Neigt een beetje naar metroseksualiteit, vrees ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:27 schreef Stali het volgende:
Gut, wat een bikkels zijn er toch eik op FOK!
remlof? Dexter gekeken?
zarGon? Geen filmpjes meer?
Lamon? Hoe was je date?
sig: ???
Date is verschoven.quote:
Walgelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
En wat vinden jullie van metroseksuelen?
Moet ik iets concluderen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Date is verschoven.
Maar dit keer met een goede reden, dus ik zit er niet mee.
Dus het spannenste wat ik beleefd heb is een nieuwe laptop kopen omdat ik er een gesloopt heb omdat de toetsen niet goed meer werkten op een onhandig moment, en morgen ga ik met een paar vrienden uit die ik al bijna een half jaar niet gezien heb. Verder heb ik niet zoveel te vertellen eigenlijk.
Ik schijn er 1 te zijn, dus moet ik ze wel cool vinden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
Natuurlijk wel.quote:
Creatief, doch weinig bestendigend.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
Haar vader is dood? Lamon toch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Date is verschoven.
Maar dit keer met een goede reden, dus ik zit er niet mee.
Dus het spannendste wat ik beleefd heb is een nieuwe laptop kopen omdat ik er een gesloopt heb omdat de toetsen niet goed meer werkten op een onhandig moment, en morgen ga ik met een paar vrienden uit die ik al bijna een half jaar niet gezien heb. Verder heb ik niet zoveel te vertellen eigenlijk.
Je hebt het de laatste tijd druk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een scharrel, hoe kom je daar zomaar bij?
Je hebt je mannen liever stoer en ruig?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.![]()
Ik heb het niet op tegen verwijfde mannen, dat is het.
David Beckham en Cristiano Ronaldo hebben deze verwerpelijke levensstijl geėtaleerd.
In ieder geval mannen die voor zichzelf durven op te komen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Je hebt je mannen liever stoer en ruig?
Die cremes werken ook allemaal niet he.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Creatief, doch weinig bestendigend.
Daarvoor is toch botox uitgevonden?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Die cremes werken ook allemaal niet he.
Metromannen zijn best dominant, vind ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval mannen die voor zichzelf durven op te komen.
Allereerst: ik vind dit leuk klinken! Beetje dat oude Engelse girlrockband geluid.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit luister ik nu overigens:
Had ik al hier verteld dat ik een enorme zwak voor Zweedse bands heb?
Ik durf niet. En ben een vrouw.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarvoor is toch botox uitgevonden?
Ik ken de band overigens door een ander nummer dat een soundtrack van FIFA 2005 was:quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Allereerst: ik vind dit leuk klinken! Beetje dat oude Engelse girlrockband geluid.
Op die fiets dus.quote:Ik FOK! al jaren in fases overigens, ik ben al meerdere malen maanden weggeweest, ik ben nu wat fanatieker door dat Kiva topic, maar verbaas je niet als ik ineens weer weg ben. Dat heeft niets met scharrels of vrouwen te maken.
De enige die het nog beter kan dan ik is Arcee, die is soms een jaar weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |