Fuck you, mijn laatste pil van deze strip gaat over 2 dagen door mijn strotje dus mijn pms en smerige bloederige ellende zit er ook weer aan te komen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
17:49 - 19:33.
Kom dan aub met wat beters dan zo'n lullige smiley..
Dat weet je niet, vrouwen zijn altijd valse loeders.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoe weet je wanneer vrouwen last hebben van pms?
Ohmy, ook nog 2 pillen op mijn stripquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Fuck you, mijn laatste pil van deze strip gaat over 2 dagen door mijn strotje dus mijn pms en smerige bloederige ellende zit er ook weer aan te komen..
[..]
Dat weet je niet, vrouwen zijn altijd valse loeders.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:47 schreef Skaai het volgende:
Wat is het irritantst aan ongesteld zijn?
Ik moest zo hard lachen hèquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:47 schreef Skaai het volgende:
Die smerige troep die uit je kut komt..
Goed idee!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:47 schreef Skaai het volgende:
Synchroon bloeden. Zullen we tegen die tijd weer meedoen met een of andere toffe Fok verkiezing?
quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit zou de ondertitel van yvonne kunnen zijn, op zich.
Bring it on Bitchquote:
Ik stem voor hakkietakkiewegzakkiequote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef Stofje het volgende:
Ik wilde even melden dat mijn piemel er sinds een paar dagen ook een beetje discutabel uitziet. Ik weet niet goed waar het aan ligt, maar echt gezond ziet het kreng er gewoon niet uit.
RIP aan de nabestaanden dan maarquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die heeft een permban en leeft dus niet meer. Ik fok verder onder m'n alter ego Stofje.
Wat kut voor je. Je kan ook zeggen dat chronisch PMS hebtquote:Op zondag 29 november 2009 11:47 schreef Chai het volgende:
He verdorie ik moet nog weer 3 weken wachten voor ik hier mee mag doen.
Dat heb ik gelukkig niet.quote:Op zondag 29 november 2009 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat kut voor je. Je kan ook zeggen dat chronisch PMS hebt
Gelukkigquote:
quote:
Ik bitch het meeste vlak voordat ik het werkelijk word.quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
Is het trouwens niet een goed idee om alle vrouwenlijke users een rood tagje te geven als ze ongesteld zijn?
Dat zou het voor de mannen veel makkelijker maken
Dan ook een paar dagen voor dat het maandelijkse feestje begint dat rode tagjequote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bitch het meeste vlak voordat ik het werkelijk word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |