quote:Op zondag 29 november 2009 09:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Voor iedereen zonder award:
(speciaal voor M@x
[ afbeelding ]
En nee, de rest ga ik niet maken
Volgende keer moet iedereen copy paste doen van de op en allemaal op dezelfde manier invullen!quote:Op zondag 29 november 2009 01:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Nooit meernooit, nooit!
Vanaf half 10 heeft zitten tellen
idd, want nu moest ik tussen alle 'niet' awards heenwurmen en er waren awards weggelaten ..zo is t echt heel lastig zoekenquote:Op zondag 29 november 2009 10:20 schreef Jelief het volgende:
[..]
Volgende keer moet iedereen copy paste doen van de op en allemaal op dezelfde manier invullen!
Ik heb een awarddankjulliewel en iedereen met of zonder award een dikke kus en knuffel want OUD is OUD door iedereen die meepost!
Ik had echt alle stemmen meegenomen, dus niet alleen de eerstgenoemdequote:Op zondag 29 november 2009 10:46 schreef miss_sly het volgende:
KDje zei vorige week al dat je aan het tellen was geslagen dus ik dacht dat je misschien nog wat laatste stemmen moest tellen. Anders had ik zeker aangeboden je te helpen, hoor
Maar dus complimenten! En bedankt!
En iedereen gefeliciteerd met de award
ik ook!quote:Op zondag 29 november 2009 07:20 schreef Vicky het volgende:
gefeliciteerd allen!!
![]()
ik heb een gedeelde award
![]()
???quote:Op zondag 29 november 2009 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal ik t doen?
of wil iemand zich aan de flashy icons begeven?
Ja, waarom heb jij eigenlijk geen award?quote:
volgens mij was t ook met 1 stem verschilquote:Op zondag 29 november 2009 15:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Iedereen gefeliciteerd!![]()
En ik heb er twéé!Hoe is het mogelijk, ik was zo gefocust op die Handige Harry, dat ik helemaal niet doorhad dat ik uiteindelijk ook de jou wil ik wel als mijn mama award binnen heb gesleept.
Dat vind ik ook een héle fijne en bijzondere award. Iedereen die op mij gestemd heeft: dank je wel!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |