quote:Op zondag 29 november 2009 11:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
lekker boeiend, laat iedereen gewoon typen hoe die wil
alsof het een ramp is ofzo, je zit nu niet op je school of werk
Tenzij het het werkwoord 'willen' betreft!quote:Op zondag 29 november 2009 10:58 schreef Runselpink het volgende:
Hij/zij/het + stam + t.
quote:Op zondag 29 november 2009 11:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
lekker boeiend, laat iedereen gewoon typen hoe die wil
alsof het een ramp is ofzo, je zit nu niet op je school of werk
lijkt me toch wel redelijk logisch dat je een opdracht op universitair niveau zonder spelfouten hoort te maken?quote:Op zondag 29 november 2009 11:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Weet je wat ook verscrhikkelijk is: mensen van je projectgroep op de uni die je mailen dat je in je opdracht een 'spelliingsfout' hebt gemaakt.![]()
![]()
Er is een verschil tussen een spellingsfout en een typefout.quote:Op zondag 29 november 2009 11:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Weet je wat ook verscrhikkelijk is: mensen van je projectgroep op de uni die je mailen dat je in je opdracht een 'spelliingsfout' hebt gemaakt.![]()
![]()
Ik neem aan dat het jou te veel moeite kost om normaal Nederlands te typen dan?quote:Op zondag 29 november 2009 11:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Een spelfout op internet! Wat errugg!111!1![]()
![]()
Te veel.quote:Op zondag 29 november 2009 11:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het jou teveel moeite kost om normaal Nederlands te typen dan?
Wat is daar fout aan dan?quote:Op zondag 29 november 2009 11:17 schreef Drexl het volgende:
Er kunnen niet genoeg van dit soort topics zijn, want soms lijkt het net of er een groot aantal profvoetballers actief is op het forum.
Grootste blunder die ik onlangs zag: ''Als student zijnde...''
Zij lapt zelf ook alle regels van de Nederlandse Taal aan haar laars, dus zo'n opmerking verbaast mij niets.quote:Op zondag 29 november 2009 11:08 schreef solyaris het volgende:
[..]
![]()
Alleen domme varkens zeggen zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |