quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Komt redelijk op hetzelfde neer imo..
Bij beide situaties heb je (te) weinig geld om enigszins zorgeloos te leven..
We hebben een Fquote:
Boeiend.. ik heb nog steeds een naamtopic.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We hebben een F
We hebben een A
We hebben een A
We hebben een LFAAL
Jij beweerd dat er een verschil is, ik zeg dat het practisch hetzelfde is...quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Even een voorbeeldje.
Beide personen hebben een eigen vermogen van ¤ 0,-
Optie 1:
Iemand krijgt per maand ¤ 1.000 binnen, maar er gaat per maand ¤ 1.100 uit.
Optie 2:
Iemand krijgt per maand ¤ 1.000 binnen, maar er gaat per maand ¤ 900 uit.
Vraag:
Wie zit er in de financiële problemen en wie is arm?
En leg het verschil uit.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier bij het feestvieren, Dean.![]()
We horen morgen wel hoeveel chicks je gescoord hebt.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij beweerd dat er een verschil is, ik zeg dat het practisch hetzelfde is...
quote:alleen moet optie 1 zorgen voor meer inkomen of minder uitgaven.
Hij heeft geen financiële problemen, zolang er geen onvoorziene extra uitgaven komen. Aangezien die persoon verder geen geld heeft, zou ik die persoon arm noemen.quote:Persoon 2 zit al een stukje beter, maar is er ook nog niet.
Dat telt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Boeiend.. ik heb nog steeds een naamtopic.![]()
Speel het maar op de manquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
En zit op deze manier in de financiële problemen.
[..]
Hij heeft geen financiële problemen, zolang er geen onvoorziene extra uitgaven komen. Aangezien die persoon verder geen geld heeft, zou ik die persoon arm noemen.
Jij bent de taalnazi.quote:
Ik weet niet watvoor werk jij doet, maar bij mij wordt er alleen van maandag t/m vrijdag gewerkt, dus een zesde dag zit er sowieso niet in. Zo zijn er genoeg bedrijven die maar vijf dagen per week open zijn.quote:Maar nogmaals, je hoort vaak mensen klagen die 5 dagen werken en dan weinig geld hebben. Tja, werk dan een 6e dag er bij. En je zit niet per se in de shit als je een onvoorziene uitgaven hebt.. Ten minste, daar houd je rekening mee. (daar waar mogelijk) ...
Ik kan niets eens 6 dagen werken... en om een tweede baan er bij te nemen, ga ik er denk financieel er ook niet echt heel veel op voor uitquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Speel het maar op de man
Maar nogmaals, je hoort vaak mensen klagen die 5 dagen werken en dan weinig geld hebben. Tja, werk dan een 6e dag er bij. En je zit niet per se in de shit als je een onvoorziene uitgaven hebt.. Ten minste, daar houd je rekening mee. (daar waar mogelijk) ...
Ja, en genoeg andere waar je op de zaterdag kan werken..quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij bent de taalnazi.![]()
En ik reageerde ook gewoon op je antwoorden![]()
[..]
Ik weet niet watvoor werk jij doet, maar bij mij wordt er alleen van maandag t/m vrijdag gewerkt, dus een zesde dag zit er sowieso niet in. Zo zijn er genoeg bedrijven die maar vijf dagen per week open zijn.
Trouwens ik moet zelfs toestemming gaan vragen...als ik een tweede baan erbij zou nemen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, en genoeg andere waar je op de zaterdag kan werken..
- in de kas
- in de transport
- krantenwijk
- in de horeca
- moet ik nog doorgaan?
Dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan niets eens 6 dagen werken... en om een tweede baan er bij te nemen, ga ik er denk financieel er ook niet echt heel veel op voor uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |