Als je makkelijk wilt vervangen moet je ervoor zorgen dat er al flexibele slangetjes aanwezig zijn. Bij vervanging een kwestie van losschroeven en weer vastschroeven.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:52 schreef Keshet het volgende:
Daar ben ik weer met een vraag over de keukens.![]()
Zijn alle IKEA kranen hetzelfde qua aansluiting? De kraan die ik wil is pas eind januari weer leverbaar () en mijn keuken wordt 4 januari al geplaatst. Ik ga niet een maand zonder kraan zitten dus wilde ik er voor die paar weken de goedkoopste IKEA kraan die ik kan vinden op zetten. Daarna dan de 'echte' natuurlijk. Moet ik dan een hoop klusserige dingen doen of is het een kwestie van kraan 1 losschroeven > kraan 2 vastschroeven > Tadaaa!
?
Hier.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:16 schreef Debsterr het volgende:
Welke website kon je ook alweer onder andere die leeuwenpootjes voor je boxspring vinden?
Nja ze hebben de actievoorwaarden wel aangepast geloof ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
Leuke actie
(wel slim dat ze een speciale stand maken en niet iedereen in de kerstvakantie langs de bistro sturen)
Kweenie. Heb je genoeg geld?quote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ikea STORM lamp
Weet iemand of ik die los kan kopen?
Het is Ice Age ijs van de Ola...quote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Leuke actie met dat ijs, haalt ook de druk wat van de Bistro af in de ijsverkoop.
Aan de andere kant mogen die waarschijnlijk de hele dag heen en weer rennen om ijsmachines bij te vullen...
Merken de Ikeamedewerkers nog wat van de sneeuw? Is het rustiger dan geschat? Of is er meer voor nodig om een ikea-klant tegen te houden?
quote:Op maandag 21 december 2009 20:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is Ice Age ijs van de Ola...
Omdat de ijsautomaten dat niet aankunnen?quote:
Dat ding kost in zijn geheel 13,- en jij vraagt of je alleen de kap kunt kopenquote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ikea STORM lamp
Weet iemand of ik die los kan kopen?
Als dat nou kan voor 4 of 5 euroquote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat ding kost in zijn geheel 13,- en jij vraagt of je alleen de kap kunt kopen
ik heb het elden zo rustig meegemaakt , de dag duurde een eeuwquote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Leuke actie met dat ijs, haalt ook de druk wat van de Bistro af in de ijsverkoop.
Aan de andere kant mogen die waarschijnlijk de hele dag heen en weer rennen om ijsmachines bij te vullen...
Merken de Ikeamedewerkers nog wat van de sneeuw? Is het rustiger dan geschat? Of is er meer voor nodig om een ikea-klant tegen te houden?
quote:Op maandag 21 december 2009 22:44 schreef Marc H het volgende:
Ik heb deze Malm:
[ afbeelding ]
Ik heb er nu twee van deze naast elkaar staan, met mijn tv erop., maar voor mijn nieuwe surround setje, met vloerspeakers, gaat dat niet meer passen. Dus gaat er een weg, en komt daar een half zo brede daarvoor in de plaats.
En omdat ik ook een flinke Center speaker kwijt moet, denk ik erover om de malm eens flink te gaan verbouwen in een soort van mediacenter:
[ afbeelding ]
Problemen:
1. De balkjes tussen de lades zijn niet mooi afgewerkt aan de bovenkant. Als de lades erin zitten geen probleem, geen hond die het ziet. Dus die balkjes moeten verdwijnen. Ook omdat de planken op andere hoogtes moeten komen. Kan ik dat doen zonder de stevigheid te slopen?
2. Waar haal ik planken, in dezelfde kleur (berken), met dezelfde patroon vandaan? De planken moeten 77 cm breed zijn, en het liefst 45 diep, al; is een paar centimeter korter geen probleem.
Ik heb al even bij ikea rondgekeken, maar ik heb niet echt iets gevonden wat zou moeten gaan werken. Wel wat planken van 80x20 CM, maar dan zou ik er twee achter elkaar moeten leggen, en dan houd ik nog 5 cm over.
emand een idee, hoe ik dit simpel kan realiseren?
Jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als dat nou kan voor 4 of 5 euroBespaart hem geld en is beter voor milieu.
Geloof jij echt dat het beter is voor het milieu om extra kappen te produceren omdat iemand misschien wel eens een nieuwe kap wil kopen? Die kappen moeten vervolgens jarenlang droog worden opgeslagen. Als er dan in het onwaarschijnlijk geval iemand de kap van een lamp van 13,- los wil bestellen dan moet er één kap op transport naar de betreffende IKEA-vestiging.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als dat nou kan voor 4 of 5 euroBespaart hem geld en is beter voor milieu.
Als die kappen apart te koop zijn kosten ze echt niet meer dan die lamp, dus een nieuwe lamp is niet goedkoper..quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat het beter is voor het milieu om extra kappen te produceren omdat iemand misschien wel eens een nieuwe kap wil kopen? Die kappen moeten vervolgens jarenlang droog worden opgeslagen. Als er dan in het onwaarschijnlijk geval iemand de kap van een lamp van 13,- los wil bestellen dan moet er één kap op transport naar de betreffende IKEA-vestiging.
Ik durf te wedden dat het kopen van een nieuwe lamp en goedkoper is en beter voor het milieu.
Door de aparte transport, opslag, winkelruimte en administratie loop je goede kans dat die lampenkap net zo duur zal zijn als de lamp zelf, willen ze er winst uit halen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als die kappen apart te koop zijn kosten ze echt niet meer dan die lamp, dus een nieuwe lamp is niet goedkoper..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |