1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Oh! Wat een cutie!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:26 schreef Desunoto het volgende:
Wij hadden vroeger een Maltheser Leeuwtje
[ afbeelding ]
Hij was zo lief
Wat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Len, je bent vannacht toch niet te teut om het te vergeten he?
Ja zie je, daar heb je het alquote:
Hef fun behbeh!quote:Zo weggggggg, ben nu thuis ff, Mips voeren en knuffelen, en over kwartiertje weg ofzo, eerst nog ff filmpje pakken
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hier een foto van één van mijn katten.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hier een foto van één van mijn katten.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Het lijkt heel wat op de foto, terwijl ie alleen maar gaapt net op dat moment,quote:
Jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Of zijn jullie te jong om die te snappen![]()
0130uquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie je, daar heb je het al![]()
Does *bekken* ring a bell?
Ik gok van wel, hoezo?quote:Hef fun behbeh!
Ik hoop dat er geen dooien vallen in die film
MLquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:34 schreef Enfermera het volgende:
Mi'tje
@Alter Ego: ja, das altijd zo he, als ze gapen en je maakt precies een foto dan komt het er angstaanjagend uit te zien xD
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:34 schreef Enfermera het volgende:
Mi'tje
@Alter Ego: ja, das altijd zo he, als ze gapen en je maakt precies een foto dan komt het er angstaanjagend uit te zien xD
ik snap em wel en ik ben eigenlijk te jongquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Nee man, die film is geniaal!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik snap em wel en ik ben eigenlijk te jong
Ahhhw.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:37 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een boefje was het!
In welk jaar kwam ie uit dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee man, die film is geniaal!Ik was -5 toen hij uitkwam, maar dat boeit niet
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo is ie in zijn normale doen.
Ik snap 'm echt nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh thank god
[..]
Mijn grap, wat doe je?
Je gaat toch naar 2012?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap 'm echt niet![]()
Maar ik ben nog met 1001 andere dingen bezig
En The Shining ken ik wel
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik had hem ook geleerd op de bank te springen alleen dat vonden m'n ouders niet zo leuk.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja toen was ik ook -5
Oh nee, +7![]()
Ja daar was ik bijquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Was je ook bij de 100ste overwinning van Rossi in Assen?
Wat gekquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik had hem ook geleerd op de bank te springen alleen dat vonden m'n ouders niet zo leuk.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Zelfs ik was toen al 3, en jij bent VEUL ouder
Hahaha nee joh, ZO oud ben ik nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook in de tweede helft van de dertig zat
LOL!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja toen was ik ook -5
Oh nee, +7![]()
Ik ben ook jaloers op je frietjesquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LOL!
En dan ook maar wat plaatjes van Puk:
In gevecht met een hema-tasje:
[ afbeelding ]
Jaloers op frietjes:
[ afbeelding ]
Boos op ons.
[ afbeelding ]
Sjat apquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hahaha nee joh, ZO oud ben ik niet![]()
dan zou ik me echt naar voelen, als ik ZOOOO oud was
Uiteraard!quote:edit: heb jij m'n foto gezien eigenlijk? Anders is het eigenlijk helemaal niet zo leuk
Ze waren echt superlekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers op je frietjes
Me too maar ze komen eraanquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers op je frietjes
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef MrSubtle het volgende:
Ik maak morgen frietjes... 3.5 kilo nog wel... voor bij de 3.6 kilo spareribs... ja, een etentje met bijna alleen maar mannen, hoezo raad je dat zo?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Deze kon ik natuurlijk ook niet laten liggen
[ afbeelding ]
quote:
Ja he? Vooral sommige oude bekkies, helemaal grijs, en dan die tekst 'I believe in angels'quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:28 schreef MrSubtle het volgende:
Awww die slapende honden zijn ook wel echt heel cute Greys![]()
Dat heb ik er uit laten knippen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:31 schreef MrSubtle het volgende:
Ze kondigt trouwens in de intro aan dat er een item komt over fok, maar die is niet in het filmje te vinden?
Heel de middag dat we daar waren, echt!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:34 schreef MrSubtle het volgende:
oh
hebben ze die dag gefilmd dan?leuk, ben ik erg benieuwd naar
Ik trek het ook slecht om mezelf op video te zienquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel de middag dat we daar waren, echt!
Vanaf de aankomst stond die man al klaar met zijn camera.
Ik zie er nogal tegenop eigenlijk![]()
Oh, en kokos jellybeans are EVIL
Ja net als chips, zalm broodjes, pepernoten, pannekoeken, chocolade letters en drop... dat is hier al sinds de middag allemaal naar binnen geschovenquote:
ik heb ze net gemaild of deel 2 nog komtquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Niet alleen het feit dat ik uberhaupt op die video sta waarschijnlijk, maar ook dat ik zo ongeveer de meest onelegante outfit EVER (in het groen voor de actie) aan had. Dus wat mij betreft blijft die video op die camera ipv op de site
No you didn't!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik heb ze net gemaild of deel 2 nog komt![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:56 schreef Ynske het volgende:
llo
graag spoiler niet quoten, haal t strakjes weer weg
ik heb alleen die van greys en geloof nies gezienquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:01 schreef MrSubtle het volgende:
Zijn er inmiddels al foto's gepost van de SS pakketjes die binnen zijn gekomen de afgelopen dagen?
Dat meen je!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:56 schreef Ynske het volgende:
llo
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef Ynske het volgende:
Wat een mutsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... echt kut voor de moeite die je erin hebt gestopt
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Daar blijft het 3 weken liggen bij onbestelbare post... maar of een geweigerd pakje daar onder valtquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat meen je!Niet op het postkantoor bij de ontvanger in de buurt?!
Ja precies.. Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar blijft het 3 weken liggen bij onbestelbare post... maar of een geweigerd pakje daar onder valt
nouja dat dusquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat een mutsen... echt kut voor de moeite die je erin hebt gestopt
Nou ja, tis natuurlijk niet jouw schuld ditquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja dat dus
en wat nu? tis niet dat ik een geldboom heb hier, klinkt misschien stom, maar heb hiervoor geld aan de kant gelegd om t te betalen. en nu? wat als hij niet meer boven komt?
tel dat op bij de emotievluchten die ik steeds heb
heb er vanmiddag echt om zitten janken
en kunnen maandag pas weer bellen
Moet je daar van kwijlenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies.. Dat vroeg ik me ook al af
He joh. Vervelend he als je er zoveel tijd in steekt en het gaat dan misquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja dat dus
en wat nu? tis niet dat ik een geldboom heb hier, klinkt misschien stom, maar heb hiervoor geld aan de kant gelegd om t te betalen. en nu? wat als hij niet meer boven komt?
tel dat op bij de emotievluchten die ik steeds heb
heb er vanmiddag echt om zitten janken
en kunnen maandag pas weer bellen
? iets met pakje?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:56 schreef Ynske het volgende:
llo
Ja, maar als het adres op het pakket klopt, snap ik ook niet dat iemand het weigert hoor. Ook al staat er een vreemde naam. Ik zou het toch altijd aannemen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 @ 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
als je zoiets verwacht, waarom licht je dan ook niet de rest van de mensen die daar wonen in
Ja preciesquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
als je zoiets verwacht, waarom licht je dan ook niet de rest van de mensen die daar wonen in
edit: inderdaad, eigen schuld dus dat gebeurt
nee inderdaad, verassingspostquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar als het adres op het pakket klopt, snap ik ook niet dat iemand het weigert hoor. Ook al staat er een vreemde naam. Ik zou het toch altijd aannemen.
Ik zou het zelfs open maken, niet alleen aannemenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar als het adres op het pakket klopt, snap ik ook niet dat iemand het weigert hoor. Ook al staat er een vreemde naam. Ik zou het toch altijd aannemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |