Leuke video,quote:Op zondag 29 november 2009 14:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Kijk nou wat ik net in mijn brievenbus vond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van alle ongewenste spam vind ik dit nog wel de meest walgelijke. Kinderen indoctrineren is laag, andermans kinderen willen indoctrineren is nog veel lager.![]()
Mensen zeggen wel eens dat jehova's erg zijn maar die begrijpen tenminste een hint en komen niet meer langs als je ze dat vraagt. De lokale kerk daarentegen blijft je bestoken met hun waardeloze troep.
dat heb ik nou altijd met al die speelgoedreclame voor de feestdagenquote:Op zondag 29 november 2009 14:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Van alle ongewenste spam vind ik dit nog wel de meest walgelijke. Kinderen indoctrineren is laag, andermans kinderen willen indoctrineren is nog veel lager.![]()
Dat is ook naar maar ik vind dit erger.quote:Op zondag 29 november 2009 14:13 schreef Manono het volgende:
[..]
dat heb ik nou altijd met al die speelgoedreclame voor de feestdagen
Dan gaat Tim Kuik weer piepen. En iedereen weet dat Tim Kuik en God twee handen op één buik is.quote:Op zondag 29 november 2009 14:17 schreef Equites het volgende:
Upload deze film is ff, ziet er goed uit!
Twee handen op één buik ? Piepen ?quote:Op zondag 29 november 2009 14:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan gaat Tim Kuik weer piepen. En iedereen weet dat Tim Kuik en God twee handen op één buik is.
Het gaat hier over Christenen, wat verwacht je nouquote:Op zondag 29 november 2009 14:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Een DVD.quote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef Adelante het volgende:
Wat is het een glossy, een dvd, een cd met liedjes?
Dat is ook walgelijk inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2009 14:22 schreef matthisl het volgende:
Ben het met je eens, is dit een disney film trouwens? Die zijn daar namelijk ook heel goed in.
Laatst kwam ik ook achter een serie met meisjes van 10, helemaal onder de make up, hobby's zijn celebrity's checken shoppen en jongens.... Met zinnen als "Ik hoef helemaal niet intelligent te zijn, als ik maar mooi ben!" Doelgroep: meisjes van 8 - 12 Bratz heet dat volgens mij. Als je dat een half jaar volgt ben je sowieso hoer.
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard. Als het over god Gaat is spelling niet meer Belangrijk en mag je willeKeurige hoofdletters gebruiken.quote:
Dan stop je hem toch niet in de DVD-speler? Wat is nu het probleem?quote:Op zondag 29 november 2009 14:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Kijk nou wat ik net in mijn brievenbus vond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen zeggen wel eens dat jehova's erg zijn maar die begrijpen tenminste een hint en komen niet meer langs als je ze dat vraagt. De lokale kerk daarentegen blijft je bestoken met hun waardeloze troep.
Er zijn kwartels die alleen dromen... anderen durven te geloven.quote:Op zondag 29 november 2009 14:38 schreef Bowlingbal het volgende:
Er zijn kwartels die...
WAT STAAT DAAR!?!?!?
dan zou het good versus evil zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 15:16 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe die christenen zouden reageren als een of andere satanistische organisatie hetzelfde zou doen.....
Als ik ooit heel veel geld zou winnen zou ik het bijna doen! Gewoon puur voor de ophef en verontwaardiging! GHA!
Bullshit.quote:Op zondag 29 november 2009 15:10 schreef Niels1568 het volgende:
Wat een gehuil weer. Ben zelf ook geen christen, maar daar komt kerst dus wel vandaan, dat horen die koters gewoon te weten.
En waar komt kerst dan wel vandaan volgens jou?quote:
Het is aan ouders of en hoe ze hun kinderen willen vertellen over religie.quote:Op zondag 29 november 2009 15:10 schreef Niels1568 het volgende:
Wat een gehuil weer. Ben zelf ook geen christen, maar daar komt kerst dus wel vandaan, dat horen die koters gewoon te weten.
Als je dan zo'n held bent die daar niet tegen kan ga dan op alle aan het christendom gerelateerde feestdagen en vakanties lekker van 9 tot 5 bij de baas op de stoep zitten zou ik zeggen![]()
Huilies
Neequote:Op zondag 29 november 2009 15:28 schreef Niels1568 het volgende:
Je bent in de war met de boom en de echte christenen zetten ook geen boom neer dacht ik.
Ik ben het hier helemaal mee eens hoor. Ik vind ook dat ouders hun kinderen moeten vertellen dat religie bestaat, wat die religies globaal inhouden en wat hun effect op de wereld is.quote:Op zondag 29 november 2009 15:32 schreef Niels1568 het volgende:
Ouders horen die kinderen een algemene ontwikkeling mee te geven, niet hun eigen mening op te dringen. Ik dacht dat je tegen indoctrinatie was?
Of god of wie ook niet bestaat of wel, dat moeten die kinderen (later) zelf uitvogelen. Je moet ze dus vertellen over religies, maar ook over de evolutietheorie en ze dan een eigen oordeel laten vormen.quote:Op zondag 29 november 2009 15:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens hoor. Ik vind ook dat ouders hun kinderen moeten vertellen dat religie bestaat, wat die religies globaal inhouden en wat hun effect op de wereld is.
Maar ik vind ook dat het aan de ouders is om te beslissen of zij dit willen. Ongewenst andermans kinderen hierover benaderen is beneden alle peil.
Ik ga toch ook niet voor de kerk staan en alle kindertjes in fluisteren dat God en Sinterklaas niet bestaan? Je hebt je niet te bemoeien met andersmans opvoeding.
Bwehehehe, precies. Jankende internet atheïstenquote:Op zondag 29 november 2009 14:39 schreef Salsaneck het volgende:
Nou nou wat erg zeg. Jankende atheisten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |