abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75273814
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef Bartjebart het volgende:
We hebben kasten van 75cm breed maar alleen om te combineren met 2x 75cm en een set schuifdeuren van 150cm.
Helaas, maar dan zal ik inderdaad creabea moeten worden. Desnoods maak ik er zelf een deurtje voor om de strijkplank achter te verstoppen...

Bedankt voor het meedenken!
... en zo eenvoudig is het !
pi_75318041
Weet iemand of er tegenwoordig nog (productie)problemen zijn met de leren KRAMFORS banken? Ben van plan om de 3-zits in MARIG donkerbruin aan te schaffen, maar lees wel over kwaliteitsproblemen met de leren hoezen.

Dit stamt echter uit 2006, dus ik neem aan dat het leer tegenwoordig wel een aantal jaartjes meekan voordat het echt dof begint te worden? Is de levertijd van deze bank overigens zo rond de 3 weken of langer? Dank!
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_75324708
Wij hebben een mooie spiegel gekocht die volledig verpakt is en zijn van plan die over 2 weken op te hangen, mag hij nog terug uit de verpakking? (denk het niet maar goed).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_75326488
dat ging om frasig donkerbruin, marig is ervoor in de plaats gekomen en daar is alles goed mee
  zondag 6 december 2009 @ 18:49:27 #55
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_75344200
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
Wij hebben een mooie spiegel gekocht die volledig verpakt is en zijn van plan die over 2 weken op te hangen, mag hij nog terug uit de verpakking? (denk het niet maar goed).
volgens mij wel hoor.

Ik heb ook een vraag.
In mijn ienie mienie keuken zat voorheen geen oven. Nu eet ik graag taart/cake/ovenschotels en lasagna dus is een oven wel erg makkelijk.
Dus toen ik laatst in de kringloop tegen een atag oven met gasplaat liep nam ik hem gelijk mee naar huis.
Maar nu.. Hij moet ingebouwd worden. Drama, want zegt dat die gewoon in een keukenkastje past, maaaaaar ik wil graag een nieuw kastje (Zodat ik er weer een rondje IKEA uit kan slepen )
In het ikea boekje zie ik namelijk allemaal mooie kasten voor inbouwovens. Maar nu dus de vraag.

Wat is er zo bijzonder aan zo'n inbouwovenkast en is dat nou wel echt nodig?
Mocht er zelfs iemand zijn die gelijk zegt, meid, ik weet welke je moet hebben. De buitenmaten van de oven zijn 55 br x 58 hoog x 54 diep.
Bedankt!
Big mouth strikes again
pi_75344410
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:49 schreef heartwork het volgende:

[..]

volgens mij wel hoor.

Ik heb ook een vraag.
In mijn ienie mienie keuken zat voorheen geen oven. Nu eet ik graag taart/cake/ovenschotels en lasagna dus is een oven wel erg makkelijk.
Dus toen ik laatst in de kringloop tegen een atag oven met gasplaat liep nam ik hem gelijk mee naar huis.
Maar nu.. Hij moet ingebouwd worden. Drama, want zegt dat die gewoon in een keukenkastje past, maaaaaar ik wil graag een nieuw kastje (Zodat ik er weer een rondje IKEA uit kan slepen )
In het ikea boekje zie ik namelijk allemaal mooie kasten voor inbouwovens. Maar nu dus de vraag.

Mocht er zelfs iemand zijn die gelijk zegt, meid, ik weet welke je moet hebben. De buitenmaten van de oven zijn 55 br x 58 hoog x 54 diep.
Bedankt!
Denk dat een oven niet in een gewoon kastje kan daar de hete lucht ergens heen moet.
Maar dat is even vlug bedacht hoor.
pi_75344474
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:49 schreef heartwork het volgende:

[..]

volgens mij wel hoor.

Ik heb ook een vraag.

Bedankt!
De kast voor een inbouwoven heeft een uitsparing in de bodem zodat de oven kan ventileren. Verder zitten er 2 dragers in waar je de oven op plaatst. Die zitten niet bij een andere kast en worden niet los geleverd. Je kunt de kast monteren met een ovenlade of met een vaste front.

De maten die je aangeeft, zijn dat de buitenmaten van de voorkant van de oven?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 6 december 2009 @ 18:59:44 #58
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_75344525
Oeh bartjebart wat ben jij toch altijd lekker snel.. prrr.. (en jij ook bedankt MI-etje!!)

Het zijn inderdaad de buitenmaten van de oven.
Big mouth strikes again
pi_75357254
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:59 schreef heartwork het volgende:
Oeh bartjebart wat ben jij toch altijd lekker snel.. prrr.. (en jij ook bedankt MI-etje!!)

Het zijn inderdaad de buitenmaten van de oven.
Hmm met die maten past die oven precies IN de kast. Dat wil zeggen dat je de oven niet goed kunt inbouwen in onze standaard ovenkasten. De binnenmaat van die kasten is namelijk ongeveer 55/56 cm. Dus dat gaat niet zo 1,2,3 werken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75357569
Wanneer hebben de eerste vestigingen hun kerstfeest dit jaar?
pi_75357848
Niemand belang bij m'n bon betreft de Besta Burs?
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_75359975
Ikea Delft heeft as zondag het kerstfeest. (werk er zelf niet meer, maar een vriendin nog wel)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_75363884
Ik ga binnenkort samenwonen en nu willen we laminaat leggen in de (doorzon) woonkamer van het appartement. Omdat we allebei nog studeren mag het allemaal niet veel kosten, dus nu vraag ik me af of het Slätten laminaat wat is? Of is de kwaliteit echt veel minder dan het Tundra laminaat?
En hoe is het leggen?

(Ps. we zullen er waarschijnlijk maximaal 3-4 jaar "wonen": we zijn er alleen door de weeks en bijna alleen 's avonds)
pi_75364122
Mijn ervaring met goedkoop laminaat is dat je voorzichtiger moet zijn met leggen. Er willen weleens splinters de bovenkant van het laminaat wegdrukken. Als je met beleid het laminaat legt is er niets aan de hand. Enige is dat je het laminaat niet kunt hergebruiken in een andere woning.

Vergis je trouwens niet in de prijs van de plinten. Die zijn vaak net zo duur als de hele vloer zelf.
pi_75364455
Okee, bedankt! Welke plinten kan ik gebruiken bij Slätten laminaat dan? Dezelfde als voor Tundra?
pi_75364538
Ik koop het goedkope laminaat meestal bij de Kwantum.

Kan me ook vaag herinneren dat er voor die Slatten helemaal geen plinten zijn. Dacht ook dat dit de reden was waarom ik uiteindelijk naar de Kwantum ben gegaan.

[ Bericht 61% gewijzigd door Fastmatti op 07-12-2009 11:32:28 ]
pi_75366345
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
Wanneer hebben de eerste vestigingen hun kerstfeest dit jaar?
Zondag, bij mij om de hoek
pi_75367103
Een KRAMFORS-bank bestellen om te laten bezorgen kan alleen aan de balie en bijv. niet telefonisch neem ik aan?
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_75383545
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef SPiDeY. het volgende:
Een KRAMFORS-bank bestellen om te laten bezorgen kan alleen aan de balie en bijv. niet telefonisch neem ik aan?
Ja want je moet een aanbetaling doen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_75383936
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Zondag, bij mij om de hoek
Ze hebben bij ons ook een locatie op kruipafstand gekozen. Hoe fijn
pi_75409841
iedereen de iphone app van ikea al binnengehaald?
  woensdag 9 december 2009 @ 16:53:40 #72
244700 gdzr
iDreamz.nl
pi_75451179
Weet iemand hier wat de maximum belasting is van dit tv meubel:

Link naar het product:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19842464
pi_75453675
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand?
pi_75454350
Mits bon, krijg je er een tegoedpas voor
pi_75454477
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Mits bon, krijg je er een tegoedpas voor
gaan we hem ophangen voor er de laatste spullen gehaald moeten worden. Thnx M-M!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')