abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75129976
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:15 schreef Luchtbel het volgende:
ik doe het verhaal er niet tussen want de juf van Jolie is tamelijk oud, ik wil het arme mens mijn gedoe niet aandoen hoor. Dus we hebben gewoon opgeschreven hoe het weekend was.
Nou, wat jammer 't was juist zo verfrissend
  zondag 29 november 2009 @ 23:38:15 #102
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75130414
hehheh voortaan ga ik LB toch als andere afkorting beschouwen, LBeertje!

leuk verhaal. ondanks alle tegenslagen voor Flip.

en hier hebben we de LK, oftewel logeerkikker. je mag je vrijwillig inschrijven, en mijn beide kinderen wilden 't heel graag en vonden 't leuk. zoon heeft zich er nog wel serieuzer voor ingezet dan dochter, dus die meisjestheorie gaat niet per se op hoor. maar ja, dochter hier werd dan ook precies ziek tijdens 't logeerweekend (wat dus een logeerweek werd), dus echt veel lol heeft ze er niet aan kunnen beleven.
in de haak.
  maandag 30 november 2009 @ 08:06:54 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_75133925
dan zal het gewoon in het karakter van een kind liggen denk ik
stormy waters...
sailin'
  maandag 30 november 2009 @ 08:45:53 #104
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_75134266
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:47 schreef Moonah het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar hoezo word je ermee in de maag gesplitst?
Die beer draait het gewone weekend mee, en je wordt als ouder gevraagd om een klein verslagje te schrijven. Hooguit 10 minuutjes werk. That's it!
[..]

Het gaat in dit geval over kleuters. Vier-, vijf-, zesjarigen dus. Verantwoordelijkheden moeten worden aangeleerd en opgebouwd. Het is toch wel erg handig als kinderen leren zich (enigszins...) verantwoordelijk te voelen voor hun spullen. Broodtrommel, gymschoenen, jas, ik noem maar wat. En in groep 3 potlood, gum, schriften...
[..]

Vind ik erg makkelijk gezegd. Het ene moment worden opvoedingsverantwoordelijkheden op het onderwijsbordje geschoven, en nu wordt er wat medewerking van ouders gevraagd en dan 'leer ik het ze zelf wel'.
[..]

Zul je in de opvoeding wel vaker tegenkomen. En de ene keer ga je erin mee en de andere keer niet.
[..]

Nee, ze zullen er niet allemaal blij mee zijn. maar het overgrote deel van de kinderen die ik in de groep heb (gehad) vinden het werkelijk helemaal geweldig.
Eensch... Zoveel werk zit er niet aan.

Met Sinterklaas komt alle fantasie omhoog en zijn alle ouders helemaal in hun sas en vertellen hun kinderen van alles om ze maar helemaal wild te maken van een man in een pak.

Wat voor moeite is het nou om je kind een beetje enthousiast te maken...
'Oh wat leuk! Is dit Flip de Beer? Vertel eens, bij wie is Flip al geweest? Wat heeft hij al allemaal meegemaakt? Staat dat in het schriftje? Goh, dan ga ik eens lezen.'
'Zeg, vind je ook niet dat Flip een beetje vies is? Hij is vast al heel lang niet in bad geweest. Kom, we gaan hem eerst eens wassen....'
Tsja en als je kind dan nog niet op de been is om te helpen, heb je het in elk geval geprobeerd.

Ik moest wel een beetje glimlachen om het verhaal van LB.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 30 november 2009 @ 08:55:02 #105
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_75134403
Ach, laat ook maar.

[ Bericht 30% gewijzigd door livelink op 30-11-2009 09:10:49 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 30 november 2009 @ 09:11:58 #106
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_75134652
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:55 schreef livelink het volgende:
Wat een heisa om een beer zeg, en dan de vergelijking met Sinterklaas ook nog
Waarom moet ik alles uit de kast trekken om mijn kind enthousiast te maken. Hierdoor haken ouders zoals ik dus massaal af. Als het kind de beer niet leuk vind dan heb jij als ouder het dus weer fout gedaan.
Dat vrijwillige systeem is veel beter. Als Job dan zelf kiest om de beer mee te nemen, dan kan ik hem inderdaad aanspreken op zijn verantwoordelijkheid. "Jij hebt er voor gekozen om Ko mee naar huis te nemen, dan moet je er nu ook voor zorgen".
Oh pardon zeg.. het heilige huisje rondom de goedheiligman.... tut tut tut...

Ik zeg niet dat je als ouders hebt gefaald als je kind het niet leuk vindt.
Weigering snap ik best en ik vind de oplossing van 'Flip mee naar werk en kind trots in de kring' prima.
Probéren kan toch? Gebruik die fantasie!

@Moonah: niet eens zo'n slecht idee. Bespreken op een info-avond. Houden we erin
  maandag 30 november 2009 @ 09:20:48 #107
37150 livelink
pi_75134784
Mijn god, het gaat om de vergelijking die totaal nergens op slaat, maar ach ja. Kennelijk is het voor jou wel een iissue.
Ik ontspoor in dit topic, mijn persoonlijke frustraties over school en alles wat er mee te maken heeft gaat me parten spelen, dus ik trek me terug.
pi_75134943
Ik vond het verhaal van LB hilarisch en het zou wat mij betreft prima zijn als er een schaduwschriftje zou zijn waarin zou staan wat er werkelijk gebeurd is...

Wat mijn zoon ervan gevonden zou hebben weet ik niet, en gelukkig bleef het 13 jaar geleden beperkt tot een plantje in de zomervakantie, maar ik kan me zo voorstellen dat je er als ouder niet op zit te wachten zo'n beer mee te krijgen als je 5-jarige het helemaal niet ziet zitten.
Als je kind het wel leuk vind is het van een andere orde uiteraard.

Maar het nut/doel van de logeerbeer bespreken op een info-avond lijkt me sowieso erg zinvol, want kennelijk is er onder ouders nogal wat onbegrip.
  maandag 30 november 2009 @ 09:48:15 #109
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75135246
Ik ben vies van Flip. en op een of andere dubieuze wijze zijn wij altijd in het griep/snotseizoen aan de beurt. dus gaat Flip altijd naar het kuuroord bij ons.
Mijn oudste vond het wel leuk, maakte een bedje en daar bleef het bij. Toen was het dus ineens mijn probleem om aan die beer te denken. In de zin van: hij moet weer mee naar school enzo. Haske leuk doel, die verantwoording leren, in de praktijk pakt dit dus anders uit. Of had ik m moeten laten liggen? En dat juf dat dan zou bespreken?
Op deze manier train je alleen het verantwoordelijkheidsgevoel van de ouders extra ben ik bang. Met de uitleg van Moonah erbij snap ik het al beter, maar schiet het dus zijn doel voorbij door gebrek aan uitleg.

Bij de rest van de jongens heeft flip ook ik een hoek liggen stoffen. ik heb het nog wel geprobeerd, maar nee, het over kwam het niet. Zoveel "leven"toekennen aan een beer vinden ze een beetje belachelijk geloof ik. en nee, dat heb ik ze niet aangepraat.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 13 december 2009 @ 10:51:24 #110
37150 livelink
pi_75571191
Wij hebben de eer om Ko weer in huis te hebben. Job zei zelf al dat ik hem maar wel even moest wassen met al zijn kleertjes. Maar eerst moet Ko toch nog wel helpen met het versieren van de kerstboom. Kortom, deze keer is Ko toch wel warm verwelkomd door Job.
  maandag 14 december 2009 @ 19:53:47 #111
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75624580
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Of had ik m moeten laten liggen? En dat juf dat dan zou bespreken?
Had je wat mij betreft gewoon kunnen doen hoor!

Livelink, pfieuw, een successtory!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:59:12 #112
593 sjak
Juffie Bloem
pi_75670859
Ik hoop dat Jetske straks een juf als Moonah krijgt. Gewoon eentje die kan uitleggen waarom ze dingen doen. En dan ook op zo'n manier dat het gewoon goed overkomt
Lekker douchen!
pi_75677105
Wij hebben Jules en ik heb een paar fotootjes van Fons met Jules in het schriftje geplakt en onderaan een P.S. dat hij er eigenlijk niet echt interesse in had...
pi_103692652
*rotschop*

Flip is er!!!

Meike is zoooo blij!!!

Samen kleuren

En hij doet het ook heel goed als kussen

Ik voorzie ellende als het beest weer mee moet naar school
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_103693911
Karin, dank voor de kick _O_
Luchtbel: _O- ik heb t hele topic gelezen en tis hysterisch leuk :Y

ff n crosspost uit het kleuter/pubertopic uit de oude doos :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:13 schreef Cooki het volgende:
ff gespeurd op de backupschijf: t beest heette hier Stekeltje! O+
Ik had n keer een tekst getypt :@ met fotos erbij geshopt :D
lezen voor eigen risico :|W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arm Stekeltje, nix spectaculairs meegemaakt >:)

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:52 schreef Cooki het volgende:
nog ff een foto van stekeltje en het haarbandje :P
en in dat koffertje/mandje stoppen de kinderen dan allerlei dingen voor stekeltje:
tekeningen, een kam :? etc etc :')
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 23:01 schreef Cooki het volgende:
oja washandje ja, dat zat er ook in, als een soort slaapzakje geloof ik 8)7
karin: ik mis n kam voor flip! doe daar ns wat aan :Y

omg ... t erge is dat oudste het hier dus nog doet he, met dat hondje dat ik laatst postte...
heul schattig, gelukkig heeft ie nog niet bedacht dat ie er ook n dagboek bij kan maken }:|
straks mag zn hondje nog bij me logeren ook :{w :P
quote:
zo'n schrift is wel uitdetijd toch... waar blijft de usb-stick of webpage? *O*
  donderdag 3 november 2011 @ 10:05:47 #116
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_103907687
Heb ik hier nooit gepost?? :?

Ik heb zo'n hekel aan die kl*rebeer.. :{w Sorry, maar mijn maxi en midi hebben er nooit écht naar om gekeken. Het ding werd thuis in een hoek geflikkerd en als het dan bedtijd was moest ie ineens mee IN bed want-ja: dat HOORT zo.
Nou, hier NIET! :N Bah..

Het vieze meutige :r ding is de allereerste keer dat hij hier kwam meteen in een chloorbad gegaan (ja, dat kan ie écht hebben >:) en ja, hij was écht GOOR! ) en (wat een timing) toen ie droog was mocht hij mee naar de tandarts.

's Avonds heeft hij bij W's beer in het bananendoosberenbed geslapen een plek waar hij daarna nog één keer heeft geslapen want al niet interessant meer.

De een na laatste keer heb ik schaamteloos (met toestemming) een verhaal van een buurforum bijna tot in detail overgenomen.
Flip kwam bij ons en jaaa dat schriftje... Wat was het een lieve knuffel, hij sliep overal netjes in zijn bedje en gedroeg zich voorbeeldig.
MAAR NIET BIJ ONS!

Die ellendeling heeft hier (de eerste nacht al) de hele boel op stelten gezet.

Was een slecht voorbeeld voor de andere knuffels en poppen.

Plunderde onze kasten..

(hier had die andere moeder een foto waar de logeerknuffels in de drankvoorraad hingen maar dat vond mijn man een no-go , dus dan maar zo)

Maakte een ongelovelijke bende in de wc..

Hij wou midden in de nacht de deur uit.

Enne... Tsja... }:|

}) Ik word er nog regelmatig op aan gesproken. >:) >:) >:) _O-

De laatste keer dat Flip hier is geweest heb ik al niks meer in het schrift geschreven.. Aan de juf uitgelegd en die gaf me ook wel een beetje gelijk..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 3 november 2011 @ 10:10:09 #117
232718 Lenaatje
pi_103907782
Noli! Hahaha die foto reportage, geweldig! Hier nog geen Flip gesignaleerd, weet nog niet wat ik er van vind eigenlijk.
  donderdag 3 november 2011 @ 10:10:18 #118
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103907788
hihi noli. :) leuk! flip kan ook niet altijd alleen maar braaf zijn, toch.
in de haak.
  donderdag 3 november 2011 @ 10:27:56 #119
263835 -Caroline-
pi_103908167
:D Noli, geweldige reportage _O_
Dat geeft voor het kringgesprek weer wat verse input: stoute flip >:)
  donderdag 3 november 2011 @ 11:36:33 #120
62233 Jelief
ikke lief!
pi_103909769
Oh Noli die ga ik onthouden! Pompom is vast ook niet zo schattig als je hem zijn gang laat gaan.Ik denk dat Emma er de humor ook nog wel van inziet.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:42:52 #121
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_103909960
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:27 schreef Cooki het volgende:
:D Noli, geweldige reportage _O_
Dat geeft voor het kringgesprek weer wat verse input: stoute flip >:)
Uh huh.. :Y
Erger nog, de kleuters waren zó onder de indruk dat ze alle klassen zijn langs gegaan om te laten zien wat Flip bij ons uit had gevreten. :o
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 3 november 2011 @ 15:56:42 #122
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_103917517
@Noli.: geweldig die reportage!

Zoals gezegd, hebben wij hier niet Flip, maar wel Jules. En ik begrijp ook helemaal de doelen die erachter zitten enzo, maar als je vier kinderen hebt en ze in de eerste én tweede kleuterklas twee keer per jaar Jules mee naar huis krijgen, dan wordt het soms wel een beetje teveel van het goede...
  maandag 14 mei 2012 @ 09:10:05 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111523350
Flinke kick!
LB, ik heb weer eens heerlijk genoten van je verhaal! O+
En Noli d'r reportage is ook geweldig!

quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2009 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Meesterlijk, luchtbel! :D *O*

Ik herinner me van een ander forum een logeerbeer die in de wasmachine was gemieterd en er niet tegen kon. En toen een jankende juf die 'zo aan de beer gehecht was' :o :') :D *O*
Precies de reden dat ik Flip dus niet durfde te wassen dit weekend. Zou echt wat voor mij zijn dat dat beest totaal uit elkaar dondert.

Ik zit nu op mijn werk te ploeteren op een Flip verhaal nadat ik net van F. hoorde dat de juf not amused was te horen dat Flip zijn verhaal morgen komt omdat de printerinkt thuis op was. :{ :?
Srsly hoor... leuk dat ze bedenken dat Sasha die beer mee mag, maar het kan nou eenmaal wel eens niet goed uit komen... :{

quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2009 14:30 schreef Moonah het volgende:
:D Wat een rotmens ben je idd LB. :P :D

[..]

Flip heeft wel degelijk een doel. Het allerbelangrijkste is dat heel erg veel kinderen het echt helemaal súper vinden als Flip bij hen komt logeren. Bij ons is het zo dat op maandagochtend Flip een nieuwe verzorger krijgt (het 'zonnetje'). Nou, je moet het betreffende kind dan eens zien glunderen! Het is dus de bedoeling dat het kind die week voor Flip zorgt. Het kind draagt die week de verantwoordelijkheid voor Flip. Jas aan als we naar buiten gaan, mee spelen, een extra stoel bij de tafel als we fruit eten etc. Sowieso is het voor een aantal al een hele kunst om hem niet kwijt te raken! En in het weekend mag Flip dus logeren. Op maandagochtend is het verhaal in de map een hulpje om vrijer te kunnen vertellen in de kring. Voor sommigen geen probleem, maar voor anderen wel degelijk. En Flip kan hen daarbij over een drempeltje helpen.

Ik vind het overigens een beetje vreemd zo veel moeders zo 'stoerderig' (sorry, weet écht geen ander woord :X ) reageren op Flip. :o :{
Ow... als dit bij ons ook zo is, snap ik dat het vervelend is dat het verhaal er nog niet is idd, maar Flip was iig al wel terug.
Maar dan mss als tip voor de juffen... mss zelf ook even bij de ouders aangeven dat Flip er aan komt? Sasha praat nauwelijks over school, als ik hem vraag wat hij gedaan heeft zegt hij altijd gymmen, dus hij zou wrsch nooit zelf verteld hebben dat hij een week voor Flip gezorgd heeft. :o

In het verhaaltje voorin het boek staat alleen iets over dat Flip een weekend komt logeren, meer eigenlijk niet.

Sasha zelf vond het idd wel geweldig hoor! :Y

En nu voel ik me trouwens weer helemaal die totaal falende moeder dat ik dat verhaal niet af had vanmorgen. Maar er was dit weekend dus echt niet even die tien minuutjes voor een klein verhaaltje.

Heb net de hele volgende discussie gelezen en als ik het boek bekijk met verhalen van tot wel 6 pagina's met foto's dan doet dat niet aan als 'even een klein verhaaltje om je kind te helpen met vertellen hoe het weekend was'. Als ik dat had geweten had ik gisteren wel vijf regels op papier gezet wrsch. -O-

[ Bericht 20% gewijzigd door BE op 14-05-2012 09:26:10 ]
  maandag 14 mei 2012 @ 09:58:07 #124
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_111524212
Ja, klotegevoel hè BE? Jammer hoor, dat iets wat dan blijkbaar educatief is voor je kind zo'n druk op je legt als ouder. Misschien inderdaad een idee om met een open ochtend ofzo iets te vertellen over het waarom van een Flip.
Wij hebben (en hadden) geen fotoprinter, dus ik heb mijn jongens zelf laten tekenen. En een klein verhaaltje erbij. Ook dat voelt als een euro geven bij de collecte als iedereen in de straat 5 euro geeft, maar ja, t benaderde voor mij meer het idee achter de beer.

En ik deed dat snotding wel altijd in de wasmachine. Op de een of andere manier kwam die beer áltijd in het kotsgriep seizoen. :X
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 14 mei 2012 @ 10:15:14 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111524634
Ja, ik baal enorm. En F ook. Die kreeg vanmorgen al een botte reactie van de juf dat hij dacht 'huh?' maar het idee erachter was bij ons niet aangekomen, of nou ja, wel het idee van verantwoordelijkheid en voor iets zorgen, maar dan weer niet dat het verhaaltje kan helpen bij het vertellen over hoe het met Flip gegaan was etc. etc.
Echt zonde.
Heb net maar een mailtje naar juf gestuurd dat we het jammer vonden dat het idee voor ons niet helemaal duidelijk was, want vlgs mij staat er op de eerste blz ook alleen maar dat Flip komt logeren en of je daar een verslagje van wil maken.

Nou ja goed, les geleerd dus. Nu maar even afschudden en aan het werk. :)
  Jubileum moderator maandag 14 mei 2012 @ 10:38:00 #126
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_111525234
Oh get BE, dat zou voor mij bijna de reden zijn een Flip verbod op te leggen aan juf :o Stinkbeer :{
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 14 mei 2012 @ 11:46:12 #127
232718 Lenaatje
pi_111527284
BE had ze het maar goed en misschien eerder moeten communiceren vind ik. Ben blij dat wij geen Flip hebben eigenlijk!
  maandag 14 mei 2012 @ 12:37:11 #128
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_111528961
Bij ons is er een intekenlijst voor 't logeer-beest, zodat je zelf een beetje kunt kiezen welk weekend het het best uitkomt. Dan weet je dus ook vooraf wanneer je aan de beurt bent. Maar ja, printer-inkt op kan altijd gebeuren, toch. (Al ben ik ook wel eens naar de buren gegaan om 't daar te printen in zo'n geval).
in de haak.
  maandag 14 mei 2012 @ 12:47:36 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111529251
Had ik geweten dat het echt vandaag terug moest zijn, dat verhaal, dan was ik idd wel even naar mijn ouders gegaan wrsch, maar we hadden eters gisteren en die gingen niet vroeg weg zeg maar, en 's middags een verjaardag, dus er was gewoon ook niet heel veel tijd helaas.

Intekenen zou fijn zijn, hoewel ik me ook kan voorstellen dat juf geen zin heeft om er dan weer achteraan te gaan dat iedereen intekent ofzoiets.
  maandag 14 mei 2012 @ 12:48:23 #130
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_111529276
Of het verhaaltje doormailen, kunnen ze het op school evt. uitprinten ;).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 14 mei 2012 @ 13:43:25 #131
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_111530927
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
Intekenen zou fijn zijn, hoewel ik me ook kan voorstellen dat juf geen zin heeft om er dan weer achteraan te gaan dat iedereen intekent ofzoiets.
Nou, daar is een ware run op, gek genoeg! :o dus daar hoeft de juf echt niet achteraan.
in de haak.
  maandag 14 mei 2012 @ 14:35:39 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111532843
:o
Zijn dat dan alleen de internetverslaafde moeders die er geen tijd voor hebben/ willen maken? ;)

Grijs, weet je dat ik daaraan gedacht heb, naar school mailen? Maar dat vond ik eig. een beetje heel gemakzuchtig zo van 'hier, print zelf maar' ofzoiets.

Nou ja goed, helaas pindakaas, Sasha zit nu pas in groep 0, dus we krijgen nog genoeg Flip kansen om het weer goed te maken gok ik zo. ;)
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:26:03 #133
135506 flowerbox
pi_117347684
*schopje*

Ja hoor, het is weer zover; wij hebben Snuffie het konijn te logeren. Benieuwd of deze wat liever dan die Flip uit Noli haar rapportage :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 28 september 2012 @ 15:33:15 #134
55666 Nijna
pi_117354679
Flower, veel plezier.
Hier op school hebben ze denk ik geen Flip, althans... ik heb hem nog niet kunnen ontdekken... ;)
Fake it till you make it...
  vrijdag 28 september 2012 @ 15:46:47 #135
135506 flowerbox
pi_117355143
Nou, we hadden een paar maanden geleden Tommie de poes van het instroomklasje en nu in de prijzen met Snuffie. Alleen jammer dat het zo'n totaal plat geknuffeld konijn is. -O-
Nou ja, zolang zij er van geniet gaat hij het hele weekend mee. :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 28 september 2012 @ 17:52:35 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_117360407
Hier in de klas zo'n blauwe kraai (?) van een kleutermethode, maar volgens mij gaat die niet mee uit logeren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 29 september 2012 @ 11:41:16 #137
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117383740
Volgens mij is dat raai de kraai van kleuterplein.
  zondag 10 maart 2013 @ 08:08:58 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_123856065
Flip is er weer, en ik moet zeggen dat ik sinds de vorige keer, en dus hier het topic lezen, wel een klein beetje omgeturnd ben. ;)
En Sasha is dus helemaal weg van het beest, pyjama aan en uit, de buggy moest uit het stof, hij heeft op de boekenplank boven zijn bed een slaapplaatsje voor Flip gemaakt. Echt heel aandoenlijk om te zien. :Y O+
  zondag 10 maart 2013 @ 09:18:49 #139
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123856412
Wij hadden laatst logeer ko. Ook eerst de wasmachine in, want ko stonk enorm naar sigarettenrook. En jen wilde graag dat ko bij haar sliep, dat vind ik dan dus echt heel vies.

Ik heb netjes meegedaan. Ko is mee geweest met zwemmen enzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 10 maart 2013 @ 16:47:01 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_123872516
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
Flip is er weer, en ik moet zeggen dat ik sinds de vorige keer, en dus hier het topic lezen, wel een klein beetje omgeturnd ben. ;)

*O* :D
Je hebt hem toch wél netjes uitgewassen he??? ;)
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:33:51 #141
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_123874378
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
En Sasha is dus helemaal weg van het beest, pyjama aan en uit, de buggy moest uit het stof, hij heeft op de boekenplank boven zijn bed een slaapplaatsje voor Flip gemaakt. Echt heel aandoenlijk om te zien. :Y O+
Lief O+

Hier hebben ze alleen Pompom, maar die is niet mee geweest. Vond het eigenlijk wel jammer :@
  woensdag 13 juli 2016 @ 20:11:33 #142
8778 BlueEyes
pi_163719083
Vandaag kwam ik op het KDV om zoontje op te halen.
Vorige week net 2 geworden.
Als kadootje kreeg ik Puk in een koffer mee incl slaapzak, tandenborstel, kleertjes en boekje
(ps Puk moet gewassen weer mee terug :X )

Puk mag een weekje komen logeren *O*
Mijn gedachte is meer -O-

Ooit eens artikel gelezen http://kiind.nl/article518/
Ik maak er voor nu wat van maar Puk gaat wel terug met enig commentaar erop.

(en dankzij Burdie moest ik van de openingspost ernstig grinniken _O- )
  donderdag 14 juli 2016 @ 22:41:24 #143
243360 _NIKKI_
pi_163744630
Die OP van LB! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')