welke taartjes?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef Saffier het volgende:
Wat een toeval! De taartjes staan hier af te koelen
Bij de Deen zekerquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb er gewoon 1 gekocht
voor een euro! een hele taart
(wel heel klein)
juhpquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:52 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Bij de Deen zekerIk zag ze liggen en ben er snel voorbij gelopen
![]()
Zelfgemaakte cake is heel lekkeren makkelijk!
ik krijg er vast spijt van dat k et vraag maareh,.. whut?!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:21 schreef Vivi het volgende:
Chan, sws koop ik nooit kip bij de AH. Poelier FTW! En gehakt mot ik ook niet meer, dat ligt dus jarenlang ergens in Polen opgeslagen, yukkedieyuk.
waar kunnen we komen keuren?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:58 schreef Saffier het volgende:
Eigen recept muffins lady. Als ze koud genoeg zijn gaan we ze keurenen zien we of het voor herhaling vatbaar is
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:21 schreef Vivi het volgende:
Chan, sws koop ik nooit kip bij de AH. Poelier FTW! En gehakt mot ik ook niet meer, dat ligt dus jarenlang ergens in Polen opgeslagen, yukkedieyuk.
\quote:
T smaakt er niet minder omquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef Chan het volgende:
[..]
Echt? Tijd om weer vegetariėr te worden!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
Ik was net even foto's aan het ontladen kom ik dit filmpje van een etende hummel tegen.
Hebben jullie ook het idee dat hij doorheeft dat hij gefilmd wordt?
jij bent bij primark geweest!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:39 schreef pinquit het volgende:
hallo!!
ikbenweerthuis! en we hebben het overleefd, parkeren bij woonmall is helemaal niet erg![]()
plek zat!
verder was t allemaal wel ff duwenmaar ik ben wel weer 2 broeken van 11,- per stuk rijker
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |