nou, dat heb je eigenlijk alleen maar in tubes, dat is niet te doen..quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:22 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Waar heb je hem van gemaakt? Ik neem aan hout/mdf. Dus waarom geen houtvulmiddel gebruiken? En gewoon 10 keer vullen en schuren denk ik.
geen idee, hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:31 schreef bleiblei het volgende:
Van dat epoxyachtige plamuur is ook geen optie? Dat heb ik geloof ik in blikken gezien bij de bouwmarkt.
Ik bedoel dan dat spul dat ze ook bij auto's gebruiken...
Eh, geen ideequote:
ja daar heb je wel weer een punt. he wat lastigquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eh, geen idee.
Maar op auto's moet het resultaat hard zijn en in alle rond vormen te schuren.
Ik zit zelf alleen niet in die wereld.
dat klinkt goed! en de bouwmarkt heeft dat ook?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:47 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Autoplamuur is denk ik ook geen gekke optie. Het moet hard worden, schuurbaar en glad. Ik weet echter niet hoe het op mdf zal hechten.
ff googlelen: ze hebben het ook van alabastine (er zijn natuurlijk vast betere merken)
*blabla*
Hecht op hout dus!!!
Eensch!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:53 schreef bleiblei het volgende:
Muurspul zou ik overigens sowieso niet gebruiken.
Dat hecht niet lekker op MDF, is op vaak op gipsbasis dus vrij zacht en ook nog eens op waterbasis wat MDF doorgaans niet heel tof vindt.
naja, hij ziet er nagenoeg hetzelfde uit als de eerste foto. alleen dan met andere pootjes en niet afgewerkt. staat al wel in de grondverf trouwens. dan kon ik de onevenheden beter zienquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:57 schreef bleiblei het volgende:
Ben trouwens wel erg benieuwd naar het eindresultaat!
Ziet eruit als een veel belovend project.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |