SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:15 schreef Luchtbel het volgende:
Hoe nobel Groofsken.
En Moonah, echt ik snap het allemaal best wel hoor. Maar soms moet ik gewoon even heel hard schoppen tegen al dat gedoe. In dit geval Flip de Beer maar het had ook die stomme opgeklopte Sinterklaasfilm die we keken kunnen zijn. Daarnaast heb ik een hekel aan School TV en vind ik die beer gewoon echt heel vies. Ik weet wel dat kleutsers sowieso vies zijn en vies doen met elkaar maar die beer.....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......ik ben blij dat ik het echte verhaal achter de beer waarschijnlijk niet terug kan vinden in het schriftje
Hier overigens geen wedstrijdgebeuren of weet ik veel wat. Gewoon wat er gedaan is en dat is soms dus al om flauw genoeg van te worden als je het leest. Tenminste voor mij dan. En Amaranta ik doe het verhaal er niet tussen want de juf van Jolie is tamelijk oud, ik wil het arme mens mijn gedoe niet aandoen hoor. Dus we hebben gewoon opgeschreven hoe het weekend was.
Voor de mensen die zich zorgen maken. Flip mag nog een dagje langer blijven bij ons want hij moet morgen toch echt noig een keer in de wasmachine. Jolie werd namelijk vannacht ziek, daardoor heeft Flip wel een flinke portie TLC gekregen vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm...... wat bedoel je daarmee? Dat dat niet te realiseren valt? Wat ik van jou heb gezien was toch ook echt samen met Jolie gemaakt?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:31 schreef Luchtbel het volgende:
Niks anders dan dat er staat. Dat ik zo'n gedachte heel nobel vind.
En ik maak soms dingen samen en soms ook niet. En soms trakteert ze op iets kant-en-klaars en soms ook niet. Soms pak ik flink uit en soms ook niet. En ik stoor me aan die discussies over wedstrijdjesgedoe die daaruit voortkomen. Dat vind ik dan weer stom.
Okéquote:Op zondag 29 november 2009 20:31 schreef Luchtbel het volgende:
Niks anders dan dat er staat. Dat ik zo'n gedachte heel nobel vind.
En ik maak soms dingen samen en soms ook niet. En soms trakteert ze op iets kant-en-klaars en soms ook niet. Soms pak ik flink uit en soms ook niet. En ik stoor me aan die discussies over wedstrijdjesgedoe die daaruit voortkomen. Dat vind ik dan weer stom.
ik denk dat het de ervaring ermee is moonah. Liam vond het helemaal niks, het intereseerde hem echt geen donder. en dan schiet het toch volkomen zijn doel voorbij zo'n ding?quote:Op zondag 29 november 2009 14:30 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het overigens een beetje vreemd zo veel moeders zo 'stoerderig' (sorry, weet écht geen ander woord) reageren op Flip.
![]()
![]()
Niet?quote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef Belana het volgende:
ik heb er helemaal geen behoefte aan om plaatsvervangend met die beer rond te gaan lopen en er steeds op te letten dat ie wel mee gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |