abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75454533
Zijn er mensen met ervaringen met de Ektorp bank- en stoelhoezen? En dan met name het niet mooi passen...
Ik ben van pindavlees
pi_75454907
ik vind de ektorp alleen maar verschrikkelijk lelijk dus in de zin niet mooi passen in het interieur snap ik het maar dat de hoezen niet om de stoel passen weet ik zo niet. is de bank/stoel al wat ouder en de hoezen nieuw?
  woensdag 9 december 2009 @ 23:25:53 #78
244700 gdzr
iDreamz.nl
pi_75465933
@ Memento
Weet je misschien ook iets over dat tv meubel wat ik hier neer gezet heb?
pi_75465962
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind de ektorp alleen maar verschrikkelijk lelijk dus in de zin niet mooi passen in het interieur snap ik het maar dat de hoezen niet om de stoel passen weet ik zo niet. is de bank/stoel al wat ouder en de hoezen nieuw?
Nee, alles is tegelijk gekocht...
Ik ben van pindavlees
pi_75467371
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:53 schreef gdzr het volgende:
Weet iemand hier wat de maximum belasting is van dit tv meubel:
[ afbeelding ]
Link naar het product:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19842464
Die kast is opgebouwd uit een aantal onderdelen. Dit is het basiselement; http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80102151
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75473358
Kan je de latten uit een beddinge bedbank ook los krijgen? Ik heb er eentje gebroken en niet heel veel vertrouwen in mijn ductape reparatie.
pi_75476833
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die kast is opgebouwd uit een aantal onderdelen. Dit is het basiselement; http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80102151

Dat word hem dan niet. Houd mijn tv niet.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:08:28 #83
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_75483834
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:50 schreef Fixers het volgende:
Kan je de latten uit een beddinge bedbank ook los krijgen? Ik heb er eentje gebroken en niet heel veel vertrouwen in mijn ductape reparatie.
Koopjeshoek?
Big mouth strikes again
pi_75502856
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:47 schreef gdzr het volgende:

[..]

Dat word hem dan niet. Houd mijn tv niet.
Hoeveel weegt je tv dan wel niet
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75502909
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:50 schreef Fixers het volgende:
Je zou het bij de klantenservice kunnen proberen. Soms worden de latten bewaard wanneer we bijvoorbeeld een beschadigd frame hadden of de verpakking niet meer hergebruikt kan worden
pi_75502933
Morgen komt eindelijk mijn 4e en laatste eetkamerstoel binnen
Het kost een half jaartje, maar goed.
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:54:09 #87
244700 gdzr
iDreamz.nl
pi_75516035
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoeveel weegt je tv dan wel niet
Hmm, dacht altijd gelezen hebben dat ie 40kg woog. Maar is dus maar 30kg. Dus dan zou het moeten lukken.
pi_75531604
Wat ik dan weer raar vindt van Ikea is dat er weinig overlap in de kleuren van dingen zit. Heb je net een kastje gekocht, maar dan kun je weer geen bed in dezelfde kleur vinden. Dat is toch gek?

Of als je vorig jaar een zooi bureau-accessoires gekocht hebt, dan kun je nu geen prullebak meer in die kleur vinden. Of is dat nou de mode, waar we zonodig aan mee moeten doen?

Verder ben ik dolgelukkig met Ikea, want zonder zou m'n huis half leeg staan (bij wie niet, overigens?), maar dat kleurbeleid is me duister.

Op dit moment zijn de bureauspulletjes weer oranje zo te zien, dus ik wacht nog wel even... :-)
... en zo eenvoudig is het !
pi_75544867
Vraagje... zijn de Vika tafelbladen te verzagen?
Ik wil namelijk een bureau maken in de kamer over de gehele lengte... ongeveer 2,60 meter. En bij Vika kom ik dan op of 2 keer 1,20 meter over 1 keer 2,00m....
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 12:11:00 #90
155227 crew  Guppy
dus
pi_75545167
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Ronnie_van_Dalen het volgende:
Wat ik dan weer raar vindt van Ikea is dat er weinig overlap in de kleuren van dingen zit. Heb je net een kastje gekocht, maar dan kun je weer geen bed in dezelfde kleur vinden. Dat is toch gek?

Of als je vorig jaar een zooi bureau-accessoires gekocht hebt, dan kun je nu geen prullebak meer in die kleur vinden. Of is dat nou de mode, waar we zonodig aan mee moeten doen?

Verder ben ik dolgelukkig met Ikea, want zonder zou m'n huis half leeg staan (bij wie niet, overigens?), maar dat kleurbeleid is me duister.

Op dit moment zijn de bureauspulletjes weer oranje zo te zien, dus ik wacht nog wel even... :-)
Ik baal vooral dat sommige kleuren uit het assortiment gaan. Op zich snap ik dat wel. Maar nu wil ik bijvoorbeeld graag een extra plank voor mijn BILLY middenbruin, en dat kan ik op m'n buik schrijven
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_75555644
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:29 schreef Flappekz het volgende:
Zijn er mensen met ervaringen met de Ektorp bank- en stoelhoezen? En dan met name het niet mooi passen...
ik heb de ektorp 2zits bank en de hoezen zitten hier prima hoor, zelfs na een aantal keren wassen!.
pi_75557155
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:57 schreef Kekaa het volgende:
Vraagje... zijn de Vika tafelbladen te verzagen?
Ik wil namelijk een bureau maken in de kamer over de gehele lengte... ongeveer 2,60 meter. En bij Vika kom ik dan op of 2 keer 1,20 meter over 1 keer 2,00m....
VIKA AMON bladen zijn van board on frame gemaakt. Dus in feite hol van binnen en daarmee niet op maat te maken.
pi_75557327
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

VIKA AMON bladen zijn van board on frame gemaakt. Dus in feite hol van binnen en daarmee niet op maat te maken.
Dat is jammer.
pi_75572866

Wij hebben sinds gisteren een nieuwe bank, maar niet in deze kleur. Wij hebben de kleur roodbruin Het is een Ikea systeem: Tylosand. Zit erg lekker moet ik zeggen

+

Dit zijn onze elementen in de goede kleur. Het is een Chaisse Lounge (links) en een Tweezitter. Het fijne van dit systeem is dat het modulair is. Je kunt er delen bijkopen, loskoppelen, verschuiven en dat vinden wij wel fijn. Ook het feit dat we gewoon allebei een stukje kunnen kopen is perfect. Ik hou er niet van om spullen doormidden te zagen als het ooit een keer fout gaat in de toekomst . Voor eventueel verhuizen is deze set ook perfect, het is een platte bodem, twee metalen hekjes en een hoop kussens. Kussens of hoezen beschadigt? Voor kussens even naar de plaatselijke schuimrubberboer, voor hoezen terug naar Ikea (wel duur...).
pi_75578564
Veel plezier gewenst voor alle medewerkers die vanavond het kerstfeest hebben
Benieuwd of het dit jaar wel een stekkerjaar zal zijn.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_75580640
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Veel plezier gewenst voor alle medewerkers die vanavond het kerstfeest hebben
Benieuwd of het dit jaar wel een stekkerjaar zal zijn.
Nope, geen stekker...
pi_75581039
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nope, geen stekker...
Jij hebt inside information?
pi_75581101
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Jij hebt inside information?
Gister het kerstfeest van IKEA Hengelo gehad
pi_75581172
ahh, jullie waren vroeg!
Mijn beste vriendin is nu aan het voorbereiden voor het kerstfeest van Ikea Delft,
wil je al kwijt wat het kerstkado is? Dan kan ik haar pesten dat ik het al weet :p
pi_75581198
Heeft Ikea toevallig
losse electrische kookplaat
1 of 2 pits ?

Enne heb altijd op gas gekookt,
kunnen deze pannen nu nog wel op electrisch?

Het is maar tijdelijk..........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')