daar gaan we achter komen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:11 schreef AnneX het volgende:
Wat een klus.!
Stoer zeg om daaraan te beginnen ( en af te maken).
Ben je handig met de naaimachine?
Ja. Ik heb inmiddels een grote lap nieuwe stof, heb zelfs 2 meter extra gekregen!quote:Op zondag 29 november 2009 18:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Knap ranzig inderdaad![]()
Ga je de nieuwe bekleding zo maken dat hij eraf kan om te wassen?
haha nee.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:58 schreef samara het volgende:
wow wat goed ! Heb je daar een studie voor gevolgd... zo netjes
nee het was in de fabriek al voorgewassen, dus dat hoefde nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:31 schreef DarkElf het volgende:
wat netjes doe je dat zeg!
heb je de stof eerst gewassen zodat hij niet krimpt als je hem straks wast?
ja dat heb ik wel, maar vind het prima zo eerst.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Netjes![]()
Heb je nog wel stof om de witte kussens later ook te doen? Lijkt mij wel mooier\ rustiger moet ik zeggen.
Ik snap nu wel waarom het laten stofferen van iets zo duur is. het vergt best veel kracht, energie en rekenwerk..quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:35 schreef Mejuffrouw het volgende:
Jee wat goed! Volgens mij kun je hier een leuk bijbaantje van maken!
Als ik voor koffie, thee en broodjes zorg, dan doe jij de rest. Oke?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:33 schreef Saisai het volgende:
ik vond het om eerlijk te zijn ècht niet moeilijk om te doen, je moet gewoon heel goed opmeten en alles netjes uittekenen. het kost wel heel veel tijd. (ik ben gewoon zo'n sukkel die gelijk alles in 1 keer af moet maken)
als er iemand hetzelfde wil doen, ben ik altijd bereid te helpen hoor!
tuurlijk. mits je de bank + stof naar Groningen brengt en me 35 euries per uur betaald voor t stofferen. that's a bargain!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:37 schreef Ikbenkoel het volgende:
Wow
, wat mooi zeg! Heb je nog tijd over om voor mijn bank een hoes te maken?
![]()
Hier ben ik ook benieuwd naar...quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:17 schreef Beijtje het volgende:
Saisai, zou ik mogen weten (ja, beetje brutaal, I know), wat de stof voor je bank per meter kostte? Ik ga namelijk maandag stof op de markt halen voor mijn bank-projectje en wil graag weten wat ongeveer normale prijzen zijn, waar ik op moet rekenen.
(Ik had je ook al een PM gestuurd, maar die heb je misschien niet gezien, dus dan maar even zo...)
Had ie zo te zien geen last van hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:02 schreef Xs2Shanna het volgende:
Knap en snel gedaan zeg!
Die kat baalde er natuurlijk van, dat die bank uit elkaar lag. Hij zit op de before, en ook weer snel op de after foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |