abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75189405
Volgens mij wordt het bestaan verzwegen omdat ze er niet zijn.
Waarom ik denk dat ze er niet zijn, wordt aardig uitgelegd in dit topic
pi_75237759
Nieuwe theorie (na het zien van 2012 gisteren).

In 2010 worden de Aliens aan ons gepresenteerd door de verschillende overheden. "ze zijn goed en komen ons helpen". Wij zijn dan ondertussen gebrainwashed dat in 2012 de wereld eindigt en die lieve Aliens komen ons redden van de ondergang door ons te verhuizen in hun gigantische ruimteschepen.
Dus of we eindigen als voedsel, of ze dumpen ons in de ruimte en nemen onze planeet over
pi_75240329
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef LaTiNo het volgende:
Nieuwe theorie (na het zien van 2012 gisteren).

In 2010 worden de Aliens aan ons gepresenteerd door de verschillende overheden. "ze zijn goed en komen ons helpen". Wij zijn dan ondertussen gebrainwashed dat in 2012 de wereld eindigt en die lieve Aliens komen ons redden van de ondergang door ons te verhuizen in hun gigantische ruimteschepen.
Dus of we eindigen als voedsel, of ze dumpen ons in de ruimte en nemen onze planeet over
Fijne spoiler, nu weten we dus dat die film om aliens draait!
pi_75244417
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Fijne spoiler, nu weten we dus dat die film om aliens draait!
Dus die film draait echt om aliens?

Ik had het kunnen weten met Emmerich!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75247938
Nou, die conclusie trek ik uit LaTiNo's post!
pi_75282244
denk dat je teveel startrek of de davinci code gekeken hebt.

Er bestaat niks van die buitenaardse onzin. Net zoals God ook zo'n dom iets wat iemand verzonnen heeft.

Allemaal onzin
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_75283069
Neen, do not worry! Geen Aliens in 2012. Ik veeg gewoon wat verschillende theorieen bij elkaar

1) Aliens bestaan en zijn onder ons
2) 2012
3) Obama die begin 2010 het bestaan van de Aliens zou bekendmaken
4) De tv-serie V
pi_75283359
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef Pro_Shifty het volgende:

Er bestaat niks van die buitenaardse onzin. Net zoals God ook zo'n dom iets wat iemand verzonnen heeft.

Allemaal onzin
En een soort grote bal waar wezens op bewegen in metalen objecten met vier ronde schijven of zelfs sommige bewegen op objecten met twee ronde schijven, deze wezens lopen ook nog eens rond op twee benen. En die grote bal zweeft in een ruimte waar miljarden andere grote ballen rondzweven en dit allemaal zonder enig nut. enz. enz. enz. Is dat nou ook allemaal onzin? Of logisch? Of een dom iets?
pi_75284696
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef Pro_Shifty het volgende:

Allemaal onzin
Ik durf best te beweren dat we nooit zijn bezocht door aliens. Echter, ik ben er wel voor de volle honderd procent van overtuigd dat er elders in het heelal ook leven is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75286571
It would be an awful waste of space als er nergens in het hele universum nog ergens leven was!
Pak voor de grap eens een sterrenkaart of whatever waarop ons zonnestelsel als een bijna onzichtbaar stipje te zien tussen alle sterrenstelsels e.d.

Ik denk dat je met kansberekening op een kans van nog geen 0,0000000000001% komt dat wij de enigen zouden zijn.
pi_75291521
Van de frontpage:

Het Britse ministerie van Defensie heeft zijn speciale ufo-eenheid gesloten. Die heeft in meer dan vijftig jaar werkzaamheden geen bewijs kunnen vinden voor het bestaan van buitenaardse wezens. Dat heeft het ministerie vandaag laten weten.

De ufo-onderzoekseenheid heeft in de loop der jaren duizenden meldingen van burgers binnengekregen die beweerden dat zij een vliegende schotel hadden gezien. Aangezien de speciale eenheid nooit enig bewijs heeft kunnen vinden voor een buitenaardse bedreiging van de veiligheid van het Verenigd Koninkrijk van Groot-Brittannië en Noord-Ierland, is het bestaan van de dienst niet langer gerechtvaardigd, aldus het departement. De afschaffing leidt tot een bezuiniging van tienduizenden euro's per jaar.
pi_75291634
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:59 schreef ToT het volgende:
It would be an awful waste of space als er nergens in het hele universum nog ergens leven was!
Pak voor de grap eens een sterrenkaart of whatever waarop ons zonnestelsel als een bijna onzichtbaar stipje te zien tussen alle sterrenstelsels e.d.

Ik denk dat je met kansberekening op een kans van nog geen 0,0000000000001% komt dat wij de enigen zouden zijn.
Ik denk dat je te weinig data hebt om een onderbouwde kansberekening te maken. We weten de kans van het ontstaan van intelligent leven niet, om maar een voorbeeld te noemen.
pi_75432396
Er zijn zeker weten allerlei buitenaardse invloeden op aarde, alleen herkennen wij deze niet.
pi_75432749
nm

[ Bericht 34% gewijzigd door mediaconsument op 09-12-2009 01:43:01 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 9 december 2009 @ 09:25:07 #65
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75435422
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:42 schreef ToT het volgende:
Van de frontpage:

Het Britse ministerie van Defensie heeft zijn speciale ufo-eenheid gesloten. Die heeft in meer dan vijftig jaar werkzaamheden geen bewijs kunnen vinden voor het bestaan van buitenaardse wezens. Dat heeft het ministerie vandaag laten weten.

De ufo-onderzoekseenheid heeft in de loop der jaren duizenden meldingen van burgers binnengekregen die beweerden dat zij een vliegende schotel hadden gezien. Aangezien de speciale eenheid nooit enig bewijs heeft kunnen vinden voor een buitenaardse bedreiging van de veiligheid van het Verenigd Koninkrijk van Groot-Brittannië en Noord-Ierland, is het bestaan van de dienst niet langer gerechtvaardigd, aldus het departement. De afschaffing leidt tot een bezuiniging van tienduizenden euro's per jaar.
Ze gaan in het geheim door. Wedden dat ze iets gevonden hebben waardoor ze nu ondergronds gaan!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_75435679
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:25 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ze gaan in het geheim door. Wedden dat ze iets gevonden hebben waardoor ze nu ondergronds gaan!
Zou kunnen, maar in het bericht staat ook dat het een bezuiniging oplevert.
Dus het is te controleren in de begroting of ergens anders dat geld weer erbij komt.
pi_75435841
Aliens. Er vanuitgaande dat ze bestaan (kansberekening), en dat ze intelligenter zijn dan de mens (homo sapiens is een zeer jonge beschaving) als ze de Aarde weten te bereiken. Dan doorzien ze intense slechtheid van de mens vanzelfsprekend ook. Vooral van staatshoofden en andere invloedrijke, op geld en vijandschap beluste prominenten. Een vriendschap, of alliantie zal dan ook niet vanzelfsprekend zijn. Laat ze eens een masterclass rechtvaardigheid zaaien op deze planeet.

Dus, onverstandig om contact te zoeken met intelligentere beschavingen. Ze zullen ons doorzien en diezelfde ons wellicht aanpakken op ons destructieve en vijandige gedrag.
pi_75435952
Waar haal je die wijsheid over UFO's die op nulpuntsenergie draaien vandaan, jong?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_75439709
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:45 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik denk dat je te weinig data hebt om een onderbouwde kansberekening te maken. We weten de kans van het ontstaan van intelligent leven niet, om maar een voorbeeld te noemen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Drake_equation

(En dat beperkt zich alleen nog maar tot de Melkweg! )
  woensdag 9 december 2009 @ 11:55:40 #70
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75440148
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_75440755
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef ToT het volgende:

[..]

People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_75440766
Hehehe, die kende ik nog niet!

Anyway, als je kijkt naar hoe de aarde en de zon liggen ten opzichte van de andere sterren, dan zitten we net in een verdomd leeg stukje ruimte, en raken we elke dag verder verwijderd van de rest, doordat we van het centrum van het heelal wegdrijven, net als andere sterrenstelsels uiteraard, maar aangezien we toch al in een leeg stukje ruimte zitten, is het effect voor ons des te erger. (Bron: Discovery zoals gewoonlijk weer, geloof ik.)

We zitten dus lekker ver weg, en ik denk dat aliens al wel op redelijke afstand kunnen zien dat we gewoon volkomen fucking oninteressant zijn, zoiets als dat er een nieuwe hamstersoort ontdekt wordt, terwijl er al talloze bekend zijn. Je bestudeert ze heel eventjes dan en negeer je ze weer, want zo ontzetend veel verschil zit er niet tussen de hamstersoorten dat net deze ene soort interessant zou zijn.

Mocht je nou een erg intelligente apensoort tegenkomen die zich enorm aan het ontwikkelen is en vredelievend onderling en met zijn omgeving bezig is en emotioneel stabiel is enzo, dan kun je ze wel verder bestuderen, omdat je er misschien nog wat van zou kunnen leren.

Maar de mensheid zoals het nu is?
"MIJN onzichtbare man heeft de aarde en het hele universum gemaakt! Dat staat in dit boekje! Wij moeten hem aanbidden, en als je dat niet doet, moet je dood!"
- "NIETUS!!! MIJN boekje verkondigt de waarheid over de onzichtbare man die alles heeft gemaakt! Wij zijn Zijn kinderen! Wij zijn Zijn volk!"

*Klop klop*

- "Wie is daar?"

"Hai, wij zijn aliens die even gezellig op bezoek komen. Alles kits hier?"

"Godverdegodverdegodver...." *Blader blader blader* "Hmmmz....wij zijn Zijn kinderen.....heeft ons geschapen.....ja KUT! Daar staat NIKS over wezens op andere planeten! BWEEEEEEEEH!!! MIJN BOEKKIE IS NEP!!!!!"
pi_75440810
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:10 schreef Seneca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die kende ik al ja!
pi_75441061
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja, die ken ik. Alleen heb je onvoldoende statistische data om iets zinnigs over de kans van (intelligent) leven te zeggen. We kennen namelijk maar één planeet waar leven zich ontwikkeld heeft. Een steekproef van één is geen steekproef.
Je kunt daarom niets zeggen over de kans op intelligent leven. Behalve op basis van je gevoel dat het niet een enorm kleine kans kan zijn. Maar waarom zou het geen enorm kleine kans kunnen zijn?
pi_75441182
Een enorm kleine kans van leven op een planeet * vele "honderdmiljoenmiljard"en planeten = toch nog een redelijke kans!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')