Kan, maar daar vind ik echt geen drol aan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
1 woord: Kilometerheffing.
Neem gewoon een MPV.
Afschrijving. Die units zijn tegenwoordig zo betrouwbaar. Ik denk serieus dat ik nooit meer een nieuwe auto ga kopenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
TS, waarom in vredesnaam een 2e hands! Wat doe je jezelf aan.
Ik heb een bloedhekel aan Opel. Zeer zeker dat segment auto's. Ik ben een liefhebber, dus ik wil ook wel wat leuks als we met de kids gaan cruisenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:04 schreef Mr-Z het volgende:
Opel Zafira nieuw geen optie? Rijdt zuinig en zeer veel ruimte plus nog extra onhoog klapbare stoelen!
Mooie auto, maar ik denk dat een Range Rover dan nog steeds aanzienlijk betrouwbaarder is hahaquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:01 schreef zeemonster het volgende:
Een Renault Espace? Alleen het idee aan zo een auto is voor mij al genoeg reden om het bij 1 kind te houden.. nee flauw , maar die auto heeft wel ruimte. Het is alleen een lelijk ding.
gastquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:40 schreef Hr-Flip het volgende:
Koop een Peugeot 307SW,
Ben zelf 2 meter, heb 2 kinderen, maar ik prop er zo nog 2 kinderen in, (er kunnen nog 2 stoelen extra in worden geplaatst), en met een trekhaak, kun je genoeg meeslepen als je wilt.
Ik hou van auto's en niet van die doorsnee hokken (overigens niks mis mee). Als ik dan met mijn gezin op pad ga, dan wil ik ook leuk en lekker kunnen rijden. Ik heb een tijd geleden voor mijn vrouw een Ford Mondeo station gekocht. Prima ding en ik denk wel 1 van de ruimere stations, maar ik vind het gewoon verschrikkelijk lelijk ding. Als we op pad gaan rijdt zij dus ook 9/10 keerquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:26 schreef Modus het volgende:
Net alsof je 3 kids alleen maar in een SUV kwijt kan..
Las laatst een kolom van James 'Captain Slow' May. Vrienden van hem hadden een Citroën AX. Waarin ook hij prima achterin zat, hij reed regelmatig met ze mee. Toen kreeg dat stel een kind, moest er ineens een SUV komen 'anders paste het niet'.
Nee niet als je alles koopt waar je volgens de kinderzooiwinkel niet zonder kan.
nette auto, maar gaan daar 3 kinderen in. Ik twijfel al bij een X5 omdat die van binnen 7 cm smaller is dan een Range Roverquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef Bob-B het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=218042853&p_type_lijst=RL&o_id=5415676
omdat groot en betrouwbaar
Zie mijn tp. Dat gaat zeer zeker niet passen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:48 schreef E.T. het volgende:
Zelfs in een Fiat Punto passen die drie autostoeltjes naast elkaar op de achterbank
Ja, kan je krijgen. Niemand in NL wil Euro 650 per kwartaal aan wegenbelasting betalen. Ook het verbruik vindt niemand leuk. 1 op 8 / 1op 9 op dieselquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Kun je al een fatsoenlijke Range Rover halen voor 30k?
Dan zou ik dat doen. Niet doen als het een net niet RR is.
Waarom vind jij het dan wel leuk? En als je nu zo'n bak koopt ben je straks met kilometerheffing helemaal de pineut. Want of je blijft doorbetalen of je moet hem verkopen en dan wil helemáál niemand hem.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ja, kan je krijgen. Niemand in NL wil Euro 650 per kwartaal aan wegenbelasting betalen. Ook het verbruik vindt niemand leuk. 1 op 8 / 1op 9 op diesel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |