Leuke video,quote:Op zondag 29 november 2009 14:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Kijk nou wat ik net in mijn brievenbus vond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van alle ongewenste spam vind ik dit nog wel de meest walgelijke. Kinderen indoctrineren is laag, andermans kinderen willen indoctrineren is nog veel lager.![]()
Mensen zeggen wel eens dat jehova's erg zijn maar die begrijpen tenminste een hint en komen niet meer langs als je ze dat vraagt. De lokale kerk daarentegen blijft je bestoken met hun waardeloze troep.
dat heb ik nou altijd met al die speelgoedreclame voor de feestdagenquote:Op zondag 29 november 2009 14:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Van alle ongewenste spam vind ik dit nog wel de meest walgelijke. Kinderen indoctrineren is laag, andermans kinderen willen indoctrineren is nog veel lager.![]()
Dat is ook naar maar ik vind dit erger.quote:Op zondag 29 november 2009 14:13 schreef Manono het volgende:
[..]
dat heb ik nou altijd met al die speelgoedreclame voor de feestdagen
Dan gaat Tim Kuik weer piepen. En iedereen weet dat Tim Kuik en God twee handen op één buik is.quote:Op zondag 29 november 2009 14:17 schreef Equites het volgende:
Upload deze film is ff, ziet er goed uit!
Twee handen op één buik ? Piepen ?quote:Op zondag 29 november 2009 14:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan gaat Tim Kuik weer piepen. En iedereen weet dat Tim Kuik en God twee handen op één buik is.
Het gaat hier over Christenen, wat verwacht je nouquote:Op zondag 29 november 2009 14:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Een DVD.quote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef Adelante het volgende:
Wat is het een glossy, een dvd, een cd met liedjes?
Dat is ook walgelijk inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2009 14:22 schreef matthisl het volgende:
Ben het met je eens, is dit een disney film trouwens? Die zijn daar namelijk ook heel goed in.
Laatst kwam ik ook achter een serie met meisjes van 10, helemaal onder de make up, hobby's zijn celebrity's checken shoppen en jongens.... Met zinnen als "Ik hoef helemaal niet intelligent te zijn, als ik maar mooi ben!" Doelgroep: meisjes van 8 - 12 Bratz heet dat volgens mij. Als je dat een half jaar volgt ben je sowieso hoer.
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard. Als het over god Gaat is spelling niet meer Belangrijk en mag je willeKeurige hoofdletters gebruiken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |