abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75111815
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:55 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja. Dan ga ik voor hem zitten, op m'n knietjes en houd ik m'n billetjes uit elkaar en dan likt hij m'n bilnaad, van beneden naar boven, in lange, langzame, natte halen. Hij vindt het leuk dus ik laat hem z'n gang maar gaan.
Vorige keer heb ik volgens mij ergens iets getriggered, ergens een zenuwtje verkeerd gemasseerd ofzo want die kringspier ontspande zich op een niet erg opportuun moment
Ga weg
pi_75112223
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Eens. Kijk dat je hier op internet of bij andere informele communicatievormen woorden/zinnen afkort, niet bestaande woorden gebruikt is niet erg. Maar de fouten die sommige mensen maken.
En wat dan... begrijp je de zin dan niet meer?
Mensen die zeuren op spelfouten van andere maar zelf blijkbaar de grootste moeite hebben om de betekenis van de zin uit de context te halen

Dan heb je zelf een groter taalprobleem lijkt me
pi_75112299
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:54 schreef deepart het volgende:

[..]

daar hedde Mr.coopert weer hoor, kei hard issie

Wan boass
Tis wel zow...
Roken is lekker
pi_75112317
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:13 schreef Flammie het volgende:

[..]

En wat dan... begrijp je de zin dan niet meer?
Mensen die zeuren op spelfouten van andere maar zelf blijkbaar de grootste moeite hebben om de betekenis van de zin uit de context te halen

Dan heb je zelf een groter taalprobleem lijkt me
Waarom zou je expres woorden fout gaan spellen? Nergens om. Dus de fouten die gemaakt worden zijn omdat de schrijver niet weet dat de woorden anders gespeld moeten worden. En dat is tragisch.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_75112503
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Waarom zou je expres woorden fout gaan spellen? Nergens om. Dus de fouten die gemaakt worden zijn omdat de schrijver niet weet dat de woorden anders gespeld moeten worden. En dat is tragisch.
En misschien ben jij tragisch omdat je minder goed kunt rekenen (of welk ander vakgebied dan ook) dan die mensen. En nu dan?
  zondag 29 november 2009 @ 16:25:13 #106
271960 Niels1568
Grieks-mythologisch heiden.
pi_75112608
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:22 schreef Flammie het volgende:

[..]

En misschien ben jij tragisch omdat je minder goed kunt rekenen (of welk ander vakgebied dan ook) dan die mensen. En nu dan?

Dan pakt hij zijn rekenmachine
Tot onze grote spijt was anders reageren niet mogelijk.
pi_75112684
pi_75112881
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:22 schreef Flammie het volgende:

[..]

Hoofdrekenen kan bijna iedereen en dat behoor je ook te kunnen, ja. Moeilijke wiskundige vraagstukken oplossen hoef je niet te kunnen, tenzij je een studie/baan in die richting hebt. Bovendien is het juist spellen een kwestie van regeltjes uit je hoofd leren, die je ook nog eens bijgebracht worden op de basisschool. Bijna iedereen zou dit dus moeten kunnen.
pi_75112895
Afgesproken, zodra hier een rekensommen forum komt ga ik daar extra veel moeite doen, tot die tijd spellen jullie allemaal normaal.
Ga weg
pi_75115534
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef Nikmans het volgende:
zodra hier een rekensommen forum komt
Moedig ze nou niet aan, voor je het weet zit je met de gebakken peren(hihi).
pi_75115701
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoofdrekenen kan bijna iedereen en dat behoor je ook te kunnen, ja. Moeilijke wiskundige vraagstukken oplossen hoef je niet te kunnen, tenzij je een studie/baan in die richting hebt. Bovendien is het juist spellen een kwestie van regeltjes uit je hoofd leren, die je ook nog eens bijgebracht worden op de basisschool. Bijna iedereen zou dit dus moeten kunnen.
En zo is iedereen wel goed in iets zonder dat je de ander voor tragisch hoeft uit te maken
Afgesproken
Het zijn ook meestal van die MBO dropouts die zeuren over andermans spelfouten op een forum !!
pi_75115788
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:16 schreef Flammie het volgende:

[..]

En zo is iedereen wel goed in iets zonder dat je de ander voor tragisch hoeft uit te maken
Afgesproken
Het zijn ook meestal van die MBO dropouts die zeuren over andermans spelfouten op een forum !!
Dat is nu juist het punt, goed spellen kan iedereen.
pi_75115809
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat is nu juist het punt, goed spellen kan iedereen.
Onterechte klacht in dat geval
pi_75115895
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:30 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Nog irritanter zijn niet bestaande woorden of klanken die op schrift worden gezet...

Heel, heel, heel erg vaak zie je dat de derde persoon enkelvoud van het werkwoord ' zijn', dus ' is' gebruikt wordt, als men het woord ' eens' bedoeld. Moet je eens op letten....gruwelijk irritant....
pi_75115957
De enige reden waarom iemand zich zou irriteren aan andermans spelfouten (on the interwebz) is omdat deze persoon zich beter wil voelen dan die persoon... in 9/10 keer van de gevallen volledig onterecht natuurlijk
pi_75115999
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Flammie het volgende:
De enige reden waarom iemand zich zou irriteren aan andermans spelfouten (on the interwebz) is omdat deze persoon zich beter wil voelen dan die persoon... in 9/10 keer van de gevallen volledig onterecht natuurlijk
Dude, reageer eens niet zo dom.
pi_75116129
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dude, reageer eens niet zo dom.
Reageer zelf eens niet zo debiel. Jij vindt iemand hier tragisch omdat deze persoon schrijffoutjes maakt op een forum Ik zie hier helemaal het probleem niet zo van in... sterker nog.. als jij een zin niet kan begrijpen door een typo of een grammaticale fout is er iets mis met JOUW taalgevoel.
Communicatie komt namelijk ALTIJD van 2 kanten

In mijn posts zullen vast 30 fouten zitten per regel ofzo maar toch begrijp jij heel goed waar ik het over heb. Dat is prachtig toch? De taal is dus efficient genoeg om mee te kunnen communiceren op een forum en dat is genoeg. Dat jij dan wil zeuren op spelfoutjes is gewoon mierenneuken. Nogmaals; het zou iets HEEEEL anders zijn als de zin gewoon onleesbaar is maar dat is het nergens afaik!
  zondag 29 november 2009 @ 18:33:32 #118
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_75116201
Mensen die zich druk op een internet forum zijn vaak mensen die in het echte leven zo introvert zijn als het maar kan en stellen vaak niets maar dan ook niets voor.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_75116327
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die zich druk op een internet forum zijn vaak mensen die in het echte leven zo introvert zijn als het maar kan en stellen vaak niets maar dan ook niets voor.
En dit baseer je waar op, Sigmund?
Derevaun Seraun.
pi_75116393
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:31 schreef Flammie het volgende:

[..]

Reageer zelf eens niet zo debiel. Jij vindt iemand hier tragisch omdat deze persoon schrijffoutjes maakt op een forum Ik zie hier helemaal het probleem niet zo van in... sterker nog.. als jij een zin niet kan begrijpen door een typo of een grammaticale fout is er iets mis met JOUW taalgevoel.
Communicatie komt namelijk ALTIJD van 2 kanten

In mijn posts zullen vast 30 fouten zitten per regel ofzo maar toch begrijp jij heel goed waar ik het over heb. Dat is prachtig toch? De taal is dus efficient genoeg om mee te kunnen communiceren op een forum en dat is genoeg. Dat jij dan wil zeuren op spelfoutjes is gewoon mierenneuken. Nogmaals; het zou iets HEEEEL anders zijn als de zin gewoon onleesbaar is maar dat is het nergens afaik!
In that case, waarom letten we dan nog op taal in formele aangelegenheden? Je begrijpt elkaar toch? En waar zeg ik dat ik het niet begrijp?
pi_75116445
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

In that case, waarom letten we dan nog op taal in formele aangelegenheden? Je begrijpt elkaar toch? En waar zeg ik dat ik het niet begrijp?
De klacht gaat over KLB afaik (niet over formele aangelegenheden)... Even kijken.. jep "spelling in klb" dat is de titel
pi_75116458
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:40 schreef Flammie het volgende:

[..]

De klacht gaat over KLB afaik (niet over formele aangelegenheden)... Even kijken.. jep "spelling in klb" dat is de titel
Je snapt het niet. Nevermind.
pi_75116460
Mensen die taal vernietigen door alleen op haar primaire functie van communicatie te letten Barbaren.
Derevaun Seraun.
pi_75116476
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Nevermind.
Mooie dooddoener... ok doei
  zondag 29 november 2009 @ 18:42:32 #125
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_75116502
Nou, soms kan het heel erg irritant zijn.
Ik erger me er vooral aan als er geen spoor van enige punctuatie te bespeuren valt.
Wat spelling betreft : Volgens mij is de gemiddelde FOKker toch wel wat ouder dan 15.
Daarvan verwacht je toch dat ze correct Nederlands kunnen toepassen zonder over d's, t's of dt's te moeten nadenken, of zie ik het nu verkeerd ?
[ Ik ben 14 ]
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_75116529
Het maken van een spelfout(je) kun je het beste vergelijken met een opgeruimd bureau, en wat blijkt: het pennenbakje staat niet helemaal symmetrisch - hoe groot is de neiging dan om het even recht te zetten?
pi_75116541
Ik vind het pas irritant worden als er geen touw meer aan vast te knopen is. Het onderwerp is toch belangrijker? Praat daar dan over zou ik zeggen
pi_75116559
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef OudeBok het volgende:
Ik erger me er vooral aan als er geen spoor van enige punctuatie te bespeuren valt.
Wat spelling betreft : Volgens mij is de gemiddelde FOKker toch wel wat ouder dan 15.
Daarvan verwacht je toch dat ze correct Nederlands kunnen toepassen zonder over d's, t's of dt's te moeten nadenken, of zie ik het nu verkeerd ?
[ Ik ben 14 ]
Ja.
Je hebt zeer zeker gelijk.
Ben jij slechts 14?
[Ik ben het met je eens]
Derevaun Seraun.
pi_75116606
Laat ook maar verder,
Dan irriteren jullie je er lekker aan en dan doe ik dat niet Even goede vrienden
Mijn dag is in ieder geval niet verpest
  zondag 29 november 2009 @ 18:45:50 #130
271960 Niels1568
Grieks-mythologisch heiden.
pi_75116618
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef OudeBok het volgende:
[ Ik ben 14 ]
Misschien lekt dat met de loop der jaren weg of zo? Zou het zelf niet weten, zit er ook nog middenin.
Tot onze grote spijt was anders reageren niet mogelijk.
pi_75116643
pi_75116804
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:46 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!!!!!!
Derevaun Seraun.
pi_75116872
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:50 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

zondag 29 november 2009 @ 18:52:33 #134
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_75116885
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:44 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Ja.
Je hebt zeer zeker gelijk.
Ben jij slechts 14?
[Ik ben het met je eens]
Ja, ik ben pas 14 .

@ De persoon die ook een antwoord op mijn post gegeven heeft [ Sorry, ik weet niet of je hier ook meerdere posts in één post kan quoten ]

Het lekt niet per se verder weg, denk ik. Genoeg mensen van mijn leeftijd en ouder in m'n vriendenkring die wél zonder er bij na te denken correct Nederlands gebruiken. Misschien omdat ik en een groot deel van mijn vrienden Gymnasiasten zijn en op 't Atheneum of de havo zitten dat dat zo is, maar 't kan ook aan de mensen met wie ik in 't algemeen omga liggen.

Edit : Oh god, de eeuwige verwarring tussen of en als. Ik betrap me er steeds op dat ik ze door elkaar haal .
pi_75116926
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:50 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

pi_75116927
D

[ Bericht 99% gewijzigd door Flammie op 29-11-2009 18:53:51 ]
  zondag 29 november 2009 @ 18:54:47 #137
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_75116977
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:18 schreef ynuhh het volgende:
Verloedering van de taal.

Wanneer je op het internet niet op je spelling let, zal de laksheid ook doorsluipen naar het dagelijks gebruik.
IK ZAT OOIT BIJ EEN MEISJE IN DE KLAS DIE GING MET NEDERLANDS GEWOON MET 'W8' EN '<insert random word>JUH' GING SCHRIJVEN!!!111111

En dat was op 't Atheneum
Deathlift or Die.
pi_75117002
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:52 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Ja, ik ben pas 14 .

@ De persoon die ook een antwoord op mijn post gegeven heeft [ Sorry, ik weet niet of je hier ook meerdere posts in één post kan quoten ]

Het lekt niet per se verder weg, denk ik. Genoeg mensen van mijn leeftijd en ouder in m'n vriendenkring die wél zonder er bij na te denken correct Nederlands gebruiken. Misschien omdat ik en een groot deel van mijn vrienden Gymnasiasten zijn en op 't Atheneum of de havo zitten dat dat zo is, maar 't kan ook aan de mensen met wie ik in 't algemeen omga liggen.

Edit : Oh god, de eeuwige verwarring tussen of en als. Ik betrap me er steeds op dat ik ze door elkaar haal .
Misschien is het zo dat deze mensen er meer waarde aan hechten
Als je elke dag correct Nederlands gebruikt en hier ook bij stil staat dan gebruik je inderdaad makkelijker zonder na te denken correct Nederlands. Mensen die hier minder waarde aan hechten doen dit minder Die gaan hun energie in zaken steken waar zij meer waarde aan hechten Daardoor zijn deze mensen niet meteen dom, VMBO of tragisch zoals ik het hier gelezen heb
  zondag 29 november 2009 @ 19:00:42 #139
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_75117174
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

Misschien is het zo dat deze mensen er meer waarde aan hechten
Als je elke dag correct Nederlands gebruikt en hier ook bij stil staat dan gebruik je inderdaad makkelijker zonder na te denken correct Nederlands. Mensen die hier minder waarde aan hechten doen dit minder Die gaan hun energie in zaken steken waar zij meer waarde aan hechten Daardoor zijn deze mensen niet meteen dom, VMBO of tragisch zoals ik het hier gelezen heb
Als ik je post goed begrijp veronderstel jij dat ik denk dat mensen die weinig aandacht aan hun taalgebruik besteden op 't VMBO zitten, dom zijn of tragisch zijn.
Dat is niet zo. Zeker niet zelfs.
Misschien is 't ook wel verkeerd van mij het op zo'n manier te formuleren. Een stereotiepe VMBO'er is namelijk wel zo'n persoon dat niet dagelijks correct Nederlands spreekt, en dus niet vaak de grammatica correct toepast tijdens het formuleren van een zin.
Ik weet namelijk dondersgoed dat dat vaak ook niet zo is.
  zondag 29 november 2009 @ 19:03:41 #140
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75117262
Het probleem is zodra je zelf de hele dag zegt: "Ik kijk even na op de internet", dat je het op den duur blijft doen, blijft zeggen en zo blijft schrijven. Noem het een vastgeroeste reflex als je wil, maar toch: Feit is wel dat zulke 'kleine' foutjes je op den duur vrij dom maken
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_75117292
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Als ik je post goed begrijp veronderstel jij dat ik denk dat mensen die weinig aandacht aan hun taalgebruik besteden op 't VMBO zitten, dom zijn of tragisch zijn.
Dat is niet zo. Zeker niet zelfs.
Misschien is 't ook wel verkeerd van mij het op zo'n manier te formuleren. Een stereotiepe VMBO'er is namelijk wel zo'n persoon dat niet dagelijks correct Nederlands spreekt, en dus niet vaak de grammatica correct toepast tijdens het formuleren van een zin.
Ik weet namelijk dondersgoed dat dat vaak ook niet zo is.
Ik veronderstel dat juist niet... dat is wat de mensen hier zeggen
pi_75117312
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Het probleem is zodra je zelf de hele dag zegt: "Ik kijk even na op de internet", dat je het op den duur blijft doen, blijft zeggen en zo blijft schrijven. Noem het een vastgeroeste reflex als je wil, maar toch: Feit is wel dat zulke 'kleine' foutjes je op den duur vrij dom maken
Want je leert verder niks bij? Zo werkt het wil je zeggen?
Wat een kutargument
  zondag 29 november 2009 @ 19:06:43 #143
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75117363
Het gaat niet om bijleren. Het gaat om 'ik blijf het doen, want ik neem het aan voor waarheid, want 'tssss, zo spel of zeg je het toch ook man? "
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 29 november 2009 @ 19:07:04 #144
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_75117373
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:04 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik veronderstel dat juist niet... dat is wat de mensen hier zeggen
Ah, okee.
Dan is 't goed .
pi_75117489
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Het gaat niet om bijleren. Het gaat om 'ik blijf het doen, want ik neem het aan voor waarheid, want 'tssss, zo spel of zeg je het toch ook man? "
Je begrijpt me niet goed. Jij zegt dat zulke foutjes je op den duur dom maken. Dat kan als je verder NIKS bijleert. Er is meer in de wereld dan d en dt en de Nederlandse grammatica. Je bent niet meteen dom als je geen interesse hebt in de Nederlandse grammatica Dat zeg ik. Misschien leren die mensen liever over astronomie, weet jij veel
pi_75117759
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:10 schreef Flammie het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet goed. Jij zegt dat zulke foutjes je op den duur dom maken. Dat kan als je verder NIKS bijleert. Er is meer in de wereld dan d en dt en de Nederlandse grammatica. Je bent niet meteen dom als je geen interesse hebt in de Nederlandse grammatica Dat zeg ik. Misschien leren die mensen liever over astronomie, weet jij veel
Wat een flauwekul, het heeft geen kut met interesse te maken. 't Kost je hoogstens 2 seconden om te bedenken of er ergens een 'd' of een 't' moet komen te staan en als dat langer duurt, heb ik serieus medelijden met je. Anders ga je een groep-4 taalles even vergelijken met een wetenschappelijk onderwerp voor gevorderden..
pi_75117895
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Wat een flauwekul, het heeft geen kut met interesse te maken. 't Kost je hoogstens 2 seconden om te bedenken of er ergens een 'd' of een 't' moet komen te staan en als dat langer duurt, heb ik serieus medelijden met je. Anders ga je een groep-4 taalles even vergelijken met een wetenschappelijk onderwerp voor gevorderden..
Een taal leren heeft juist alles te maken met interesse. Wat als ik het niet WIL weten, maar ik wel interesse heb in astronomie en daar alles van wil weten? Ik vind niet dat je iemand op intelligentie kan beoordelen vanwege het feit dat deze persoon een d/dt foutje maakt op een interwebboardz tbh En al maakt iemand foutjes... waarom er dan ruzie over maken?
pi_75118109
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:19 schreef Flammie het volgende:

[..]

Een taal leren heeft juist alles te maken met interesse. Wat als ik het niet WIL weten, maar ik wel interesse heb in astronomie en daar alles van wil weten? Ik vind niet dat je iemand op intelligentie kan beoordelen vanwege het feit dat deze persoon een d/dt foutje maakt op een interwebboardz tbh En al maakt iemand foutjes... waarom er dan ruzie over maken?
Als je niet wilt weten of het met een 'd' of een 't' geschreven hoort te worden, moet je ook niks willen typen op een interwebboardz. Ze zien me al aankomen bij de sterrenwacht; "Hallo, ik wil helemaal niks weten over astronomie, maar dat enorme vergrootglas staat scheef". "Dat is een telescoop..". "Man je weet toch wat ik bedoel!"
pi_75118165
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Als je niet wilt weten of het met een 'd' of een 't' geschreven hoort te worden, moet je ook niks willen typen op een interwebboardz. Ze zien me al aankomen bij de sterrenwacht; "Hallo, ik wil helemaal niks weten over astronomie, maar dat enorme vergrootglas staat scheef". "Dat is een telescoop..". "Man je weet toch wat ik bedoel!"
Voor sommige mensen is het onderwerp nou eenmaal belangrijker dan d en dt foutjes. Daarom is dit natuurlijk ook een heel erg dwaze vergelijking, maar dat snap je zelf hopelijk ook wel Alsof je perfect d en dt moet kunnen schrijven om over onderwerpen naar keuze te kunnen praten !!!!
pi_75118250
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:27 schreef Flammie het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is het onderwerp nou eenmaal belangrijker dan d en dt foutjes. Daarom is dit natuurlijk ook een heel erg dwaze vergelijking
De vergelijking tussen taalfouten en interesse in astronomie is inderdaad erg dwaas.. Ik begreep al niet waarom je er opeens mee kwam .
pi_75118316
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Ireyon het volgende:

[..]

De vergelijking tussen taalfouten en interesse in astronomie is inderdaad erg dwaas.. Ik begreep al niet waarom je er opeens mee kwam .
Het ging dan ook over "interesses" en niet over vakgebieden in het bijzonder
Iedereen is ergens goed in en wil andere dingen leren... Waarom zou je je er druk over maken man :S
Alsof msn of klb representatief is voor je persoonlijkheid en kwaliteiten irl
pi_75118414
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:27 schreef Flammie het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is het onderwerp nou eenmaal belangrijker dan d en dt foutjes. Daarom is dit natuurlijk ook een heel erg dwaze vergelijking, maar dat snap je zelf hopelijk ook wel Alsof je perfect d en dt moet kunnen schrijven om over onderwerpen naar keuze te kunnen praten !!!!
Iedereen moet weleens een sollicitatiebrief schrijven. Wordt mooi als die volstaat met d/t-fouten. Goed spellen is gewoon een basisvaardigheid. Daarom slaat je vergelijking nergens op.
pi_75118441
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Iedereen moet weleens een sollicitatiebrief schrijven. Wordt mooi als die volstaat met d/t-fouten. Goed spellen is gewoon een basisvaardigheid. Daarom slaat je vergelijking nergens op.
Daar GAAAT HET TOCH NIET OM !!!1
Als je dit soort debiele foutjes maakt in een sollicitatie brief is dat een heeeeel ander verhaal.
Dan ben ik het er wel mee eens... dan gaat het niet alleen om communicatie maar ook om zelfpresentatie!
Daarom slaat je argument wederom nergens op
  zondag 29 november 2009 @ 19:35:00 #154
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_75118471
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
lekker boeiend, laat iedereen gewoon typen hoe die wil

alsof het een ramp is ofzo, je zit nu niet op je school of werk
wilt
pi_75118502
quote:

[..]

Jouw Nederlands volstaat ook niet.
Derevaun Seraun.
pi_75118503
Friet of patat?
pi_75118519
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:34 schreef Flammie het volgende:

[..]

Daar GAAAT HET TOCH NIET OM !!!1
Als je dit soort debiele foutjes maakt in een sollicitatie brief is dat een heeeeel ander verhaal.
Dan ben ik het er wel mee eens... dan gaat het niet alleen om communicatie maar ook om zelfpresentatie!
Daarom slaat je argument wederom nergens op
Daar gaat het wel om. Waarom zou je in een sollicitatie brief wel correct spellen en op zoiets als een forum niet?
pi_75118557
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daar gaat het wel om. Waarom zou je in een sollicitatie brief wel correct spellen en op zoiets als een forum niet?
Dat leg ik je net uit
Anders leer je begrijpend lezen. Als je zelf grote moeite hebt met communicatie en taal moet je niet zo stoer doen hoor..

Iets met presentatie en communicatie
Je schrijft zelf overigens ook geen perfect Nederlands dus je moet nogmaals niet zo stoer willen doen
Kijk je eigen posts eens na hier
pi_75118600
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:37 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat leg ik je net uit
Anders leer je begrijpend lezen. Als je zelf grote moeite hebt met communicatie en taal moet je niet zo stoer doen hoor..

Iets met presentatie en communicatie
Je schrijft zelf overigens ook geen perfect Nederlands dus je moet niet zo stoer willen doen
Je snapt het echt niet. Wijs me eens op m'n fouten, ik wil leren.
pi_75118613
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet. Wijs me eens op m'n fouten, ik wil leren.
quote:

[..]

Je bent dus naar eigen zeggen een tragisch geval !!! Zo werkt het toch?
pi_75118659
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:38 schreef Flammie het volgende:

[..]

Je bent dus naar eigen zeggen een tragisch geval !!! Zo werkt het toch?
Och een spatie vergeten. Stom inderdaad. Kijk zo kan het ook, toegeven dat je fout zit.
pi_75118676
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Och een spatie vergeten. Stom inderdaad. Kijk zo kan het ook, toegeven dat je fout zit.
Je zeikt op mensen die foutjes maken op KLB en doet het zelf ook

oh een t vergeten.. kan gebeuren

Klinkt hetzelfde
pi_75118687
pi_75118718
volstaat is gewoon een fout hoor
pi_75118719
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:40 schreef Flammie het volgende:

[..]

Je zeikt op mensen die foutjes maken op KLB en doet het zelf ook

oh een t vergeten.. kan gebeuren

Klinkt hetzelfde
Nee, we hebben het over erge taalfouten.
pi_75118733
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, we hebben het over erge taalfouten.
een t vergeten is geen erge taalfout vind ik (vooral niet voor een webboard)
Als je schrijft als een breezer is het al wat anders.
En zoals je ziet kan iedereen (zelfs jij zoals we kunnen zien) taalfoutjes maken op een webboard.

Hier staat gewoon het onderwerp voorop en niet je zelfpresentatie. Ik ben het met je eens als het een sollicitatiebrief of iets dergelijks betreft maar dat is hier niet het geval. Je komt hier om over onderwerpen te praten en niet om jezelf te presenteren in een zo goed mogelijke manier. Als er eens wat foutjes gemaakt worden hoort dat niemand te boeien

[ Bericht 3% gewijzigd door Flammie op 29-11-2009 19:48:40 ]
  maandag 30 november 2009 @ 21:59:11 #167
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_75162589
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef Flammie het volgende:

[..]

een t vergeten is geen erge taalfout vind ik (vooral niet voor een webboard)

Wat een onzin man. Je zegt toch ook niet: Hij loop? Nee, je zegt: Hij loopt. Net zo als: Hij betekent.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 30 november 2009 @ 22:02:59 #168
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75162746
TS klaagt nou wel over spelling maar hij kwam zelf aan met een plaatje van 'Hoerenveen' terwijl het toch echt 'Heerenveen' hoort te zijn hoor
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  maandag 30 november 2009 @ 22:06:54 #169
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_75162925
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef Acinonyx het volgende:
TS klaagt nou wel over spelling maar hij kwam zelf aan met een plaatje van 'Hoerenveen' terwijl het toch echt 'Heerenveen' hoort te zijn hoor
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_75163720

OMG iemand maakt een spelling fout op Fok klaagbak dat dit kan!
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:46:15 #171
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_75178606
Neeeeeeeeeeee!!!!!!!11 Geen spellings-policy, anders word ik misschien nog wel geband!

Ik vind het ook zo moeilijk om te spellen.

Ik zij
Hij vermelt
U word
Wordt je.
Poe, blijft allemaal lastig.
pi_75178826
Al die mensen hier die als Midas Wolf spellen en 'maar ju begreipd het tog' roepen
Enkeltje booswigte klup voor jullie
Ga weg
pi_75179024
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef Flammie het volgende:
Het is een stijl element.
Vroagah konden meisjes hartjes tekenen op hun i-tjes en zich zo onderscheiden.
Doordat geschreven communicatie op die leeftijd niet meer gebeurd moeten ze zich onderscheiden met breezahtaal.
Taal is van de gebruikers. Altijd al zo geweest. Leer er mee leven.
pi_75179052
Kansloos
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:00:43 #175
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75179085
Er is nog wel een verschil tussen 'creatief omgaan met taal' en te achterlijk zijn om fatsoenlijk te spellen.

Mensen die beweren dat ze 'wel foutloos kúnnen spellen maar er nu gewoon even geen zin in hebben' moeten ook hun postrechten afgenomen worden, trouwens.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:05:26 #176
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_75179223
Wat jullie doen is precies hetzelfde als drempels bouwen voor gehandicapten. Niet dat ik dyslectisch ben.

Maar het is wel een constatering.

bREEzAh taal mag jij daarentegen wel bestraffen.
pi_75179274
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
Er is nog wel een verschil tussen 'creatief omgaan met taal' en te achterlijk zijn om fatsoenlijk te spellen.

Mensen die beweren dat ze 'wel foutloos kúnnen spellen maar er nu gewoon even geen zin in hebben' moeten ook hun postrechten afgenomen worden, trouwens.
En van mensen die helemaal hyperdepyper worden van een spelfout? Zijn die niet een grotere belemmering voor een stukje lekkere communicatie?
Of wat te denken van mensen die wollig praten, wat is jouw mening aangaande voorgenoemde personen?
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:17:08 #178
94676 Garisson72
pi_75179581
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:07 schreef zovty het volgende:
En van mensen die helemaal hyperdepyper worden van een spelfout? Zijn die niet een grotere belemmering voor een stukje lekkere communicatie?
Als je je gelijk denkt te kunnen claimen in een discussie omdat de ander een taalfout maakt, gaat het uiteraard te ver. Toch vind ik dat het best gemeld mag worden.
quote:
Of wat te denken van mensen die wollig praten, wat is jouw mening aangaande voorgenoemde personen?
Daar heb ik geen moeite mee, mits het een doel dient. Wolligheid omwille van interessant doen valt onder de noemer van 'ostentatief gedrag', welks een halt dient te worden toegeroepen.
pi_75179965
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:17 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Als je je gelijk denkt te kunnen claimen in een discussie omdat de ander een taalfout maakt, gaat het uiteraard te ver. Toch vind ik dat het best gemeld mag worden.
De foutenmaker kan of wil hoogstwaarschijnlijk toch niet met dat soort opmerkingen doen.
quote:
Daar heb ik geen moeite mee, mits het een doel dient. Wolligheid omwille van interessant doen valt onder de noemer van 'ostentatief gedrag', welks een halt dient te worden toegeroepen.
Telkenmale Garisson, telkenmale!
pi_75186006
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef zovty het volgende:

[..]

Het is een stijl element.
Vroagah konden meisjes hartjes tekenen op hun i-tjes en zich zo onderscheiden.
Doordat geschreven communicatie op die leeftijd niet meer gebeurd moeten ze zich onderscheiden met breezahtaal.
Taal is van de gebruikers. Altijd al zo geweest. Leer er mee leven.
Gebeurt.
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:21:18 #181
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75188256
Ja daar kan ik ook nooit zo goed tegen.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:26:50 #182
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_75188473
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:18 schreef ynuhh het volgende:
Verloedering van de taal.

Wanneer je op het internet niet op je spelling let, zal de laksheid ook doorsluipen naar het dagelijks gebruik.
Terechte klacht
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:32:29 #183
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75188756
Een volk dat voor spellingsfouten zwicht,

Zal meer dan lijf en goed verliezen,

Dan doofd het licht
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:56:38 #184
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_75189548
Ik ben wel eens op een internationaal forum geweest en wat ze daar schrijven is echt verschrikkelijk.
Daar moet wel bij gezegd worden dat niet iedereen daar Engels als moedertaal heeft.
Jesus hates you.
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:48:04 #185
94676 Garisson72
pi_75191220
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:56 schreef Hondenbrokken het volgende:
Daar moet wel bij gezegd worden dat niet iedereen daar Engels als moedertaal heeft.
Da's nogal een verschil dan, toch goed dat je dat er ff bij vermeldt.
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef Ensaf het volgende:
Dan doofd het licht
Je probeert ons erin te luizen hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')