Kan, maar daar vind ik echt geen drol aan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
1 woord: Kilometerheffing.
Neem gewoon een MPV.
Afschrijving. Die units zijn tegenwoordig zo betrouwbaar. Ik denk serieus dat ik nooit meer een nieuwe auto ga kopenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
TS, waarom in vredesnaam een 2e hands! Wat doe je jezelf aan.
Ik heb een bloedhekel aan Opel. Zeer zeker dat segment auto's. Ik ben een liefhebber, dus ik wil ook wel wat leuks als we met de kids gaan cruisenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:04 schreef Mr-Z het volgende:
Opel Zafira nieuw geen optie? Rijdt zuinig en zeer veel ruimte plus nog extra onhoog klapbare stoelen!
Mooie auto, maar ik denk dat een Range Rover dan nog steeds aanzienlijk betrouwbaarder is hahaquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:01 schreef zeemonster het volgende:
Een Renault Espace? Alleen het idee aan zo een auto is voor mij al genoeg reden om het bij 1 kind te houden.. nee flauw , maar die auto heeft wel ruimte. Het is alleen een lelijk ding.
gastquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:40 schreef Hr-Flip het volgende:
Koop een Peugeot 307SW,
Ben zelf 2 meter, heb 2 kinderen, maar ik prop er zo nog 2 kinderen in, (er kunnen nog 2 stoelen extra in worden geplaatst), en met een trekhaak, kun je genoeg meeslepen als je wilt.
Ik hou van auto's en niet van die doorsnee hokken (overigens niks mis mee). Als ik dan met mijn gezin op pad ga, dan wil ik ook leuk en lekker kunnen rijden. Ik heb een tijd geleden voor mijn vrouw een Ford Mondeo station gekocht. Prima ding en ik denk wel 1 van de ruimere stations, maar ik vind het gewoon verschrikkelijk lelijk ding. Als we op pad gaan rijdt zij dus ook 9/10 keerquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:26 schreef Modus het volgende:
Net alsof je 3 kids alleen maar in een SUV kwijt kan..
Las laatst een kolom van James 'Captain Slow' May. Vrienden van hem hadden een Citroën AX. Waarin ook hij prima achterin zat, hij reed regelmatig met ze mee. Toen kreeg dat stel een kind, moest er ineens een SUV komen 'anders paste het niet'.
Nee niet als je alles koopt waar je volgens de kinderzooiwinkel niet zonder kan.
nette auto, maar gaan daar 3 kinderen in. Ik twijfel al bij een X5 omdat die van binnen 7 cm smaller is dan een Range Roverquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef Bob-B het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=218042853&p_type_lijst=RL&o_id=5415676
omdat groot en betrouwbaar
Zie mijn tp. Dat gaat zeer zeker niet passen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:48 schreef E.T. het volgende:
Zelfs in een Fiat Punto passen die drie autostoeltjes naast elkaar op de achterbank
Ja, kan je krijgen. Niemand in NL wil Euro 650 per kwartaal aan wegenbelasting betalen. Ook het verbruik vindt niemand leuk. 1 op 8 / 1op 9 op dieselquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Kun je al een fatsoenlijke Range Rover halen voor 30k?
Dan zou ik dat doen. Niet doen als het een net niet RR is.
Waarom vind jij het dan wel leuk? En als je nu zo'n bak koopt ben je straks met kilometerheffing helemaal de pineut. Want of je blijft doorbetalen of je moet hem verkopen en dan wil helemáál niemand hem.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ja, kan je krijgen. Niemand in NL wil Euro 650 per kwartaal aan wegenbelasting betalen. Ook het verbruik vindt niemand leuk. 1 op 8 / 1op 9 op diesel
Ik zie het ja, voor relatief weinig heb je al een aardige sport.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ja, kan je krijgen. Niemand in NL wil Euro 650 per kwartaal aan wegenbelasting betalen. Ook het verbruik vindt niemand leuk. 1 op 8 / 1op 9 op diesel
De tering zeg, hoe fucking vet zijn die koters van je? m'n oom heeft bij mijn drie nichtjes toen de oudste haar 16de gedaan met een carina en dat ging prima, pas daarna kocht hij een grand voyager.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef draaijer het volgende:
[..]
nette auto, maar gaan daar 3 kinderen in. Ik twijfel al bij een X5 omdat die van binnen 7 cm smaller is dan een Range Rover
Dat van James heb ik gemist, interessant, wij hadden vroeger ook een AX, tot de tweede zich aandiende, toen een Xsara break gekocht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:26 schreef Modus het volgende:
Net alsof je 3 kids alleen maar in een SUV kwijt kan..
Las laatst een kolom van James 'Captain Slow' May. Vrienden van hem hadden een Citroën AX. Waarin ook hij prima achterin zat, hij reed regelmatig met ze mee. Toen kreeg dat stel een kind, moest er ineens een SUV komen 'anders paste het niet'.
Nee niet als je alles koopt waar je volgens de kinderzooiwinkel niet zonder kan.
Ik heb op autoweek de "MyReviews" gelezen van zo'n beetje alles wat ik leuk vind en je hebt zeer zeker gelijk wat betreft betrouwbaarheid van UK auto's vs Japanse autp's. Maar het is smaak. Een toyota vind ik verschrikkelijk, maar zijn ook verschrikkelijk betrouwbaar. Een Lexus (van Toyota) is mooier, maar de SUV's zijn te klein. Range Rover heeft alles wat ik wens muv betrouwbaarheid. Dus het zal een keuze moeten worden. Afweging van hoeveel geld je er nog in wilt steken.Volvo is normaal gesproken wel betrouwbaar, maar de reviews van de XC90 zien er niet goed uit.Net zo negatief als de Range Rover. Een disco III vind ik ook briljant. Maar zelfde laken in pak. Ze zeggen dat ze zich zorgen gaan maken als ze geen olie of koelvloeistof meer aantreffen onder de auto. Dat zou betekenen dat het leeg is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef LXIV het volgende:
Land Rovers zijn wel zulke extreem onbetrouwbare auto's, net als alle andere auto's uit de UK. Ik zou ongeacht het type of gewicht altijd voor een Europese (muv UK) of Japanse auto gaan.
Wat vrienden van me hebben wel eens de fout gemaakt een Rover te kopen en dat was echt ellende troef. Onbetrouwbaar en dure reparaties. Net als Chrysler. Gewoon niet kopen, al kun je hem 2e-hands bijna voor niks krijgen.
Ik wil geen sport. Ik wil een normale HSE of Voguequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zie het ja, voor relatief weinig heb je al een aardige sport.
Rexton?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:30 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb op autoweek de "MyReviews" gelezen van zo'n beetje alles wat ik leuk vind en je hebt zeer zeker gelijk wat betreft betrouwbaarheid van UK auto's vs Japanse autp's. Maar het is smaak. Een toyota vind ik verschrikkelijk, maar zijn ook verschrikkelijk betrouwbaar. Een Lexus (van Toyota) is mooier, maar de SUV's zijn te klein. Range Rover heeft alles wat ik wens muv betrouwbaarheid. Dus het zal een keuze moeten worden. Afweging van hoeveel geld je er nog in wilt steken.Volvo is normaal gesproken wel betrouwbaar, maar de reviews van de XC90 zien er niet goed uit.Net zo negatief als de Range Rover. Een disco III vind ik ook briljant. Maar zelfde laken in pak. Ze zeggen dat ze zich zorgen gaan maken als ze geen olie of koelvloeistof meer aantreffen onder de auto. Dat zou betekenen dat het leeg is.
Ehm onze kinderen zijn langer dan gemiddeld en wegen minder dan gemiddeld. Slank dus. Maar wat denk je dat die tupperware bescherming allemaal zal innemen. Als ze zonder stoel oid zitten, dan is een Audi A6 ook goedquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
De tering zeg, hoe fucking vet zijn die koters van je? m'n oom heeft bij mijn drie nichtjes toen de oudste haar 16de gedaan met een carina en dat ging prima, pas daarna kocht hij een grand voyager.
de land cruiser is trouwens wel 2 hele cm's smaller dan de RR
Ik weet zeer zeker dat het wel pastquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zie mijn tp. Dat gaat zeer zeker niet passen.
Als je van goedkoop, hard spuitplastic houdt zit je met dodge idd goed. Nog erger dan Chryslerquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:33 schreef Tha_Flash het volgende:
http://www.autoweek.nl/occasion.php?min_pr=19000&max_pr=30000&min_year=2003&fuel=Diesel&transmissionid=2&body=suv&miles=0&dealertypeid=o&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=p&page=1&sort=20&pagesize=20&position=31&total=148&id=2ARHL&cache=no
Dodge Nitro 2.8 CRD RT
wat een koekblikquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:58 schreef garnage-patrick het volgende:
en een mazda cx7?
wel groot, geen diesel trouwens, maar wel een leuk 2,3liter turbo benzine, met een 260 pk (komt van de mps serie)
http://link.marktplaats.nl/275539853
zoiets.
Vroeger was alles anders. Toen waren de kinderzitjes x% smaller en de veiligheidsvoorzieningen niet zoals ze nu zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:46 schreef Hyperdude het volgende:
Q7?
Staan al op mobile vanaf 25K
Vroeger pastte Hyperdude met 2 zusjes gewoon achterin een Volvo station. Waarom heb je tegenwoordig een vrachtwagen nodig om 3 kids te vervoeren?
Mijn collega heeft een XC90. Als ie er net zoveel gezeik mee krijgt als voordat de garantie afliep, heeft ie 'm volgens mij binnen 3 maanden weggedaan. Had nooit problemen met de Espace die hij daarvoor had. Bij de diesels kan je daar volgens hem beter gaan voor de V6; die komt bij Isuzu vandaan ofzo.
Qua kosten zou ik van SUV/BUS afzien en een vorige serie E-klasse, A6 of 5- serie halen. Kosten/verbruiken veel minder en je hebt geld over voor 3 DVD schermen,.
Thanks, maar een Mazda vind ik niks. Onze buren hebben een CX-9. Ziet er prachtig uit, maar het is en blijft tupperware.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:58 schreef garnage-patrick het volgende:
en een mazda cx7?
wel groot, geen diesel trouwens, maar wel een leuk 2,3liter turbo benzine, met een 260 pk (komt van de mps serie)
http://link.marktplaats.nl/275539853
zoiets.
Hoe oud zijn die 3 kinderen? Ik denk dat elke middenklassen station prima kan als je kinderen uit de stoeltjes zijn. Ik heb nu het laatste model BMW 3 serie en er kan niet eens een maxi cosi achter mijn stoel omdat ik anders niet meer kan rijden. Ik ben 1,94 en mijn vrouw is 1,80quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef Renesite het volgende:
Mijn buren rijden stuk voor stuk gewoon in een respectievelijk: Volkswagen Passat, Volvo V70 en Citroen C8
Kan prima met 3 koters tho.
Q7 ga je niet trekken met een beetje normal kilometrage. Voor een diesel vind ik een ton nog wel te doen, maar meer dan een ton wil ik echt niet op de klok hebben staan, Ik denk dat er nog wel een sloot (8 - 10k) aan BPM overheen komt als je een volle Q7 deze kant op zal halenquote:
Ene stel: 10, 11 en 4quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die 3 kinderen? Ik denk dat elke middenklassen station prima kan als je kinderen uit de stoeltjes zijn. Ik heb nu het laatste model BMW 3 serie en er kan niet eens een maxi cosi achter mijn stoel omdat ik anders niet meer kan rijden. Ik ben 1,94 en mijn vrouw is 1,80
WTF haha briljant. Dat zou ik niet geloven. Thanks voor posten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:09 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Past prima!
de achterste zit hier in een volledige MaxiCosi Rodi XP, compleet met schouder en hoofdsteunen.
Denk je dat het gaat lukken als je zo 2 kinderzitjes hebt?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:09 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Past prima!
de achterste zit hier in een volledige MaxiCosi Rodi XP, compleet met schouder en hoofdsteunen.
de maxicosi van deze foto is ingeruild voor een MC priori, dus dat past ook primaquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
Denk je dat het gaat lukken als je zo 2 kinderzitjes hebt?
En even offtopic
Hoe groot was het de impact toen je van 2 naar 3 kids ging?
Ik vind het mooi op te zien dat het past. Maar op de 1 of andere manier heb ik het idee dat het zo behelpen is. Ach, ik ga het gewoon binnenkort proberen. Even een proefrit in de verschillende units makenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
de maxicosi van deze foto is ingeruild voor een MC priori, dus dat past ook prima![]()
en van 2 naar 3 kinderen.. Nr 2 en 3 zitten nogal kort achter elkaar (15 maanden) dus dat is best heftig. Had er meer tijd tussen gezeten, had het een stuk rustiger geweest
+ het ziet er beter uit dan een multipla met dezelfde setupquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:33 schreef Googolplexian het volgende:
Kan je geen leuke Honda FR-V op de kop tikken?
[ afbeelding ]
Wel MPV maar lekker ruim zitten
Het kan slechter inderdaadquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:34 schreef draaijer het volgende:
[..]
+ het ziet er beter uit dan een multipla met dezelfde setup
stuur zit aan de verkeerde kantquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:33 schreef Googolplexian het volgende:
Kan je geen leuke Honda FR-V op de kop tikken?
[ afbeelding ]
Wel MPV maar lekker ruim zitten
Grappig. dat was de 3e foto in google image search. Had ik ook gezien nadat je die auto had omschreven.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het kan slechter inderdaad![]()
[ afbeelding ]
Dat is als je je kids zo achterin gooit met stoel en al (oftewel ... de bank staat opgeklaptquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:43 schreef draaijer het volgende:
Dit vind ik ook nog wel kunnen, maar minder gezellig dan in een range rover
Dit is hoe het eruit ziet in een Mercedes E-Klasse
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooie oplossing. Ik heb een 320CDI zien staan en uit mijn calculatie is dat de goedkoopste auto uit mijn persoonlijke lijstje. Leuke dan de X5, minder leuk dan de Range Rover. Die laatste is en blijft een droom. Ik vind het zo'n bruut ding en hoog zitten bevalt me wel. Maar niet meer in een Grand Cherokee hahaquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat is als je je kids zo achterin gooit met stoel en al (oftewel ... de bank staat opgeklapt)
Ook niet gezellig, wel razendsnel inladen.
En een Freelander?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie oplossing. Ik heb een 320CDI zien staan en uit mijn calculatie is dat de goedkoopste auto uit mijn persoonlijke lijstje. Leuke dan de X5, minder leuk dan de Range Rover. Die laatste is en blijft een droom. Ik vind het zo'n bruut ding en hoog zitten bevalt me wel. Maar niet meer in een Grand Cherokee haha
Die is te klein. Dan geniet de Discovery 3 mijn voorkeur. Kan je ook in 7 zits krijgen. De versie met luchtvering rijdt echt briljantquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En een Freelander?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat te krijgen tweedehandsquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:56 schreef Renesite het volgende:
Altijd leuk die plaatjes, maar zoek ff op internet of het daadwerkelijk binnen het budget valt.
Vooralsnog denk ik dat de Mercedes alias de Taxi het slimste is. Dan heb je toch ook wat "speciaals" 1 er zjn maar enkel Mercedes wagens met geel kentekenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:56 schreef Renesite het volgende:
Altijd leuk die plaatjes, maar zoek ff op internet of het daadwerkelijk binnen het budget valt.
D'r zijn rottere manieren om je te vervoerenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:58 schreef draaijer het volgende:
[..]
Vooralsnog denk ik dat de Mercedes alias de Taxi het slimste is. Dan heb je toch ook wat "speciaals" 1 er zjn maar enkel Mercedes wagens met geel kenteken
Ik ben ook geen fan van het merk, maar het is betrouwbaar en rijdt erg goed. Ik heb een Grand Cherokee gehad en in elke bocht dat je dat je om zou vallen. Alleen de luchtgeveerde wagens rijden heerlijk door de bochtquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r zijn rottere manieren om je te vervoerenIk ben zelf niet weg van de looks maar je zit wel lekker.
Espace V6 rijd met nissan onderdelen, vrij betrouwbaar. Is ook maar net hoe er mee om is gegaan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Mooie auto, maar ik denk dat een Range Rover dan nog steeds aanzienlijk betrouwbaarder is haha
Als ik in mijn omgeving naar ervaringen vraag over een Espace en als ik de gebruikersreviews op autoweek.nl lees, dan durf ik dat niet aan. X5 vindt mijn vrouw erg leuk, maar ik weet het niet. Minder breed dan de XC90 en de Range Rover, maar zeer zeker de meest betrouwbare van de club. Tevens heb ik nu ook een BMW en ik vind het een beetje een ordinair merk. Als ik zie ho weggebruikers ook op een BMW reageren, dan hoeft het voor mij niet meer.quote:Op zondag 29 november 2009 10:36 schreef invine het volgende:
[..]
Espace V6 rijd met nissan onderdelen, vrij betrouwbaar. Is ook maar net hoe er mee om is gegaan.
Een 2e hands X5 is dat niks? of zijn die nog niet te krijgen voor je budget? Voor 30k heb je namelijk wel een erg mooie 2e hands espace, en meeste problemen die je bij renault hebt is laguna/megane.
Ik heb je topic niet doorgelezen uit luiheid
Medeweggebruikers zijn per definitie "ordinair".quote:Op zondag 29 november 2009 13:00 schreef draaijer het volgende:
.. Tevens heb ik nu ook een BMW en ik vind het een beetje een ordinair merk. Als ik zie ho weggebruikers ook op een BMW reageren, dan hoeft het voor mij niet meer.
Is inderdaad een heeeel goed alternatief. Betrouwbaar en rijdt heel erg lekker (mits je luchtvering hebt) Ik denk dat deze ook ruim genoeg is. Ik zal even de auto's in autoweek naast elkaar zetten.quote:Op zondag 29 november 2009 13:04 schreef Bob-B het volgende:
Ook aan deze gedacht?
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_foto.foto?o_id=6331715&p_spr_id=218161705&p_type_lijst=RL
Als ik een Cayenne zou kunnen betalen, had ik er al 1 gehad. Briljante bak.quote:Op zondag 29 november 2009 13:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Medeweggebruikers zijn per definitie "ordinair".
Waarom zou je je iets van hun oordeel aantrekken; dat is pas "ordinair"?
Als je zelf wat anders wil; prima. Als andere mensen willen dat je wat anders rijdt; dikke middelvinger.
Cayenne is ook niet duur in de aanschaf.
Wel per km.
Je hebt wel gelijk wat ordinair betreft. Een Mercedes die ik leuk vind, is ook ordinairquote:Op zondag 29 november 2009 13:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Medeweggebruikers zijn per definitie "ordinair".
Waarom zou je je iets van hun oordeel aantrekken; dat is toch pas "ordinair"!?
Als je zelf wat anders wil; prima. Als andere mensen willen dat je wat anders rijdt; dikke middelvinger.
Cayenne is ook niet duur in de aanschaf.
Wel per km.
LOL ik heb een V10 5 liter Diesel gevonden haha briljant 313pk en NM waar iedereen het nakijken heeftquote:Op zondag 29 november 2009 13:04 schreef Bob-B het volgende:
Ook aan deze gedacht?
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_foto.foto?o_id=6331715&p_spr_id=218161705&p_type_lijst=RL
Q7 is nog te duurquote:Op zondag 29 november 2009 18:26 schreef invine het volgende:
Zuipt wel, is een Q7 niks? Of is die weer te duur in aanschaf, ik heb namelijk geen idee qua prijzen.
Mwa, vergis je daar niet te veel in hoor... Landrover blinkt nou ook niet echt uit in betrouwbaarheid (het blijft Engels).quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Mooie auto, maar ik denk dat een Range Rover dan nog steeds aanzienlijk betrouwbaarder is haha
Ik ben me bewust van de "betrouwbaarheid" van Landrover. Maar aan de andere kant denk ik dan. Die auto heeft 80k gelopen en het is een diesel van BM die in het vooronder ligt. Het is een fingers crossed actiequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mwa, vergis je daar niet te veel in hoor... Landrover blinkt nou ook niet echt uit in betrouwbaarheid (het blijft Engels).
Denk dat je ze qua kwaliteit wel met elkaar kunt vergelijken (ze hebben allebei zo hun problemen), qua luxe minder.
Super mooie bak.. Old skool unitquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef tjoptjop het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=218658899&o_id=6273485&p_type_lijst=RL
![]()
Al is het niet de meest logische keuze
Waarom kijk je niet naar een Cayenne S als je een SUV voor 30K wil. Gewoon via de dealer met fabrieksgarantie tot de Cayenne 10 jaar oud is (wel jaarlijks lappen).quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:52 schreef draaijer het volgende:
Wat zouden jullie doen als je een 2e hands auto zou moeten kopen?
Ik ben het wel met je eens Ik vind het niet erg om benzine te rijden, maar dan geen 8 cilinder. Dus ik zou dan eerder voor de 3.2 gaan. I know, i knowquote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar een Cayenne S als je een SUV voor 30K wil. Gewoon via de dealer met fabrieksgarantie tot de Cayenne 10 jaar oud is (wel jaarlijks lappen).
Bij 30K per jaar zou ik benzine blijven rijden, maar mocht je per se goedkopere brandstof willen: er zal vast wel LPG voor de vinden zijn.
Ik krijg geregeld een Cayenne mee van de dealer en voor een SUV rijdt dat best aardig.
XC90 zou ik niet doen: enorme dweil.
S is echt een stuk fijner en kwa verbruik maakt het verrassend weinig uit. Maar hou rekening met 1:6. Zuiniger kan, maar feitelijk trap je toch echt wel eens het gas flink in, dus ik ga uit van door mij gerealiseerd verbruik.quote:Op woensdag 2 december 2009 07:51 schreef draaijer het volgende:
Ik ben het wel met je eens Ik vind het niet erg om benzine te rijden, maar dan geen 8 cilinder. Dus ik zou dan eerder voor de 3.2 gaan. I know, i know![]()
Met fabrieksgarantie ben je m.i. met die Cayenne niet duurder uit. Maar goed, dat is een inschatting...quote:Porsche is mijn (as you know) ultimate favorite brand, maar ik denk dat ik dat nog wil bewaren voor weer een 911.
Daar wil je toch niet dood in gevonden worden?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:23 schreef Parzival het volgende:
of iets goedkoper (of nieuwer) een Qashqai + 2...
Rijden prima verder hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 11:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood in gevonden worden?
Ik zou even wachten tot er meer bekend is over de kilometerheffing. Het schijnt dat SUV's per kilometer zometeen tot 42cent gaan betalen. Dat kun dus oplopen tot een kosten post van 14.700 euro per jaar!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:52 schreef draaijer het volgende:
Wat zouden jullie doen als je 3 kinderen hebt.4 jaar en 2 maanden (stoelverhoger met hoofdsteunen) 1,5 jaar (volwaardig autozitje) en een baby (Maxi Cosi)
Dat neemt een enorme bende aan ruimte in, maar je wilt wel een leuke auto voor je gezin hebben. Wat zouden jullie doen als je een 2e hands auto zou moeten kopen?
Hypothetisch budget van Euro 30k
Mijn droom is een Range Rover, maar gaan daar 3 kinderen naast elkaar inpassen?
Daarnaast heb je de Volvo XC90 als alternatief.. Reviews geven aan dat de XC90 en de Range Rover beide niet erg betrouwbaar. Hoge kosten, maar wel lekkere wagens.
Mijn vrouw vindt de X5 weer een leukere auto voor mij, maar dat is de smalste auto van de 3.
Overigens kijk ik nu naar allemaal Diesels omdat ik ca. 30-35k km per jaar zal cruisen en het verbruik van deze hokken met bezine zeer zeker niet meevallen
Thoughts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |