Helaas, maar dan zal ik inderdaad creabea moeten worden. Desnoods maak ik er zelf een deurtje voor om de strijkplank achter te verstoppen...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef Bartjebart het volgende:
We hebben kasten van 75cm breed maar alleen om te combineren met 2x 75cm en een set schuifdeuren van 150cm.
volgens mij wel hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
Wij hebben een mooie spiegel gekocht die volledig verpakt is en zijn van plan die over 2 weken op te hangen, mag hij nog terug uit de verpakking? (denk het niet maar goed).
Denk dat een oven niet in een gewoon kastje kan daar de hete lucht ergens heen moet.quote:Op zondag 6 december 2009 18:49 schreef heartwork het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor.
Ik heb ook een vraag.
In mijn ienie mienie keuken zat voorheen geen oven. Nu eet ik graag taart/cake/ovenschotels en lasagna dus is een oven wel erg makkelijk.
Dus toen ik laatst in de kringloop tegen een atag oven met gasplaat liep nam ik hem gelijk mee naar huis.
Maar nu.. Hij moet ingebouwd worden. Drama, wantzegt dat die gewoon in een keukenkastje past, maaaaaar ik wil graag een nieuw kastje (Zodat ik er weer een rondje IKEA uit kan slepen
)
In het ikea boekje zie ik namelijk allemaal mooie kasten voor inbouwovens. Maar nu dus de vraag.
Wat is er zo bijzonder aan zo'n inbouwovenkast en is dat nou wel echt nodig?
Mocht er zelfs iemand zijn die gelijk zegt, meid, ik weet welke je moet hebben. De buitenmaten van de oven zijn 55 br x 58 hoog x 54 diep. Bedankt!
De kast voor een inbouwoven heeft een uitsparing in de bodem zodat de oven kan ventileren. Verder zitten er 2 dragers in waar je de oven op plaatst. Die zitten niet bij een andere kast en worden niet los geleverd. Je kunt de kast monteren met een ovenlade of met een vaste front.quote:Op zondag 6 december 2009 18:49 schreef heartwork het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor.
Ik heb ook een vraag.
In mijn ienie mienie keuken zat voorheen geen oven. Nu eet ik graag taart/cake/ovenschotels en lasagna dus is een oven wel erg makkelijk.
Dus toen ik laatst in de kringloop tegen een atag oven met gasplaat liep nam ik hem gelijk mee naar huis.
Maar nu.. Hij moet ingebouwd worden. Drama, wantzegt dat die gewoon in een keukenkastje past, maaaaaar ik wil graag een nieuw kastje (Zodat ik er weer een rondje IKEA uit kan slepen
)
In het ikea boekje zie ik namelijk allemaal mooie kasten voor inbouwovens. Maar nu dus de vraag.
Wat is er zo bijzonder aan zo'n inbouwovenkast en is dat nou wel echt nodig?
Mocht er zelfs iemand zijn die gelijk zegt, meid, ik weet welke je moet hebben. De buitenmaten van de oven zijn 55 br x 58 hoog x 54 diep. Bedankt!
Hmm met die maten past die oven precies IN de kast. Dat wil zeggen dat je de oven niet goed kunt inbouwen in onze standaard ovenkasten. De binnenmaat van die kasten is namelijk ongeveer 55/56 cm. Dus dat gaat niet zo 1,2,3 werken...quote:Op zondag 6 december 2009 18:59 schreef heartwork het volgende:
Oeh bartjebart wat ben jij toch altijd lekker snel.. prrr.. (en jij ook bedankt MI-etje!!)
Het zijn inderdaad de buitenmaten van de oven.
Zondag, bij mij om de hoekquote:Op maandag 7 december 2009 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
Wanneer hebben de eerste vestigingen hun kerstfeest dit jaar?
Ja want je moet een aanbetaling doen.quote:Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef SPiDeY. het volgende:
Een KRAMFORS-bank bestellen om te laten bezorgen kan alleen aan de balie en bijv. niet telefonisch neem ik aan?
Ze hebben bij ons ook een locatie op kruipafstand gekozen. Hoe fijnquote:
Iemand?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
Wij hebben een mooie spiegel gekocht die volledig verpakt is en zijn van plan die over 2 weken op te hangen, mag hij nog terug uit de verpakking? (denk het niet maar goed).
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Mits bon, krijg je er een tegoedpas voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |