welke taartjes?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef Saffier het volgende:
Wat een toeval! De taartjes staan hier af te koelen
Bij de Deen zekerquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb er gewoon 1 gekocht
voor een euro! een hele taart
(wel heel klein)
juhpquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:52 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Bij de Deen zekerIk zag ze liggen en ben er snel voorbij gelopen
![]()
Zelfgemaakte cake is heel lekkeren makkelijk!
ik krijg er vast spijt van dat k et vraag maareh,.. whut?!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:21 schreef Vivi het volgende:
Chan, sws koop ik nooit kip bij de AH. Poelier FTW! En gehakt mot ik ook niet meer, dat ligt dus jarenlang ergens in Polen opgeslagen, yukkedieyuk.
waar kunnen we komen keuren?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:58 schreef Saffier het volgende:
Eigen recept muffins lady. Als ze koud genoeg zijn gaan we ze keurenen zien we of het voor herhaling vatbaar is
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:21 schreef Vivi het volgende:
Chan, sws koop ik nooit kip bij de AH. Poelier FTW! En gehakt mot ik ook niet meer, dat ligt dus jarenlang ergens in Polen opgeslagen, yukkedieyuk.
\quote:
T smaakt er niet minder omquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef Chan het volgende:
[..]
Echt? Tijd om weer vegetariër te worden!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
Ik was net even foto's aan het ontladen kom ik dit filmpje van een etende hummel tegen.
Hebben jullie ook het idee dat hij doorheeft dat hij gefilmd wordt?
jij bent bij primark geweest!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:39 schreef pinquit het volgende:
hallo!!
ikbenweerthuis! en we hebben het overleefd, parkeren bij woonmall is helemaal niet erg![]()
plek zat!
verder was t allemaal wel ff duwenmaar ik ben wel weer 2 broeken van 11,- per stuk rijker
![]()
Voordeur openzet...quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:39 schreef pinquit het volgende:
hallo!!
ikbenweerthuis! en we hebben het overleefd, parkeren bij woonmall is helemaal niet erg![]()
plek zat!
verder was t allemaal wel ff duwenmaar ik ben wel weer 2 broeken van 11,- per stuk rijker
![]()
Waar was je al die tijd??quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:53 schreef k_i_m het volgende:
Oh joh, we zijn vandaag naar de Makro geweest. Toen we er bijna waren zagen we ineens allemaal mensen in een enorme rij staan voor een gebouw. Bleek dat ze daar opnames deden voor X-factor.
. Dus die hebben we effe lekker uitgelachen. 2km verderop liepen ze nog over straat richting de mega rij. En die hebben we ook uitgelachen
.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Dat kon ik niet zien door mijn tranen huup.
wacht dan ook gewoon tot ik aanbelquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:54 schreef Saffier het volgende:
Hakt erin zo te zien Kim.
Ik heb het koud zo met de voordeur steeds maar open....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
dat zei ik ook tegen B. hahaha. Hun gezin is niet compleet! ik voel het!quote:
Welke halte zit je nu? Doe ik op tijd weer openquote:
je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:23 schreef Lois het volgende:
Zeker bij Delta Lloyd altijd een copie zelf houden want de kans is aanwezig () dat ze er nog een keer om vragen. Ze raken nog wel eens iets kwijt
oh bah dat is vervelendquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:23 schreef Lois het volgende:
Zeker bij Delta Lloyd altijd een copie zelf houden want de kans is aanwezig () dat ze er nog een keer om vragen. Ze raken nog wel eens iets kwijt
mmm volgens mij moet ik heel blij zijn dat ik zelf nog nooit met verzekering van doen heb gehadquote:
Waar horen we dat vaker???quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:36 schreef KerstMissDynasty het volgende:
Ik kom even verkleed `Hullo` zeggen.
Gewoon omdat het kan!
![]()
![]()
Dag, dag, m´n liefjes!
Ik weet het!quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:36 schreef KerstMissDynasty het volgende:
Ik kom even verkleed `Hullo` zeggen.
Gewoon omdat het kan!
![]()
![]()
Dag, dag, m´n liefjes!
Dat is een goeie! Ik zou er mijn handen niet voor in het vuur durven stekenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:55 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ja..zou men het zo wel snappen denk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmz..ze hebben zeker afgesproken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:59 schreef k_i_m het volgende:
Beppie is aan het huu-en. Elke keer dat ik denk dat ze eindelijk slaapt gaat ze weer. En als ik dan opsta is het weer stil
.
Het is de hele week al kut. Elke nacht raak, en eergisteren krijsen door merg en been, had ze alles ondergekotstquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:07 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Hmmz..ze hebben zeker afgesproken?
En dat gaat nooit meer overquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:04 schreef miss_sly het volgende:
Senna ligt weer in haar eigen kamertje in haar ledikantje.
En ik zat er net eventjes bij om haar in slaap te helpen, en toen vond ik het ineens zo onvoorstelbaar dat er echt een babykamer metledikantje gevuld met mijn dochter in mijn huis was![]()
En ze is toch echt al bijna 4,5 maand hoor
Hoe zou je dat hypothetisch gezien eigenlijk doen met een tweede en of derde kind? Aan het voeteneind?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb al geen eens meer een babykamer. Hier staat al een meegroeibed.
Dat klinkt echt alsof ze normaal in de kamerplant slaapt oidquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:01 schreef Ticootje het volgende:
De mijne wilde in haar bedje slapen. Prima. Wordt ze net helemaal paniekerig wakker. Even overgelegd naar haar normale slaapplaats en nu is het weer goed.
ow... hoezeequote:Op zaterdag 28 november 2009 22:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is de hele week al kut. Elke nacht raak, en eergisteren krijsen door merg en been, had ze alles ondergekotst. Stond ik om 03.00 uur met een hysterisch krijsend kind onder de douche de kots uit d'r haar te spoelen. En toen net alles schoon en droog was kwam de tweede golf. Uiteindelijk is ze 3 schone pyjama's later bij ons in bed in slaap gevallen, waar ik een half uur later alweer uit kon stappen omdat ik naar mijn werk moest
.
is dat raar dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:22 schreef freecell het volgende:
huuuu-en is altijd vervelend
Succes jullie!
[..]
Dat klinkt echt alsof ze normaal in de kamerplant slaapt oid
Nadat Beppie mijn van de week zorgvuldig rechtgezette wervels in één nachtje weer scheef heeft getrapt snap ik weer even niet hoe er meer dan twee mensen in een bed passenquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:25 schreef Ticootje het volgende:
Haha!! Goede vraag!
Nou, of er komt een bed van 240x200 waar we allemaal in kunnen. Of 1 van 180 met een ledikant ernaast, dus net als nu. Dan kan de hypothetische 2e in het ledikant en Jen aan papa z'n kant.
Bij een megabed kunnen de 2 aan de zijkanten liggen.
Maar het zou kunnen dat Jen opeens vaker op haar kamertje wilt slapen, of misschien naar haar zus loopt.
We zien wel, daar maak ik me niet zo druk om.
In een kamerplant slapen vind ik behoorlijk raar ja.quote:
Dat lijkt me echt verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:21 schreef freecell het volgende:
Wij gaan op familieweekend met pinksterenIn de boerderij van mijn broer.
Dus: 5 broers, zus, ik, allemaal getrouwd, allemaal 2-5 kinderen en mijn ouders. 38 mensen![]()
En ik ben 1 van de rustige varianten in het geheel
Als je kind dat gewend is, is het toch anders dan wanneer je ze zomaar een nachtje tussen je in plant. Gebakje heeft het eerste jaar bij me geslapen en dan sliepen we altijd lepeltje lepeltje, tegenwoordig gaat ze naar mij liggen luisteren en me dan nadoen, maar dan zuchtend..of ze gaat keihard nepsnurken. Naast het nodige harentrekken en oogbolpeurenquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nadat Beppie mijn van de week zorgvuldig rechtgezette wervels in één nachtje weer scheef heeft getrapt snap ik weer even niet hoe er meer dan twee mensen in een bed passen.
Het was voornamelijk toch heel zielig. Eerst was ze aan het krijsen omdat ze natuurlijk geschrokken was, maar daarna bleef ze krijsen omdat er nog meer uit moestquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:32 schreef miss_sly het volgende:
ET, ik hoop het, dat dat blijft terugkomenheerlijke momenten zijn dat!
kim, wat een ellendeen zeker als je dan vroeg op moet om te werken.
maar dat is natuurlijk anders hè? Wij zijn het gewent en Jen ook. Het is voor haar normaal en geen feest ofzo.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nadat Beppie mijn van de week zorgvuldig rechtgezette wervels in één nachtje weer scheef heeft getrapt snap ik weer even niet hoe er meer dan twee mensen in een bed passen.
Oja, daar werd ik mee wakker ja. "Aggg'! *prik* En als je dan niet reageert lekker over je heen klimmen zodat ze in je gezicht kan hangen om harder op je kop te kunnen slaanquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:36 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Als je kind dat gewend is, is het toch anders dan wanneer je ze zomaar een nachtje tussen je in plant. Gebakje heeft het eerste jaar bij me geslapen en dan sliepen we altijd lepeltje lepeltje, tegenwoordig gaat ze naar mij liggen luisteren en me dan nadoen, maar dan zuchtend..of ze gaat keihard nepsnurken. Naast het nodige harentrekken en oogbolpeuren
Oh ja, en naar de andere kant van het bed klimmen moet bij voorkeur over je hoofdquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, daar werd ik mee wakker ja. "Aggg'! *prik* En als je dan niet reageert lekker over je heen klimmen zodat ze in je gezicht kan hangen om harder op je kop te kunnen slaan.
Afzetten als de knie net op je oor staatquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:48 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Oh ja, en naar de andere kant van het bed klimmen moet bij voorkeur over je hoofd
psies!quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Afzetten als de knie net op je oor staat.
wat is dat en waar vindt je dat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:46 schreef Pvoesss het volgende:
haha ik ging net de trivia stats bekijken![]()
Pvoesss is ook geen somber persoon, lachte 15.5% van de tijd. freecell|zwanger schijnt op het ogenblik somber te zijn: 2.3% regels bevatte sombere gezichten![]()
ja zeg het eensquote:Op zondag 29 november 2009 00:00 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
wat is dat en waar vindt je dat?
irc!quote:Op zondag 29 november 2009 00:00 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
wat is dat en waar vindt je dat?
Hey zegquote:
Ik ben heul niet somberquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:46 schreef Pvoesss het volgende:
haha ik ging net de trivia stats bekijken![]()
Pvoesss is ook geen somber persoon, lachte 15.5% van de tijd. freecell|zwanger schijnt op het ogenblik somber te zijn: 2.3% regels bevatte sombere gezichten![]()
in #trivia !stats roepen.quote:
Ik viel steeds in slaap tijdens Blade. Kon me niet boeien kennelijk. En ik heb ook gehuild tijdens Up. Met name toen ze de geschiedenis van dat mannetje en dat vrouwtje lieten zien en ze dood ging en hij alleen achter bleef. Dat wordt nog wat aanstaande woensdag als ik naar 'Komt een vrouw bij de dokter' ga. Dan gaan de sluizen open ben ik bangquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:49 schreef beefcake het volgende:Blade
Alleen de eerste film dan, de sequels zijn beduidend minder.
En Up heb ik in de bios gezien, met Dylan. Dat was zo leukAlleen bij het zielige stuk moest het meisje naast Dylan echt heel hard huilen en dat vond ik weer zielig!
Fok-idols inzingen voor volgend jaar!quote:Op zondag 29 november 2009 08:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Wie helpt mijn stem zoeken?ik kan alleen maar piepen
Is hij bij het tellen tussen de andere stemmen gekomen misschien?quote:Op zondag 29 november 2009 08:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Wie helpt mijn stem zoeken?ik kan alleen maar piepen
kan ik net zo goed even in mijn ratjes knijpen en dat opnemen,spaar ik mijn eigen stem nog evenquote:Op zondag 29 november 2009 08:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Fok-idols inzingen voor volgend jaar!
Ik raak in de war van een andere avatar
quote:Op zondag 29 november 2009 09:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kan ik net zo goed even in mijn ratjes knijpen en dat opnemen,spaar ik mijn eigen stem nog even
Ja, sorry, je bent een leuke en gezellig mens, maar jij x 30 zou ik niet volhouden.quote:
Goed plan!quote:Op zondag 29 november 2009 10:51 schreef Kleurdoos het volgende:
dan geef je m aan m@x en aan mij, heb je hertjeregenboog
gestoken nog welquote:Op zondag 29 november 2009 11:17 schreef Ticootje het volgende:
G*dver! M'n autoband is lekgestoken vannacht. K*tbuurt!
je bent in de war met de foto van mijn dochterquote:Op zondag 29 november 2009 10:42 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry dat ik even stoor, maar ik heb een vraagje en misschien kunnen jullie mij helpen.
Voor de verkiezingen ben ik op zoek naar de username van iemand met de tofste ava die ik dit jaar gezien heb, Een hertje met een regenboog (lijkt wel wat op die van m@x) en volgens mij heb ik die user toen wel eens in [OUD] zien posten, vandaar dat ik het hier even probeer.
Wat jammer dat je de voor jou zo fijne creme niet kunt gebruiken.quote:Op zondag 29 november 2009 11:34 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb constitutioneel exceem, en daarvoor speciale, cremé voor mijn oogleden.
Krijg ik net, een mail van mijn psychiater op zondag! dat ik die cremé niet meer kan gebruiken, omdat er iets van Prednison inzit.
En die cremé werkte zo goed
En de rest een fijne zondag-weekend-dag!
Dat doet je vast goed. Betrokken mensen (die dus ook gewoon op zondag mailen) zijnquote:Op zondag 29 november 2009 11:46 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, mijn psychiater, een zij, is echt, een betrokken persoon.Ik heb dat nooit eerder meegemaakt, eerlijk gezegd.
Wie ben jij nou weerquote:
O, sorry!quote:Op zondag 29 november 2009 12:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
da`s Minoes, dat zie je toch zo
Helaas uitverkocht. Maar svhijnbaar in de voorverkoop al. Achja. Weten we dat ook weer voor volgend jaarquote:Op zondag 29 november 2009 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Amaranta was t ngo gelukt bij t kasteel of was het al uitverkocht?
Jammer, wat dat betreft is doordeweeks en dan echt op tijd gaan eeen betere optiequote:Op zondag 29 november 2009 12:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Helaas uitverkocht. Maar svhijnbaar in de voorverkoop al. Achja. Weten we dat ook weer voor volgend jaar
Mijn fototoestel stopte er gisteren mee. Probleem met de memory-stick geloof ik. Zodra ik de foto's van mijn zusje heb gekregen zal ik wat neerzetten. Maar hij is in ieder geval erg stoer. 'Mam, nu kom ik op als een echte artiest. Jij moet aftellen'quote:Op zondag 29 november 2009 15:25 schreef _evenstar_ het volgende:
M@x dat vragat wel om eem foto van je rocker
of de schoenen van je zoon uitrekken en m laten stampen.quote:Op zondag 29 november 2009 16:10 schreef pinquit het volgende:
pff. is er een makkelijke manier om kruiden door deeg te mengen?![]()
Door de bloem voordat je er een deeg van gaat kneden. Maar daar heb je nu niks meer aanquote:Op zondag 29 november 2009 16:10 schreef pinquit het volgende:
pff. is er een makkelijke manier om kruiden door deeg te mengen?![]()
ik had er sowieso niks meer aan, want toen ik mn post plaatste had k het al gemengdquote:Op zondag 29 november 2009 16:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Door de bloem voordat je er een deeg van gaat kneden. Maar daar heb je nu niks meer aan
ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
m@x, hoe is het verder met Kai gegaan? Heeft hij zich idd toch wel gewoon vermaakt?
* Brighteyes zit de finale van SYTYCD te kijken...
En ik ga zo maar eens lekker bitterkoekjespudding maken geloof ik. Heb ik ineens heel erg veel zin in.
Als hij het echt, echt leuk vindt dan mag hij op gitaarles maar Kai is er tot nu toe eentje van 12 ambachten, 13 ongelukken. Hij vindt alles maar eventjes leuk. Al is hij nu wel erg verliefd op die gitaarquote:Op zondag 29 november 2009 17:26 schreef huuphuup het volgende:
Ga je Kai ook gitaarlessen geven ooit? dat lijkt me zo leuk om te zien, dat je kind zoveel plezier uit muziek haalt
quote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef Kleurdoos het volgende:
wat?
Ha Oxydame!quote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef Oxymoron het volgende:
Bodpa! Ik ga vandaag in de Bavianenkoning beginnen!
Na al mijn half-gelezen, boeken nu uitgelezen zijn!
als je dan toch aan het ronselen bent, doe dan gelijk even een linkje zodat we iig geen/weinig moeite hoeven doenquote:Op zondag 29 november 2009 20:11 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik kijk er ook naar, leuk!![]()
Oh ja, mocht iemand nog willen stemmen in de fotowedstrijd in FOT: doen!
ja das ook weer zo.quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Als hij het echt, echt leuk vindt dan mag hij op gitaarles maar Kai is er tot nu toe eentje van 12 ambachten, 13 ongelukken. Hij vindt alles maar eventjes leuk. Al is hij nu wel erg verliefd op die gitaar
Dat vond ik weer net te ver gaan!quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als je dan toch aan het ronselen bent, doe dan gelijk even een linkje zodat we iig geen/weinig moeite hoeven doen
doe dan maar in een pmmetjequote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Dat vond ik weer net te ver gaan!Ik weet het: hypocriet en doos.
wat denk je zelf?quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef k_i_m het volgende:
Gaat nou echt iedereen dood? Want dan wil ik hem ook wel zien.
Helemaal. Heb gehoord dat iedereen die er heen was werkelijk na afloop jankend de zaal uit liep.quote:Op zondag 29 november 2009 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil eigenlijk naar komt een vrouw bij de dokter.
maar toch ook eigenlijk weer niet.
volgt u me nog?
Een jaar of 3 geleden draaide Schindlers List hier eenmalig in de bios.quote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef chacama het volgende:
[..]
Helemaal. Heb gehoord dat iedereen die er heen was werkelijk na afloop jankend de zaal uit liep.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh kim, als je niet echt vorlijk uit de film wil komen: Antichrist van Lars von Trier.
Ik vond het boek al erg, moest ik al van huilen, en dat was voor ik zwanger was geweest en moeder werd en dus emotioneel incontinent werd.quote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef chacama het volgende:
[..]
Helemaal. Heb gehoord dat iedereen die er heen was werkelijk na afloop jankend de zaal uit liep.
ik ook, dan maar in de veilige huiselijke omgeving, denk ik.quote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch wil ik de film wel zien, eigenlijk.
jeetje, hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef chacama het volgende:
grrrrrrrrrrrrrr, ik ben wrs. mijn telefoon verloren.... grrrrrr tijd om te gaan blokeren.....
quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Een jaar of 3 geleden draaide Schindlers List hier eenmalig in de bios.
Zijn we heen geweest.
Eerste film ooit waar iedereen tot het einde van de aftiteling bleef zitten en daarna héél zachtjes de zaal uit liep.
TARA kan er inderdaad ook niet tegen, tegen dat stuk. Die zit ook meteen te slikken.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moet nog steeds heel hard huilen bij dit vioolstuk. Maakt niet uit waar ik ben, in de trein, thuis, op de fiets, echt, de tranen lopen over mn wangen. Kan er niets aan doen
Vier sterren in NRCquote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Hmm, hij krijgt nogal slechte kritieken zo te zien.
Je mag mee hoorquote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef Lois het volgende:
Ik wil ook vreselijk graag naar die film m@x, het lijkt me zo mooi.
mn lief maakte een groooote fout door te zeggen "hey ze hebben dat jasje voor Amélie ook in het rood, die is veel leuker zullen we die niet nemen?"quote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef m@x het volgende:
Ik heb zo gehuild tijdens Schindlers List. Vanaf het moment dat dat meisje met dat rode jasje voor het eerst in beeld verscheen tot aan het eind van de film. Dat muziekstuk krijgt me onmiddellijk weer aan het huilen. Woensdag ga ik met een vriendin naar 'Komt een vrouw bij de dokter'. Het enige boek waar ik ooit om heb moeten huilen. Ik neem in ieder geval voor de zekerheid zakdoeken mee.
Heb je dit boek gelezen? Aanrader!quote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef m@x het volgende:
Ik heb zo gehuild tijdens Schindlers List. Vanaf het moment dat dat meisje met dat rode jasje voor het eerst in beeld verscheen tot aan het eind van de film. Dat muziekstuk krijgt me onmiddellijk weer aan het huilen.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mn lief maakte een groooote fout door te zeggen "hey ze hebben dat jasje voor Amélie ook in het rood, die is veel leuker zullen we die niet nemen?"
bendegekgeworre?!!![]()
geen rood jasje aan mijn meisje hoor!
maar hij begreep me nietprobeer dat maar es uit te leggen aan iemand die die film niet gezien heeft
In de film was het toch Oskar met een 'k'?quote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
Heb je dit boek gelezen? Aanrader!
Ik vraag me nu trouwens af of de naam Oscar (van Oscar van BE) gekozen is nav deze film. Of zeg ik nu iets heel stoms?
Die gaat op mijn verlanglijst. En Oscar is natuurlijk vernoemd naar mijn opa omdat het zo'n ontzettend leuke man is. Hopelijk krijgt BE's Oscar later alleen niet zulke gigantische flaporenquote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik vraag me nu trouwens af of de naam Oscar (van Oscar van BE) gekozen is nav deze film. Of zeg ik nu iets heel stoms?
Je hebt gelijkquote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
In de film was het toch Oskar met een 'k'?
Ik vond het topic op fok nou niet echt hoopgevendquote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Vier sterren in NRC
Vier sterren in de Volkskrant
Tollend verlaat je de bioscoop. Troost is er niet, deze keer. De doden herrijzen niet. In het donkere woud ben je helemaal alleen. (Trouw)
Je mag ook wel met mij en vriendin meequote:Op zondag 29 november 2009 22:19 schreef Lois het volgende:
Jammer dat we toppgrafisch niet zo makkelijk kunnen afspreken maar anders graag
quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef bodpa09 het volgende:
Zeg Huup? Toevallig op pad geweest vandaag?
ohooooo kreng!quote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef bodpa09 het volgende:
En met dit antwoord kan ik je van mijn mogelijke Secret Santa optielijstje schrappen!!!![]()
![]()
Dankjewel!
gemeenquote:Op zondag 29 november 2009 22:51 schreef bodpa09 het volgende:
Ik lig echt dubbel hier. In mijn eentje, op de bank.
Zo was dat dus gisteren bij KEVBDD niet... Zaal was wel helemaal stil tijdens de film, en snikken enzo maar zodra de aftiteling liep barstte het geluid weer los. Terwijl ik dus echt even niet overeind kon komen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Een jaar of 3 geleden draaide Schindlers List hier eenmalig in de bios.
Zijn we heen geweest.
Eerste film ooit waar iedereen tot het einde van de aftiteling bleef zitten en daarna héél zachtjes de zaal uit liep.
Ben je nou echt verdrietig Huup? Nee toch? Twasmaareengebbetje.quote:Op zondag 29 november 2009 22:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gemeen
jij krijgt vast niets in je schoentje vanavond!
ik ga lekker slapen. Trusten mensen!
Nee, niet eens heel gek gedacht, prachtige film en ik heb nog over OsKar nagedacht ook, maar nee...quote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
dat dacht ik ook!quote:
veel plezier je laatste werkdag!!quote:Op maandag 30 november 2009 07:43 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! Straks werken, ik heb er wel zin in. Het is mijn laatste werkdag. (niet dat het werk niet leuk is, maar toch:) en dan morgen nieuwe baan en morgenavond nog een feestje bij mijn huidige werk. Daar kom ik wel voor terug.
Gisteren Sinterklaas gevierd bij m'n moeder en ik had nog zo gezegd...Ze heeft meer gekregen dan ik zelf had gekocht zeg maar, echt veel te veel. Zal blij zijn als er daar neefjes/nichtjes komen.
En dan volgende week nog bij mijn vader en thuis. Iemand speelgoed kopen?
Ik zal het aan ze vragenquote:Op maandag 30 november 2009 08:02 schreef Kleurdoos het volgende:
bweuh, vraag eens of ze mij adopteren? ik heb ook een verlanglijstje.
Ik ben benieuwd of elin wat krijgt met sinterklaas, ze is niet het enige kleinkind (maar met die andere 2 hebben mn schoonouders geen contact) dus eigenlijk wel alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |