Ik ben ook jaloers op je frietjesquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LOL!
En dan ook maar wat plaatjes van Puk:
In gevecht met een hema-tasje:
[ afbeelding ]
Jaloers op frietjes:
[ afbeelding ]
Boos op ons.
[ afbeelding ]
Sjat apquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hahaha nee joh, ZO oud ben ik niet![]()
dan zou ik me echt naar voelen, als ik ZOOOO oud was
Uiteraard!quote:edit: heb jij m'n foto gezien eigenlijk? Anders is het eigenlijk helemaal niet zo leuk
Ze waren echt superlekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers op je frietjes
Me too maar ze komen eraanquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers op je frietjes
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef MrSubtle het volgende:
Ik maak morgen frietjes... 3.5 kilo nog wel... voor bij de 3.6 kilo spareribs... ja, een etentje met bijna alleen maar mannen, hoezo raad je dat zo?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Deze kon ik natuurlijk ook niet laten liggen
[ afbeelding ]
quote:
Ja he? Vooral sommige oude bekkies, helemaal grijs, en dan die tekst 'I believe in angels'quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:28 schreef MrSubtle het volgende:
Awww die slapende honden zijn ook wel echt heel cute Greys![]()
Dat heb ik er uit laten knippen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:31 schreef MrSubtle het volgende:
Ze kondigt trouwens in de intro aan dat er een item komt over fok, maar die is niet in het filmje te vinden?
Heel de middag dat we daar waren, echt!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:34 schreef MrSubtle het volgende:
oh
hebben ze die dag gefilmd dan?leuk, ben ik erg benieuwd naar
Ik trek het ook slecht om mezelf op video te zienquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel de middag dat we daar waren, echt!
Vanaf de aankomst stond die man al klaar met zijn camera.
Ik zie er nogal tegenop eigenlijk![]()
Oh, en kokos jellybeans are EVIL
Ja net als chips, zalm broodjes, pepernoten, pannekoeken, chocolade letters en drop... dat is hier al sinds de middag allemaal naar binnen geschovenquote:
ik heb ze net gemaild of deel 2 nog komtquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Niet alleen het feit dat ik uberhaupt op die video sta waarschijnlijk, maar ook dat ik zo ongeveer de meest onelegante outfit EVER (in het groen voor de actie) aan had. Dus wat mij betreft blijft die video op die camera ipv op de site
No you didn't!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik heb ze net gemaild of deel 2 nog komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |