fiets zequote:
Waar we natuurlijk ongelooflijk dankbaar voor zijn, wat moesten we zonder jullie.quote:Op zondag 29 november 2009 18:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een baggerslowchat dan. Het is maar goed dat wij kwaliteitsusers jullie een handje zijn komen helpen.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is één regel, je mag niets.Geen OP, geen titel (dus er mag alleen lounge nr zoveel staan).
Wat je ook kan bedenken wat in anders slowchats wel mag, mag hier niet.
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef Lub_ya het volgende:
En er komen hier niet eens zoveel mensen.
Erg he. We worden gewoon gediscrimineerd.quote:Op zondag 29 november 2009 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daarom gaat deze SC dus normaal zo langzaam
wie heeft trouwens die regel gemaakt?quote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg he. We worden gewoon gediscrimineerd.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.
Verder negeer ik iets.
Pff, dat is al lang terug.quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie heeft trouwens die regel gemaakt?
Het is me niet echt geluktquote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie heeft trouwens die regel gemaakt?
[..]
That sucks.quote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is één regel, je mag niets.Geen OP, geen titel (dus er mag alleen lounge nr zoveel staan).
Wat je ook kan bedenken wat in anders slowchats wel mag, mag hier niet.
Thanxquote:
Buiten.quote:
Hallo.quote:Op zondag 29 november 2009 18:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.
Verder negeer ik iets.
Jaquote:
Haaaaaaaaaaai!quote:
merkte hetquote:
quote:
Ik ben alweer terug.quote:Op zondag 29 november 2009 19:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja. En nu doe ik het weer. Ik kan dr niks aandoen
.
[..]
Haaaaaaaaaaai!![]()
Ik dacht dat je weg was of ga je nog weg?
Mijn Arabische achtergrond is onweerstaanbaar.quote:Op zondag 29 november 2009 19:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja. En nu doe ik het weer. Ik kan dr niks aandoen
.
[..]
Haaaaaaaaaaai!![]()
Ik dacht dat je weg was of ga je nog weg?
Waarschijnlijk omdat er al een koffieslowchat in GC isquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef griekjeee het volgende:
Waarom zou een officiële OP eik niet mogenwat een baggerregel.
Dan hebben zij toch een koffie OPquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er al een koffieslowchat in GC is. Ik vind het ook mongolisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |