quote:Op zondag 29 november 2009 09:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Voor iedereen zonder award:
(speciaal voor M@x
[ afbeelding ]
En nee, de rest ga ik niet maken
Volgende keer moet iedereen copy paste doen van de op en allemaal op dezelfde manier invullen!quote:Op zondag 29 november 2009 01:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Nooit meernooit, nooit!
Vanaf half 10 heeft zitten tellen
idd, want nu moest ik tussen alle 'niet' awards heenwurmen en er waren awards weggelaten ..zo is t echt heel lastig zoekenquote:Op zondag 29 november 2009 10:20 schreef Jelief het volgende:
[..]
Volgende keer moet iedereen copy paste doen van de op en allemaal op dezelfde manier invullen!
Ik heb een awarddankjulliewel en iedereen met of zonder award een dikke kus en knuffel want OUD is OUD door iedereen die meepost!
Ik had echt alle stemmen meegenomen, dus niet alleen de eerstgenoemdequote:Op zondag 29 november 2009 10:46 schreef miss_sly het volgende:
KDje zei vorige week al dat je aan het tellen was geslagen dus ik dacht dat je misschien nog wat laatste stemmen moest tellen. Anders had ik zeker aangeboden je te helpen, hoor
Maar dus complimenten! En bedankt!
En iedereen gefeliciteerd met de award
ik ook!quote:Op zondag 29 november 2009 07:20 schreef Vicky het volgende:
gefeliciteerd allen!!
![]()
ik heb een gedeelde award
![]()
???quote:Op zondag 29 november 2009 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal ik t doen?
of wil iemand zich aan de flashy icons begeven?
Ja, waarom heb jij eigenlijk geen award?quote:
volgens mij was t ook met 1 stem verschilquote:Op zondag 29 november 2009 15:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Iedereen gefeliciteerd!![]()
En ik heb er twéé!Hoe is het mogelijk, ik was zo gefocust op die Handige Harry, dat ik helemaal niet doorhad dat ik uiteindelijk ook de jou wil ik wel als mijn mama award binnen heb gesleept.
Dat vind ik ook een héle fijne en bijzondere award. Iedereen die op mij gestemd heeft: dank je wel!
![]()
ah wat liefquote:Op zondag 29 november 2009 15:34 schreef Kleurdoos het volgende:
jep, met Lois als goede tweede
Ohh.....quote:Op maandag 30 november 2009 08:46 schreef Kleurdoos het volgende:
iemand moet ze wel maken he
ik heb t aangeboden maar geen respons... dus euh teodeli
dat dusquote:Op zondag 29 november 2009 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal ik t doen?
of wil iemand zich aan de flashy icons begeven?
VECHTENquote:Op maandag 30 november 2009 11:46 schreef Ssserpente het volgende:
Jeej! Gefeliciteerd allemaal!![]()
En euh, bedankt voor de award!![]()
![]()
Goed bezig, Kleurdoos!
Bitch fight!quote:
vroeger beukte ik er idd hels op losquote:Op maandag 30 november 2009 12:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Bitch fight!![]()
Maar dan verlies ik.Ik ben niet zo'n held. Heb één keer een meisje (terug)geslagen en daar schrok ik zo van dat ik er zelf van moest huilen.
![]()
En íets zegt me dat jij daar minder problemen mee hebt.
Haha, dat verbaast me echt helemaal niks.quote:Op maandag 30 november 2009 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vroeger beukte ik er idd hels op loszonder enig probleem, maar de laatste jaren vind ik mijzelf daar toch iets te volwassen voor hoor
Maar als iemand me mept mep ik zeker terug, of ik prop een vinger in hun oogkas
haha echt waar? dat had ik niet gedacht hoor, en hij is je van harte gegund, huupschke!quote:Op zondag 29 november 2009 15:35 schreef Kleurdoos het volgende:
zo was het ook een nek aan nekrace tussen trui en Huup, ook 1 stem verschil (grappigste ouder)
Dat overkomt de beste OUDer wel eensquote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was vergeten een hekje te sluiten
Wat zij zegtquote:Op maandag 30 november 2009 14:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Kleurdoos ontzettend bedankt voor die prachtige icoontjes, wauw wat super!!!![]()
Dan ga ik nu eens uitvogelen hoe ik dingen samenvoeg, en er dan mee pronken!
Mergen met hogfather he. Die heb ik al uit je profiel gepakt. Momentje...quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:03 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Mergen met hogfather he. Die heb ik al uit je profiel gepakt. Momentje...
Zie een paar posts naar boven.quote:
Ja, je moet juist mergen met een gif van 60 x 60 pixels. Met jpg etc lukt het niet, mag alleen een gif zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Vicky het volgende:
macka, kan je m ook mergen met een gif of lukt dat niet?
oke..quote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, je moet juist mergen met een gif van 60 x 60 pixels. Met jpg etc lukt het niet, mag alleen een gif zijn.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zie een paar posts naar boven.
(En waarom is jouw hogfather niet netjes op 60x60![]()
)
Ow sorry, daar had ik echt over gelezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |