http://www.albert.nlquote:
En verdunlimonade. Als je zo'n tampon erin doopt aan het touwtje, heb je de heel avond wat te sabbelen.quote:
Nee , jij staat wel een beetje voor lul als je met je maat S aan komt zettenquote:
jij snapt hemquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:22 schreef Lonker het volgende:
TS is man...
Normale vrouwen gaan niet in het rond schreeuwen over tampons en maandverband.
Nu krijgt hij aandacht zodat iedereen zeker weet dat TS een vrouw is..althans dat wil je bereiken.
Jij ook ?quote:
Maar nu ff serieus.. denk je dat TS vrouw is ?quote:
neequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:31 schreef Lonker het volgende:
[..]
Maar nu ff serieus.. denk je dat TS vrouw is ?
Ik maak jou bij deze een nieuwe Fok vriend van mijquote:
Ik wist nog niet wie ik moest stemmen voor beste nieuwkomer, maar deze user is een optiequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:35 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik maak jou bij deze een nieuwe Fok vriend van mij
Is goed. A/S/L?quote:
geen idee, zal het eens proberen... mocht ik ooit een aambei hebben ;xquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Werkt goed tegen lekkende aambeien hè, tampons?
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:55 schreef remlof het volgende:
Werkt goed tegen lekkende aambeien hè, tampons?
right, alsof jij nooit een bloedneus hebt gehad...quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik bloed nooit uit lichaamsholtes
Sowieso condooms.quote:
Sowieso Aidshoeren.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik wist nog niet wie ik moest stemmen voor beste nieuwkomer, maar deze user is een optie
Ja want dan neuk je automatisch rond met jan en alleman.quote:
Niet dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want dan neuk je automatisch rond met jan en alleman.
Ik niet.quote:
Care.quote:
quote:
Hah, was dat maar zo. Ik heb zo'n spiraaltje gehad, en ten eerste doet het al walgelijk veel pijn om zo'n ding erin te laten zetten, vervolgens werd ik gewoon een keer 7 á 8 weken (letterlijk!!) achter elkaar ongesteld. Nou dat was echt klote hoor. En dan laat je hem er weer uithalen, weer pijn leiden, eindstand: geen flikker aan gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:10 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Of het mirenaspiraaltje , dan wordt je (als het goed is ) niet meer ongesteld op den duur
een paraplu in den doosch als Tampon???? :squote:Op zaterdag 28 november 2009 17:38 schreef Kimsywimsy het volgende:
Ooit gehoord van een paraplu?
En ik weet ook zeker dat je geen vrouw bent, een echte vrouw is daar namelijk áltijd op voorbereid gedurende de hele maand.
Tis die tijd van de maand he.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |