En dit pareltje komt ook van de SVP vandaan:quote:Op zondag 29 november 2009 13:53 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat ja. Maar ja, de zwakkere in de samenleving zullen er zo intrappen...
Dit was trouwens de zelfde partij:
[ afbeelding ]
Het was eigenlijk een grapje voor IHVK, niet zo serieus bedoeld.quote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Maar daar ben je altijd fel tegen, toch?
Dus nu ook?
Inderdaad, ik snap ook niet dat zoveel mensen graag op dergelijke totalitaire regimes willen lijken. Het zijn dezelfden die te pas en te pas de doodstraf willen opleggen en die niet vies zijn van lijfstraffen.quote:Op zondag 29 november 2009 13:53 schreef IHVK het volgende:
Als er zo een verbod komt kan je Zwitserland wat mij betreft scharen in het lijstje, Saudie-Arabië, Iran en Libië. Die hebben ook aparte wetten voor moslims en christenen.
Voor de doemdenkers als jij ja.quote:Op zondag 29 november 2009 14:01 schreef Disana het volgende:
De Zwitserse regering voelt zich in verlegenheid gebracht door de uitslag en is bang dat relaties met islamitische landen onder druk komen te staan.
Het is inderdaad beschamend.
Keuzevrijheid van de werkgever, ik moet er niet aan denken dat de regering met politiek correcte invloeden ook nog het sollicitatie proces in de private sector gaat beheersen, wat ze nu al aan het doen zijn. Walgelijk, als een neger of arabier niet aan een baan komt dan staan er weer hordes mensen te krijsen dat er sprake is van discriminatie, al dan wel of niet met invloed van de persoon zelf.quote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Daar gaat het nu totaal niet over.
Maar je kunt er niet van spreken dat de blanke man wordt gediscrimineerd gemiddeld gezien. Wel kun je zeggen dat een allochtoon gemiddeld moeilijker aan een baan komt, gemiddeld gezien.
Als we het hebben over personen met dezelfde kwalificaties.
Maar offtopic.
Nou ja er zijn ook blanke handen tussen.quote:Op zondag 29 november 2009 14:01 schreef freako het volgende:
[..]
En dit pareltje komt ook van de SVP vandaan:
[ afbeelding ]
Ik quootte wat ik zojuist in het radionieuws hoorde. Dus ja.quote:Op zondag 29 november 2009 14:02 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Voor de doemdenkers als jij ja.
Dacht je dat de regering zich daarover 1 moment druk zou maken?
Het is Nederland niet.
Positieve discriminatie is discriminatie van de blanke man. Autochtonen die niet in Molukse wijken mogen wonen is discriminatie van de blanke man. Nederlanders die voor Kaaskop worden uitgescholden is discriminatie van de blanke man. Turken die een andere Turk eerder helpen in een Kebabzaak (I've seen it happen) is discriminatie van de blanke man. Marokkanen of Turken die niet met Nederlanders mogen thuiskomen is discriminatie van de blanke man. Wake up and smell the f*cking coffee: elk volk discrimineert. Waar dan ook.quote:Dat is een andere discussie. Daar gaat het nu totaal niet over.
Maar je kunt er niet van spreken dat de blanke man wordt gediscrimineerd gemiddeld gezien. Wel kun je zeggen dat een allochtoon gemiddeld moeilijker aan een baan komt, gemiddeld gezien.
Als we het hebben over personen met dezelfde kwalificaties.
Maar offtopic.
Ik denk het wel degelijk. De regering zal namelijk wel proberen wat verder te kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 14:02 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Het is Nederland niet.
Voor een land dat voornamelijk afhankelijk is van rijke buitenlanders zou dat wel een domme zet zijn niet ?quote:Op zondag 29 november 2009 14:02 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Het is Nederland niet.
Ach kelly ook weer onder zijn steen uitgekropen.quote:Op zondag 29 november 2009 14:03 schreef gelly het volgende:
Hopelijk vinden de Zwitsers boycots een te nemen risico bij het verbieden van bouwsels. Of zou "het volk" daar simpelweg niet bij nadenken ? Maar goed, het is sowieso een land dat drijft op conservatieve xenofobie. Met dit soort wetten passen ze prima in het rijtje landen dat meestal als achterlijk worden bestempeld.
Precies, met als enige verschil dat de blanke man ook nog eens op de vingers getikt word i.t.t. tot de rest.quote:Op zondag 29 november 2009 14:03 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Positieve discriminatie is discriminatie van de blanke man. Autochtonen die niet in Molukse wijken mogen wonen is discriminatie van de blanke man. Nederlanders die voor Kaaskop worden uitgescholden is discriminatie van de blanke man. Turken die een andere Turk eerder helpen in een Kebabzaak (I've seen it happen) is discriminatie van de blanke man. Marokkanen of Turken die niet met Nederlanders mogen thuiskomen is discriminatie van de blanke man. Wake up and smell the f*cking coffee: elk volk discrimineert. Waar dan ook.
Kijken mag altijd.quote:Op zondag 29 november 2009 14:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik denk het wel degelijk. De regering zal namelijk wel proberen wat verder te kijken.
Grappig, want het topic is door een geestverwant van je geopend.quote:Op zondag 29 november 2009 14:05 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen hier zijn die zich druk maken over een besluit in een ander land.
Dat denk ik ook. Elk volk.quote:Op zondag 29 november 2009 14:03 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Positieve discriminatie is discriminatie van de blanke man. Autochtonen die niet in Molukse wijken mogen wonen is discriminatie van de blanke man. Nederlanders die voor Kaaskop worden uitgescholden is discriminatie van de blanke man. Turken die een andere Turk eerder helpen in een Kebabzaak (I've seen it happen) is discriminatie van de blanke man. Marokkanen of Turken die niet met Nederlanders mogen thuiskomen is discriminatie van de blanke man. Wake up and smell the f*cking coffee: elk volk discrimineert. Waar dan ook.
Het klopt dat ieder volk discrimineert. Ik vind discriminatie in Turkije net zo verwerpelijk als discriminatie in Nederland of Zwitserland.quote:Op zondag 29 november 2009 14:03 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja Zwitserland is hard op weg om een tweede Saudi-Arabië te worden.quote:
Volgens mij ben jij een van degenen die zich hier het meeste druk maakt over dit onderwerp. Je hebt zo'n beetje de meeste posts in dit topic op je naam staan...quote:Op zondag 29 november 2009 14:05 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ach kelly ook weer onder zijn steen uitgekropen.
Ik snap niet dat er mensen hier zijn die zich druk maken over een besluit in een ander land.
Daar hebben ze zelf uiteraard ook al over nagedacht:quote:Op zondag 29 november 2009 14:01 schreef TimoerLenk het volgende:
Zeer triest van de Zwitsers.
Ik ben benieuwd wat de gevolgen zullen zijn voor de Zwitsers. Als je al ziet dat hun president voor een klein land als Libië buigt. Eens kijken hoe ze zullen reageren op de consequenties die er zullen komen door hun abjecte gedrag door ja te stemmen op zo'n verwerpelijke vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |