Fijne spoiler, nu weten we dus dat die film om aliens draait!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef LaTiNo het volgende:
Nieuwe theorie (na het zien van 2012 gisteren).
In 2010 worden de Aliens aan ons gepresenteerd door de verschillende overheden. "ze zijn goed en komen ons helpen". Wij zijn dan ondertussen gebrainwashed dat in 2012 de wereld eindigt en die lieve Aliens komen ons redden van de ondergang door ons te verhuizen in hun gigantische ruimteschepen.
Dus of we eindigen als voedsel, of ze dumpen ons in de ruimte en nemen onze planeet over
Dus die film draait echt om aliens?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Fijne spoiler, nu weten we dus dat die film om aliens draait!
En een soort grote bal waar wezens op bewegen in metalen objecten met vier ronde schijven of zelfs sommige bewegen op objecten met twee ronde schijven, deze wezens lopen ook nog eens rond op twee benen. En die grote bal zweeft in een ruimte waar miljarden andere grote ballen rondzweven en dit allemaal zonder enig nut. enz. enz. enz. Is dat nou ook allemaal onzin? Of logisch? Of een dom iets?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef Pro_Shifty het volgende:
denk dat je teveel startrek of de davinci code gekeken hebt.
Er bestaat niks van die buitenaardse onzin. Net zoals God ook zo'n dom iets wat iemand verzonnen heeft.
Allemaal onzin
Ik durf best te beweren dat we nooit zijn bezocht door aliens. Echter, ik ben er wel voor de volle honderd procent van overtuigd dat er elders in het heelal ook leven is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef Pro_Shifty het volgende:
denk dat je teveel startrek of de davinci code gekeken hebt.
Er bestaat niks van die buitenaardse onzin. Net zoals God ook zo'n dom iets wat iemand verzonnen heeft.
Allemaal onzin
Ik denk dat je te weinig data hebt om een onderbouwde kansberekening te maken. We weten de kans van het ontstaan van intelligent leven niet, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:59 schreef ToT het volgende:
It would be an awful waste of space als er nergens in het hele universum nog ergens leven was!
Pak voor de grap eens een sterrenkaart of whatever waarop ons zonnestelsel als een bijna onzichtbaar stipje te zien tussen alle sterrenstelsels e.d.
Ik denk dat je met kansberekening op een kans van nog geen 0,0000000000001% komt dat wij de enigen zouden zijn.
Ze gaan in het geheim door. Wedden dat ze iets gevonden hebben waardoor ze nu ondergronds gaan!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:42 schreef ToT het volgende:
Van de frontpage:
Het Britse ministerie van Defensie heeft zijn speciale ufo-eenheid gesloten. Die heeft in meer dan vijftig jaar werkzaamheden geen bewijs kunnen vinden voor het bestaan van buitenaardse wezens. Dat heeft het ministerie vandaag laten weten.
De ufo-onderzoekseenheid heeft in de loop der jaren duizenden meldingen van burgers binnengekregen die beweerden dat zij een vliegende schotel hadden gezien. Aangezien de speciale eenheid nooit enig bewijs heeft kunnen vinden voor een buitenaardse bedreiging van de veiligheid van het Verenigd Koninkrijk van Groot-Brittannië en Noord-Ierland, is het bestaan van de dienst niet langer gerechtvaardigd, aldus het departement. De afschaffing leidt tot een bezuiniging van tienduizenden euro's per jaar.
Zou kunnen, maar in het bericht staat ook dat het een bezuiniging oplevert.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ze gaan in het geheim door. Wedden dat ze iets gevonden hebben waardoor ze nu ondergronds gaan!
http://en.wikipedia.org/wiki/Drake_equationquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat je te weinig data hebt om een onderbouwde kansberekening te maken. We weten de kans van het ontstaan van intelligent leven niet, om maar een voorbeeld te noemen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Drake_equation
(En dat beperkt zich alleen nog maar tot de Melkweg!)
Ja, die ken ik. Alleen heb je onvoldoende statistische data om iets zinnigs over de kans van (intelligent) leven te zeggen. We kennen namelijk maar één planeet waar leven zich ontwikkeld heeft. Een steekproef van één is geen steekproef.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Drake_equation
(En dat beperkt zich alleen nog maar tot de Melkweg!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |