the famous Strawberry Fields, named in his memory. The main gathering point is the mosaic with, at its center, the single word: "Imagine."

One sign near the mosaic announced that the playing of musical instruments is not permitted, but on this day a man sat on a bench facing the mosaic and strummed a wooden acoustic guitar. As he played the song "In My Life," he sang, with a wavery voice, the words:

"There are places I remember. . . ."

On Tuesday, as the anniversary of the murder arrives, perhaps the mood will be solemn in Strawberry Fields. But on this day, at least on this hour of this day, it was intermittently lighthearted. People sprawled on their backs on top of the mosaic, grinning and spreading their arms and legs in "Hard Day's Night" or "Help!" quasi-Beatles poses. Friends with cameras knelt near them, trying to angle the lens upward at a severe enough degree to include the looming vision of the Dakota in the shot.

There was a little informal line as people waited their own turn to pose on the "Imagine" mosaic. The man with the guitar sang:

"But of all these friends and lovers. . . ."

Another snap of another camera.

". . .there is no one, compares with you. . . ."

Twenty-nine Decembers ago, a man on 72nd Street wanted only one thing:

To get home for the night.

The opinions expressed in this commentary are solely those of Bob Greene.
pi_75412901
En bovenstaande kan ik alleen maar beamen. The Dakota was precies zoals ik mij al jaren had voorgesteld, maar toch ook weer niet... Misschien is "spookachtig" toch wel de juiste beschrijving. Er is in feite helemaal niets veranderd aan de omgeving sinds de dag dat hij stierf, je herkent alles terug van de foto's. Maar het wordt aan de andere kant wel pijnlijk duidelijk dat er sindsdien natuurlijk een héleboel veranderd is. En dan bedoel ik nog niet eens dat er niets meer over is van de Record Plant, of van de oorspronkelijke Hit Factory. Want alleen de gebouwen aan de overkant en kleine details doen daar nog herinneren aan de bekende foto's van de zomer van 1980. Zelfs z'n favoriete koffiehuisje om de hoek van The Dakota is vorig jaar een beunhaas-kruidenier geworden.

Treurige dag, of zoals Sean Lennon gisteren zei: "Thinking of my mum today...everyone send her some love please..."
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:20:16 #210
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75412977
Ik kwam net een -voor mij bijna wereldschokkende- foto tegen van John en Paul in 1974. Ik wist helemaal niet dat er foto's van ze te samen na 1969 waren

pi_75413479
Die is nog niet eens zo lang geleden opgedoken. Er was altijd wel een vage zwart-wit paparazzi-foto, waarop ze amper te herkennen zijn. Deze foto is vorig jaar verschenen is het foto-boekje "Instamatic Karma", van Lennon's toenmalige vriendin May Pang. Erg bijzondere foto's, met Lennon in een sfeer die je niet snel tegenkomt op andere foto's. Ook Linda McCartney heeft foto's van John genomen in die tijd, dus er is zonder twijfel nog meer. Naar verluidt opperde Lennon toen om mee te gaan naar New Orleans voor de sessies van "Venus And Mars", maar hij miste Yoko en vertrok voorgoed terug naar New York.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:35:22 #212
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75413551
Idd, die zwart-wit foto is wel erg vaag. Ringo was toen ook aanwezig trouwens. Ik hoop echt dat Linda's foto's ooit gepubliceerd worden. Wel opvallend dat de reünies met Paul voornamelijk in het Lost Weekend waren.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:45:12 #213
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_75413911
Veel plezier morgen, ik moet wegens een fikse buikgriep verstek laten gaan!
pi_75414446
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:45 schreef peaceman het volgende:
Veel plezier morgen, ik moet wegens een fikse buikgriep verstek laten gaan!
Wat zonde
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:01:53 #215
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_75414549
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef blckbb het volgende:

[..]

Wat zonde
I know... 6 jaar moeten wachten en dan zoiets.
pi_75414801
Mooi interview om vandaag te luisteren:

Zie gerelateerde video's voor de overige delen, t/m deel 16. Vanaf 03:45 in de eerste video komt John binnen. Het begint al gelijk goed met een Sesamstraat-imitatie. Vlak voor dit interview was de beroemde fotosessie met Annie Leibovitz. In de namiddag vetrokken ze naar de Record Plant om de laatste hand te leggen aan Yoko's hitsingle "Walking On Thin Ice", waarop Lennon wat mij betreft z'n beste gitaarwerk sinds 1964 neerzet. De legende gaat dat hij voor die sessie z'n legendarische '58 Rickenbacker 325 weer gebruikte voor het eerst sinds de Ed Sullivan-show in 1964. "I think we've just got your first No. 1, Yoko.", zei Lennon, zoals te horen is op de 12" mix. 25 jaar later kreeg hij gelijk, toen een remix wekenlang op nummer 1 stond in de Amerikaanse dance charts. Iets na 22:00 ronden ze de sessie af, vroeger dan normaal gesproken, dit omdat John Sean nog goedenacht wilde wensen. Dit was de avond van 8 december.

dinsdag 8 december 2009 @ 17:16:34 #217
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75415102
Is dat het interview dat op Milk & Honey staat, maar dan compleet?

Ik begin die twee platen, Double Fantasy en Milk & Honey trouwens steeds beter te vinden. Het Lennon gedeelte dan. Misschien zelfs zijn beste twee albums. Misschien dan Mooie post, trouwens. Nu je die sessie toch vermeldt: Deze foto van de Leibovitz sessie doet me echt aan de Hamburg periode denken;

pi_75415497
Ik weet nog dat ik op een zomeravond Double Fantasty op mijn platenspeler legde en de headphones inplugde. Helaas stond het knopje om alleen de headphones te horen (standaard is het boxen + headphones tegelijk ofzo, beetje vaag) niet naar beneden en kon de hele buurt meegenieten met Yoko die een orgasme simuleert op vol volume terwijl ik niks door had omdat ik dacht dat er alleen geluid uit de headphones kwam.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:34:37 #219
192683 AMDB
Visionair.
pi_75419705
Morgen schijnt Paul McCartney in het GelreDome te staan, ga wel even een kijkje nemen
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:40:54 #220
192683 AMDB
Visionair.
pi_75419956
Vanaf uurtje of 3 trouwens bij ingang L.

Als je een jongen met halflang haar ziet staan, helemaal alleen en zielig, met een groene jas, zeg dan hoi
pi_75420925
Scheisse, zie net dat mn ID-kaart verlopen is. Letten ze daar streng op bij Gelredome?
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:08:33 #222
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75421164
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:40 schreef AMDB het volgende:
Vanaf uurtje of 3 trouwens bij ingang L.

Als je een jongen met halflang haar ziet staan, helemaal alleen en zielig, met een groene jas, zeg dan hoi
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik ga met twee andere fans, die ik nog niet heb ontmoet, samen in de rij staan om ook niet alleen te staan. Als je wilt kan je mee aanschuiven, natuurlijk
pi_75421639
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef Writersright het volgende:
Scheisse, zie net dat mn ID-kaart verlopen is. Letten ze daar streng op bij Gelredome?
Lijkt me niet, toch?
pi_75421819
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:17 schreef blckbb het volgende:

[..]

Lijkt me niet, toch?
Tsja volgens de huisregels moet je die bij je hebben staat op de site maarja weet niet of dat allen bij misdragen toegepast wordt of ook bij ingangscheck ofzo.
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:01:00 #225
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75423437
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:08 schreef Arn0 het volgende:

[..]

[..]
Lijkt me een goed idee! Zie pm
pi_75423521
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Writersright het volgende:

[..]

Tsja volgens de huisregels moet je die bij je hebben staat op de site maarja weet niet of dat allen bij misdragen toegepast wordt of ook bij ingangscheck ofzo.
Sjezus, het is Masters of Hardcore niet.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_75424732
Ik ben bij een concert nog nooit gecontroleerd op mijn ID en als ze dat wel doen dan lijkt het me niet een ramp als ie verlopen is, het is de politie niet

Morgen om deze tijd gaan we allemaal uit onze dak (en is het erg stil in dit topic )
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:30:40 #228
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75424854
Ik heb echt de zenuwen, nu al
pi_75425333
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:30 schreef Blinker het volgende:
Ik heb echt de zenuwen, nu al
En dan begint het concert en val je flauw
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:45:05 #230
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75425554
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:40 schreef Writersright het volgende:

[..]

En dan begint het concert en val je flauw
Geniaal
Maar nee, dat zal niet gebeuren
pi_75425594
Donderdag is mijn stem kapot... wedden !
pi_75426493
Ik heb er zo'n zin in
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:09:37 #233
192683 AMDB
Visionair.
pi_75426755
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:08 schreef Arn0 het volgende:

[..]

[..]
En waar kan ik je aan herkennen?
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:11:00 #234
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_75426820
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:03 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb er zo'n zin in
Ik ook
want de klop doet het niet.
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:12:07 #235
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75426871
Ik ben er waarschijnlijk ook.
http://blinker1985.hyves.nl Als je deze jongen ziet, geef hem even een biertje
pi_75426944
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:12 schreef Blinker het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk ook.
http://blinker1985.hyves.nl Als je deze jongen ziet, geef hem even een biertje
geert-3.hyves.nl/
2 biertjes graag
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:27:39 #237
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75427579
Is dit de stilte voor de storm?
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:28:36 #238
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75427633
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:27 schreef Blinker het volgende:
Is dit de stilte voor de storm?
Gewoon de normale gang van zaken lijkt me, dit is geen SC Maar morgen/overmorgen zal het topic wel volgepost worden, waarschijnlijk door een aantal mensen die anders nooit in dit topic posten
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:35:57 #239
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75427989
Inderdaad, vrijdag wordt een drukke met allemaal posts van hoe geweldig het was
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel jongeren er rondlopen, ik denk niet dat FOK! representatief is voor het hele Macca publiek
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:37:32 #240
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75428073
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:35 schreef Blinker het volgende:
Inderdaad, vrijdag wordt een drukke met allemaal posts van hoe geweldig het was
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel jongeren er rondlopen, ik denk niet dat FOK! representatief is voor het hele Macca publiek
Tja, het feit dat de zitplaatsen eerder uitverkocht waren dan de staanplaatsen zegt genoeg. Maar laten we niet overdrijven: Bij de staanplaatsen zullen wel een hele hoop -30tigers staan. Want als ik een live video bekijk op youtube/bootleg is het publiek niet overdreven oud.
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:44:35 #241
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75428394
Ik ben (pas ) 27, maar wel een fan!!! Kan ook niet anders met een moeder die DIE HARD Beatles fan is. Zij gaat morgen voor het eerst. Een dream come true voor haar na 44 jr, want op haar 11e mocht ze niet naar het Beatlesconcert in NL van haar moeder.
Ik zit ergens anders dan mn ouders helaas, want had graag het hoofd van mn moeder gezien. Maar mag de pret niet drukken! Ik ga swingen met vriendin! Komt eindelijk mn Beatlesshirt écht van pas !

Al de hele avond de cd op trouwens! Heerlijk zeg!!! Krijg enorm de kriebels!!!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:46:37 #242
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75428479
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:44 schreef Qebbel het volgende:
Al de hele avond de cd op trouwens! Heerlijk zeg!!! Krijg enorm de kriebels!!!
Welke cd precies? De live CD? Want dat zou imo de concertervaring wat verpesten: Als je je bedenkt dat de setlist bijna hetzelfde is en de verhalen ook
pi_75428487
Volgens mij zijn er heel veel jonge mensen hoor. Ik ga met mijn zusje van 18, ik heb haar een goede smaak bijgebracht
pi_75428558
Fototoestels mag je gewoon meenemen toch?
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:51:42 #245
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75428687
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:46 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Welke cd precies? De live CD? Want dat zou imo de concertervaring wat verpesten: Als je je bedenkt dat de setlist bijna hetzelfde is en de verhalen ook
Nou, kleine stukjes daarvan geluisterd, maar zonder verhalen nog hoor. Heb m namelijk net binnen! Maar wel andere cds van hem/beatles!
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:51:49 #246
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75428693
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:48 schreef Writersright het volgende:
In theorie niet, maar ze gaan het echt niet afnemen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:52:56 #247
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75428745
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:51 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Nou, kleine stukjes daarvan geluisterd, maar zonder verhalen nog hoor. Heb m namelijk net binnen! Maar wel andere cds van hem/beatles!
Ohja, uiteraard, bij de CD's zijn de verhalen weggeknipt. Ik ben in de war met de DVD Dan valt het wel mee.
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:53:13 #248
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_75428756
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:48 schreef Writersright het volgende:
Dit staat op de site van het Gelredome:

Artikel 7: Beeld- en / of geluidsopnamen

7.1 Met uitzondering van, naar het oordeel van gebruikers, bevoegde persfotografen, -filmers of journalisten, is het maken van beeld- en / of geluidsopnamen op het terrein van de Dome en in de Dome, ten behoeve van commerciële doeleinden, verboden. Dit verbod kan uitgebreid worden tot alle doeleinden. Dit wordt alsdan bij de ingangen aangeduid.

Maar van een niet al te fancy camera zullen ze geen probleem maken denk ik.
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:00:08 #249
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75429027
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:52 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ohja, uiteraard, bij de CD's zijn de verhalen weggeknipt. Ik ben in de war met de DVD Dan valt het wel mee.
't klinkt ERRUG goed in ieder geval! Geniaal wordt het!!! Ik neem trouwens wel een verrekijkert mee. En tja, tegen telefoons kunnen ze weinig beginnen denk ik.
pi_75429030
Via de site van McCartney is nu trouwens de complete versie van zijn Meatless Monday song te downloaden.
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:11:52 #251
139330 TNA
For the stars that shine
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:12:40 #252
139330 TNA
For the stars that shine
pi_75429398
Oh, ik lees net dat hij al 67 is, laat dan maar zitten
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:13:32 #253
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75429430
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:12 schreef TNA het volgende:
Oh, ik lees net dat hij al 67 is, laat dan maar zitten
En ik lees net dat hij al dood is
pi_75429462
Halen we voor morgen "Het Grote Beatles Topic - Deel 40, OH SHIT HET IS VANDAAG!" nog?
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:14:50 #255
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75429483
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:14 schreef psychedelicate het volgende:
Halen we voor morgen "Het Grote Beatles Topic - Deel 40, OH SHIT HET IS VANDAAG!" nog?
Als we het voor morgen halen, klopt de TT niet echt. Maar goed, ik help wel met baggeren zinvol te posten.
pi_75429649
Ik ga nu slapen, moet morgen 3 vrienden + moi naar Arnhem toe rijden. Het wordt een lange, zeer lange dag die eindigt met rugklachten, denk ik. Zeven of acht uur staan is niet goed. Ik neem een pakje kaarten mee voor als we op de grond kunnen zitten als we eenmaal binnen zijn.
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:20:25 #257
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75429689
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:19 schreef psychedelicate het volgende:
Ik ga nu slapen, moet morgen 3 vrienden + moi naar Arnhem toe rijden. Het wordt een lange, zeer lange dag die eindigt met rugklachten, denk ik. Zeven of acht uur staan is niet goed.
Ik heb echt het gevoel dat er enkel maar Fokkers om drie/vier uur in de rij gaan staan
pi_75429805
Gezellig toch.
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:24:52 #259
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_75429838
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:23 schreef psychedelicate het volgende:
Gezellig toch.
Inderdaad . Ik hoop er rond half vier ofzo te zijn
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:32:16 #260
139330 TNA
For the stars that shine
pi_75430080
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:13 schreef Arn0 het volgende:

[..]

En ik lees net dat hij al dood is
William Shears Campbell - Good Evening Holland!
pi_75430102
Vertrek half 4. ben er half 5 denk ik wel
  woensdag 9 december 2009 @ 00:12:47 #262
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75431280
Het licht gaat hier nu ook uit!
Hopen dat ik kan slapen

Tot morgen allemaal!
  woensdag 9 december 2009 @ 00:21:09 #263
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75431491
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:12 schreef Blinker het volgende:
Het licht gaat hier nu ook uit!
Hopen dat ik kan slapen

Tot morgen allemaal!
Goed plan, ik ga ook slapen. Morgen eerst nog twee examens en daarna meteen naar Nederland. Spannend!
pi_75431550
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:21 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Goed plan, ik ga ook slapen. Morgen eerst nog twee examens en daarna meteen naar Nederland. Spannend!
Naar Nederland gaan is inderdaad spannend, knul
  woensdag 9 december 2009 @ 00:24:06 #265
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75431573
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:23 schreef blckbb het volgende:

[..]

Naar Nederland gaan is inderdaad spannend, knul
Zeg geen knul tegen mij, ik ben even oud als jou, knul
pi_75431600
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:24 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Zeg geen knul tegen mij, ik ben even oud als jou, knul
Niet. mag jij al bier kopen dan?!
  woensdag 9 december 2009 @ 00:25:51 #267
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75431615
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:25 schreef blckbb het volgende:

[..]

Niet. mag jij al bier kopen dan?!
Ja, natuurlijk

om precies te zijn ben ik al 5 dagen gerechtigd om bier te kopen
pi_75431660
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:25 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk

om precies te zijn ben ik al 5 dagen gerechtigd om bier te kopen
oh gefeliciteerd nog! Ik al zon 150 dagen (stoer dan met 16 jaar zijn topic)
pi_75433150
Ik vertrek om 15:00 uur. Moet uit Limburg komen

Ben te herkennen aan een Beatles-shirt en een exemplaar van Catcher in the Rye.
Tot dan!
pi_75434076
Ik vertrek rond half 4 - 4 uur, Ben te herkennen aan mijn Jean Michel Jarre shirt!
  woensdag 9 december 2009 @ 08:07:49 #271
192683 AMDB
Visionair.
pi_75434258
Ik vertrek om 12.30 vanaf stage, en rond 3 uur voor GelreDome denk ik
  woensdag 9 december 2009 @ 08:10:45 #272
192683 AMDB
Visionair.
pi_75434280
Ik heb gewoon echt kut geslapen van de opwinding/zenuwen
  woensdag 9 december 2009 @ 08:28:12 #273
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_75434449
aangezien toch iedereen het neerplempt: wij vertrekken rond 2en, en is klein uurtje rijden. zal nog wel even berichtje plaatsen zodra ik in de rij sta
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_75434458
Ik heb heerlijk geslapen, Maar werd door de opwinding 2 uur eerder wakker dan de wekker(Al maakt dat niet super veel uit, Ging rond 11 uur naar bed en werd half 8 wakker
  woensdag 9 december 2009 @ 09:13:21 #275
192683 AMDB
Visionair.
pi_75435194
Begin ik gek te worden of niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75435443
Lachen
Gebeurt mij ook wel eens
* Braddie Heb zin in vanavond!
pi_75435483
Iemand nog ontlastingstips? Heb je een redelijk goede plek, moet je ehhh ontlasten, plek weg/ Wil ik niet meemaken en ben nu al gespannen

Ohja en had 2 kaarten over die ik inmiddels verkocht heb maar kreeg net de volgende mail:

U heeft op marktplaats een bod van 150 euro voor de twee kaarten van Paul McCartney. Indien u ze nog niet verkocht heeft, wil ik graag 50 euro bieden voor de twee kaarten samen.

Ik hoor graag uw reactie. U kunt mij mailen op ********* of bellen op 06-******** (niet bereikbaar tussen 13.30u en 15.30u).

woensdag 9 december 2009 @ 09:28:57 #278
192683 AMDB
Visionair.
pi_75435505
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:28 schreef Writersright het volgende:
Iemand nog ontlastingstips? Heb je een redelijk goede plek, moet je ehhh ontlasten, plek weg/ Wil ik niet meemaken en ben nu al gespannen
Alles eruit zweten van de zenuwen
  woensdag 9 december 2009 @ 09:32:56 #279
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_75435584
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef AMDB het volgende:
Begin ik gek te worden of niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Inmiddels ook weer wakker. Valt mij op dat de meeste mensen hier een redelijk korte reistijd hebben, ik ben bijna drie uur onderweg . Wel met de trein trouwens .
pi_75435760
3 uur?
Pfff, Ik ben waarschijnlijk heen en terug net een uurtje meer kwijt!
Heen denk ik 1 uur, En terug misschien 2/2,5/3 hangt van de drukte af!
  woensdag 9 december 2009 @ 10:59:32 #281
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_75437979
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:42 schreef Braddie het volgende:
3 uur?
Pfff, Ik ben waarschijnlijk heen en terug net een uurtje meer kwijt!
Heen denk ik 1 uur, En terug misschien 2/2,5/3 hangt van de drukte af!
Ach ja ik hoef iig niet dezelfde avond terug (hostel) dus dat scheelt alweer. Ik ga over een uurtje al weg
  woensdag 9 december 2009 @ 11:03:28 #282
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75438112
Klein anderhalf uur reistijd, ik vertrek rond half 2 uit Amsterdam.
pi_75440788
Ik ben er vanavond ook bij, met veldkaarten. Even een misschien wat domme vraag, maar ik ben nog nooit met veldkaarten in de Gelredome geweest. Is het warm of koud, en is het handig om een warme jas aan te doen?
Bijgeloof brengt ongeluk.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:17:59 #284
192683 AMDB
Visionair.
pi_75441021
Ik ga over een kwartier op weg, 2,5 uur reistijd met wat omzwervingen langs huis enzo
pi_75441574
Hoop dat ik een beetje redelijke plaatsen krijg.
Zo pal vooraan als 6 jaar geleden zal me wel niet meer lukken, maar ergens halverwege zou prima zijn.

Nog meer mensen die bij ingang L staan? Kunnen we een mini-meet houden
  woensdag 9 december 2009 @ 12:36:22 #286
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75441610
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:35 schreef webfreak het volgende:
Zo pal vooraan als 6 jaar geleden zal me wel niet meer lukken, maar ergens halverwege zou prima zijn.
En hoe laat van te voren was je er toen?
pi_75441706
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:35 schreef webfreak het volgende:

Nog meer mensen die bij ingang L staan? Kunnen we een mini-meet houden
Ik sta ook bij Ingang L.... Weet nog niet precies hoe laat ik er ben.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:53:50 #288
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75442219
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:36 schreef Blinker het volgende:

[..]

En hoe laat van te voren was je er toen?
Hij was er om 4 uur, heeft hij eens gepost

En ik denk dat bijna iedereen bij ingang L staat. Ik vertrek ook zodadelijk, trouwens
pi_75442275
Zo, wij vertrekken zo ook. Wat gaat het gaaf worden
Nee.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:55:36 #290
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75442288
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:53 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Hij was er om 4 uur, heeft hij eens gepost

En ik denk dat bijna iedereen bij ingang L staat. Ik vertrek ook zodadelijk, trouwens
Had je mn sms nog gehad? Dat ik wel het goede nummer heb
  woensdag 9 december 2009 @ 12:56:40 #291
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75442342
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:55 schreef Blinker het volgende:

[..]

Had je mn sms nog gehad? Dat ik wel het goede nummer heb
Ohja, ik zie het net, had mijn gsm nog niet gecheckt Je hebt idd het goede nummer! Ik ben er zoals verwacht rond 3 uur.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:57:43 #292
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75442377
Vanavond

Vertrek rond 17:30 vanuit Dordrecht, hopelijk kan ik nog dicht bij het stadion parkeren voor 10 euro
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 9 december 2009 @ 12:57:44 #293
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75442378
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:56 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ohja, ik zie het net, had mijn gsm nog niet gecheckt Je hebt idd het goede nummer! Ik ben er zoals verwacht rond 3 uur.
Ik ook rond die tijd, misschien 10 minuten later ligt aan de bus.
Ik sms je rond die tijd wel.
  woensdag 9 december 2009 @ 13:05:26 #294
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75442645
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:57 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ik ook rond die tijd, misschien 10 minuten later ligt aan de bus.
Ik sms je rond die tijd wel.
Oke, heb jij ook ingang L?
  woensdag 9 december 2009 @ 13:07:23 #295
139330 TNA
For the stars that shine
pi_75442725
DOORPOSTEN, HET TOPIC KAN NOG VOL! Nieuw deel met goede TT ftw
  woensdag 9 december 2009 @ 13:07:33 #296
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75442730
Jep!
Spreken we trouwens gewoon voor de ingang af?
  woensdag 9 december 2009 @ 13:08:53 #297
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75442786
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:07 schreef Blinker het volgende:
Jep!
Spreken we trouwens gewoon voor de ingang af?
Uhu, dat lijkt me het beste. Degene die als tweede arriveert stuurt ook een bericht, en dan zie je hem wel aankomen veronderstel ik
  woensdag 9 december 2009 @ 13:21:27 #298
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75443205
Ik vertrek nu! Veel plezier allemaal en misschien tot zo!
pi_75443842
Ik vertrek over 2,5 uur
pi_75444216
Ik vertrek over drie kwartiertjes om een reis van bijna 3 uur te maken met de auto.

Achja, het is de moeite waard.
Counting all the assholes in the room, Well I'm definitely not alone.
AFCA, Can't be stopped!
Rammstein über alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')