welke taartjes?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef Saffier het volgende:
Wat een toeval! De taartjes staan hier af te koelen
Bij de Deen zekerquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb er gewoon 1 gekocht
voor een euro! een hele taart
(wel heel klein)
juhpquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:52 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Bij de Deen zekerIk zag ze liggen en ben er snel voorbij gelopen
![]()
Zelfgemaakte cake is heel lekkeren makkelijk!
ik krijg er vast spijt van dat k et vraag maareh,.. whut?!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:21 schreef Vivi het volgende:
Chan, sws koop ik nooit kip bij de AH. Poelier FTW! En gehakt mot ik ook niet meer, dat ligt dus jarenlang ergens in Polen opgeslagen, yukkedieyuk.
waar kunnen we komen keuren?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:58 schreef Saffier het volgende:
Eigen recept muffins lady. Als ze koud genoeg zijn gaan we ze keurenen zien we of het voor herhaling vatbaar is
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:21 schreef Vivi het volgende:
Chan, sws koop ik nooit kip bij de AH. Poelier FTW! En gehakt mot ik ook niet meer, dat ligt dus jarenlang ergens in Polen opgeslagen, yukkedieyuk.
\quote:
T smaakt er niet minder omquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef Chan het volgende:
[..]
Echt? Tijd om weer vegetariër te worden!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
Ik was net even foto's aan het ontladen kom ik dit filmpje van een etende hummel tegen.
Hebben jullie ook het idee dat hij doorheeft dat hij gefilmd wordt?
jij bent bij primark geweest!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:39 schreef pinquit het volgende:
hallo!!
ikbenweerthuis! en we hebben het overleefd, parkeren bij woonmall is helemaal niet erg![]()
plek zat!
verder was t allemaal wel ff duwenmaar ik ben wel weer 2 broeken van 11,- per stuk rijker
![]()
Voordeur openzet...quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:39 schreef pinquit het volgende:
hallo!!
ikbenweerthuis! en we hebben het overleefd, parkeren bij woonmall is helemaal niet erg![]()
plek zat!
verder was t allemaal wel ff duwenmaar ik ben wel weer 2 broeken van 11,- per stuk rijker
![]()
Waar was je al die tijd??quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:53 schreef k_i_m het volgende:
Oh joh, we zijn vandaag naar de Makro geweest. Toen we er bijna waren zagen we ineens allemaal mensen in een enorme rij staan voor een gebouw. Bleek dat ze daar opnames deden voor X-factor.
. Dus die hebben we effe lekker uitgelachen. 2km verderop liepen ze nog over straat richting de mega rij. En die hebben we ook uitgelachen
.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Dat kon ik niet zien door mijn tranen huup.
wacht dan ook gewoon tot ik aanbelquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:54 schreef Saffier het volgende:
Hakt erin zo te zien Kim.
Ik heb het koud zo met de voordeur steeds maar open....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |