nah gewoon niet meer doen dan, 15 e per uur ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
nou ben er weer, pppfftt dat voor werkster spelen gaat me ook de strot uithangen.
(wat zal dat kosten per uur, werkster/moeder/manusje van alles.
Ik zou het niet weten wat dat per uur kost, ik word er nl. niet voor betaaldquote:Op zondag 29 november 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
nou ben er weer, pppfftt dat voor werkster spelen gaat me ook de strot uithangen.
In dat restaurant waar jij werkt, werk je daar in de keuken of in de bediening?quote:
De werkster alleen al kost zo'n ¤ 15,= per uur, als ze ook nog gekwalificeerd moeder en manusje-van-alles is dan ga ik er vanuit dat je toch minstens met zo'n ¤ 22,50 per uur rekening moet houdenquote:Op zondag 29 november 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
Go for it heksiequote:Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
De werkster alleen al kost zo'n ¤ 15,= per uur, als ze ook nog gekwalificeerd moeder en manusje-van-alles is dan ga ik er vanuit dat je toch minstens met zo'n ¤ 22,50 per uur rekening moet houden
quote:Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In dat restaurant waar jij werkt, werk je daar in de keuken of in de bediening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |