Nee, alles is tegelijk gekocht...quote:Op woensdag 9 december 2009 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind de ektorp alleen maar verschrikkelijk lelijkdus in de zin niet mooi passen in het interieur snap ik het maar dat de hoezen niet om de stoel passen weet ik zo niet. is de bank/stoel al wat ouder en de hoezen nieuw?
Die kast is opgebouwd uit een aantal onderdelen. Dit is het basiselement; http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80102151quote:Op woensdag 9 december 2009 16:53 schreef gdzr het volgende:
Weet iemand hier wat de maximum belasting is van dit tv meubel:
[ afbeelding ]
Link naar het product:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19842464
Dat word hem dan niet. Houd mijn tv niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die kast is opgebouwd uit een aantal onderdelen. Dit is het basiselement; http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80102151
Koopjeshoek?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:50 schreef Fixers het volgende:
Kan je de latten uit een beddinge bedbank ook los krijgen? Ik heb er eentje gebroken en niet heel veel vertrouwen in mijn ductape reparatie.
Hoeveel weegt je tv dan wel nietquote:Op donderdag 10 december 2009 11:47 schreef gdzr het volgende:
[..]
Dat word hem dan niet. Houd mijn tv niet.
Je zou het bij de klantenservice kunnen proberen. Soms worden de latten bewaard wanneer we bijvoorbeeld een beschadigd frame hadden of de verpakking niet meer hergebruikt kan wordenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:50 schreef Fixers het volgende:
Kan je de latten uit een beddinge bedbank ook los krijgen? Ik heb er eentje gebroken en niet heel veel vertrouwen in mijn ductape reparatie.
Hmm, dacht altijd gelezen hebben dat ie 40kg woog. Maar is dus maar 30kg. Dus dan zou het moeten lukken.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoeveel weegt je tv dan wel niet
Ik baal vooral dat sommige kleuren uit het assortiment gaan. Op zich snap ik dat wel. Maar nu wil ik bijvoorbeeld graag een extra plank voor mijn BILLY middenbruin, en dat kan ik op m'n buik schrijvenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Ronnie_van_Dalen het volgende:
Wat ik dan weer raar vindt van Ikea is dat er weinig overlap in de kleuren van dingen zit. Heb je net een kastje gekocht, maar dan kun je weer geen bed in dezelfde kleur vinden. Dat is toch gek?
Of als je vorig jaar een zooi bureau-accessoires gekocht hebt, dan kun je nu geen prullebak meer in die kleur vinden. Of is dat nou de mode, waar we zonodig aan mee moeten doen?
Verder ben ik dolgelukkig met Ikea, want zonder zou m'n huis half leeg staan (bij wie niet, overigens?), maar dat kleurbeleid is me duister.
Op dit moment zijn de bureauspulletjes weer oranje zo te zien, dus ik wacht nog wel even... :-)
ik heb de ektorp 2zits bank en de hoezen zitten hier prima hoor, zelfs na een aantal keren wassen!.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:29 schreef Flappekz het volgende:
Zijn er mensen met ervaringen met de Ektorp bank- en stoelhoezen? En dan met name het niet mooi passen...
VIKA AMON bladen zijn van board on frame gemaakt. Dus in feite hol van binnen en daarmee niet op maat te maken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:57 schreef Kekaa het volgende:
Vraagje... zijn de Vika tafelbladen te verzagen?
Ik wil namelijk een bureau maken in de kamer over de gehele lengte... ongeveer 2,60 meter. En bij Vika kom ik dan op of 2 keer 1,20 meter over 1 keer 2,00m....
Dat is jammer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
VIKA AMON bladen zijn van board on frame gemaakt. Dus in feite hol van binnen en daarmee niet op maat te maken.
Nope, geen stekker...quote:Op zondag 13 december 2009 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Veel plezier gewenst voor alle medewerkers die vanavond het kerstfeest hebben![]()
Benieuwd of het dit jaar wel een stekkerjaar zal zijn.
Jij hebt inside information?quote:
Gister het kerstfeest van IKEA Hengelo gehadquote:Op zondag 13 december 2009 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt inside information?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |