Valt wel mee, veel mensen in de bestuurlijke laag hebben ook echt geen flauw benul. En terwijl zelfs mijn ooit computer hatende moeder elke dag gezellig op d'r forums zit te posten.quote:
Daar had ik echt geen idee van. We zijn, zou je denken, inmiddels zover dat je niet meer buiten internet kan. Ik ervaar het als 2 lekke banden tegelijk met de auto, als internet er eens uit ligt.quote:Op zondag 29 november 2009 12:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Valt wel mee, veel mensen in de bestuurlijke laag hebben ook echt geen flauw benul. En terwijl zelfs mijn ooit computer hatende moeder elke dag gezellig op d'r forums zit te posten.
Inmiddels is niks met de computer kunnen net zoiets als analfabeet zijn, maar ze vinden het zelf nog heel normaal
Over welke generatie heb jij het?quote:Op zondag 29 november 2009 12:07 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, die herinner ik me. Fantastisch hoe een hele generatie het internet gemist heeft. Jongeren maken er massaal gebruik van, maar bejaarden ook. Die chatten, skypen, lezen medische info en kwekken over hun problemen op forums, maar mijn generatie heeft voor een deel de boot compleet gemist.
De mijnequote:
Hehe, ik ben wel benieuwd wat je vindt van de jongerencultuur hier op fok!quote:Op zondag 29 november 2009 12:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
De mijneLaten we zeggen de babyboomers. Mensen die meestal hun carriere al gemaakt hadden voor internet vrij beschikbaar was. Ik geloof dat particulieren pas vanaf ´93 oid internet konden gebruiken, maar dat was toen nog heel duur en zeldzaam. Ik was er door omstandigheden wat eerder bij, maar vermoed wel dat ik een van de oudste fokkers ben.
Oh ja, het medium waarmee ik met jou kan communiceren wordt alsmaar groter en breder.. be afraid.. be very afraid..quote:
Vreselijk idd. Straks kan ik helemaal niet meer om je heenquote:Op zondag 29 november 2009 14:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Oh ja, het medium waarmee ik met jou kan communiceren wordt alsmaar groter en breder.. be afraid.. be very afraid..
Tja, wat wil je dan met een dergelijke conclusie, een kind van 4 kan nog wel stellen dat internet belangrijker gaat worden in de toekomst. Maar goed, sommige mensen hebben er voor gestudeerd hè.quote:Op zondag 29 november 2009 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreselijk idd. Straks kan ik helemaal niet meer om je heen
Beetje lulkoek-studie idd. Hoe bedoel je een open deur intrappen?quote:Op zondag 29 november 2009 15:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Tja, wat wil je dan met een dergelijke conclusie, een kind van 4 kan nog wel stellen dat internet belangrijker gaat worden in de toekomst. Maar goed, sommige mensen hebben er voor gestudeerd hè.
Precies, hij zal elke avond wel aan z'n wijntje en borrelnootjes zich kapot lachen om zijn baan en oorkonde.quote:Op zondag 29 november 2009 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje lulkoek-studie idd. Hoe bedoel je een open deur intrappen?
Computergebruik is inderdaad niet voor iedereen zo vanzelfsprekend, ook al zou ik me geen leven zonder voor willen stellenquote:Op zondag 29 november 2009 12:07 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, die herinner ik me. Fantastisch hoe een hele generatie het internet gemist heeft. Jongeren maken er massaal gebruik van, maar bejaarden ook. Die chatten, skypen, lezen medische info en kwekken over hun problemen op forums, maar mijn generatie heeft voor een deel de boot compleet gemist.
Al Gore daarentegen beweerde dat hij internet had uitgevondenquote:Op zondag 29 november 2009 15:40 schreef Louis22 het volgende:
Was McCain ook niet bang voor internet oid?
Terwijl iedereen toch weet dat die eer toekomt aan Fransisco van Jole.quote:Op zondag 29 november 2009 17:58 schreef SeLang het volgende:
[..]
Al Gore daarentegen beweerde dat hij internet had uitgevonden
Digibeet of niet, aan Kok had je wat als premier.quote:Op zondag 29 november 2009 12:05 schreef SeLang het volgende:
[..]
Onze eigen linkse premier die altijd z'n mond vol had over 'kenniseconomie' was ook een complete digabeet. Hier zakt toch je broek van af!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |