En ik lees net dat hij al dood isquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:12 schreef TNA het volgende:
Oh, ik lees net dat hij al 67 is, laat dan maar zitten
Als we het voor morgen halen, klopt de TT niet echt. Maar goed, ik help wel met baggeren zinvol te posten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:14 schreef psychedelicate het volgende:
Halen we voor morgen "Het Grote Beatles Topic - Deel 40, OH SHIT HET IS VANDAAG!" nog?
Ik heb echt het gevoel dat er enkel maar Fokkers om drie/vier uur in de rij gaan staanquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:19 schreef psychedelicate het volgende:
Ik ga nu slapen, moet morgen 3 vrienden + moi naar Arnhem toe rijden. Het wordt een lange, zeer lange dag die eindigt met rugklachten, denk ik. Zeven of acht uur staan is niet goed.
Goed plan, ik ga ook slapen. Morgen eerst nog twee examens en daarna meteen naar Nederland. Spannend!quote:Op woensdag 9 december 2009 00:12 schreef Blinker het volgende:
Het licht gaat hier nu ook uit!
Hopen dat ik kan slapen
Tot morgen allemaal!
Naar Nederland gaan is inderdaad spannend, knulquote:Op woensdag 9 december 2009 00:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook slapen. Morgen eerst nog twee examens en daarna meteen naar Nederland. Spannend!
Zeg geen knul tegen mij, ik ben even oud als jou, knulquote:Op woensdag 9 december 2009 00:23 schreef blckbb het volgende:
[..]
Naar Nederland gaan is inderdaad spannend, knul
Niet. mag jij al bier kopen dan?!quote:Op woensdag 9 december 2009 00:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zeg geen knul tegen mij, ik ben even oud als jou, knul
Ja, natuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 00:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Niet. mag jij al bier kopen dan?!
oh gefeliciteerd nog! Ik al zon 150 dagenquote:Op woensdag 9 december 2009 00:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk![]()
om precies te zijn ben ik al 5 dagen gerechtigd om bier te kopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |