SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:16 schreef sinadO het volgende:
Het isNo fucking way. Ik denk gewoon goudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?!
1: sinds wanneer ben jij mod en wáár?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No fucking way. Ik denk gewoon goud!
Dacht ik ook, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No fucking way. Ik denk gewoon goud!
Uiterst briljant juist, je gaat er over napraten, over nadenken én de filmmaker laat de keuze voor iedereen vrij.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:23 schreef guapo het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar zeker weten doe ik het niet.
Snappen de filmbazen dan niet dat ze op deze manier de kijkers met een leeg gevoel achterlaten?
Sinds een maand of twee op PUBquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
1: sinds wanneer ben jij mod en wáár?
2: Snopes heeft het niet debunked dus tot nu toe is dat wel degelijk wat er in die koffer zit.
Ik denk dat de vibo van je zus in dat koffertje zatquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:26 schreef guapo het volgende:
Het zou ook de andere handschoen van michael jackson kunnen zijn. Die was toch met diamanten?
Het isJa klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vibo van goudquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat de vibo van je zus in dat koffertje zat
Omdatquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds een maand of twee op PUBen hmm oke, maar hoe dat zo dan? Waarom zijn ziel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
OmdatWhat the fuck, ik krijg nu het idee dat ik bij die film het hele verhaal heb gemist ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoezo is z'n ziel dan weg?
He has sold his soul to the devil. Ga die film kijken!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
What the fuck, ik krijg nu het idee dat ik bij die film het hele verhaal heb gemist ofzohoezo is z'n ziel dan weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Triviaal weetje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door SpaceLlama op 28-11-2009 16:34:27 (Script gevond) ]Hmm... did the rake slay the Orange?
Wanneer danquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
He has sold his soul to the devil. Ga die film kijken!
al 2x??quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ik heb die film verdomme al 2 keer gezien
!
Je moet bij deze film goed letten op de structuur van de film en de meest korte uitspraken. Alles wat gezegd wordt heeft een doel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ik heb die film verdomme al 2 keer gezien
!
Nou dat wordt nog maar een paar keer kijken dan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je moet bij deze film goed letten op de structuur van de film en de meest korte uitspraken. Alles wat gezegd wordt heeft een doel.
Ja, als je ook naar de cijfercombinatie kijkt als ze die koffer openmaken dan zie je duidelijk dat ze '666' draaien.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
He has sold his soul to the devil. Ga die film kijken!
Het is serieus een film die je elke keer weer andere dingen laat zien, daarom is het ook zo'n briljante filmquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat wordt nog maar een paar keer kijken dan.
Dit. Volgens Tarentino of de producer waren het in ieder geval diamanten, de gloei is er gekomen omdat iemand besloot een lamp in de koffer te plaatsen en ze vonden het er tof uitzien en hebben het gehouden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef Roi het volgende:
De diamanten die gestolen zijn in Reservoir Dogs
Goud geeft oranje licht?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:22 schreef Bomil het volgende:
Haha die film heb ik eergisteren nog gekeken, volgens mij zat er goud in die koffer.
Een lamp zit erin.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:42 schreef guapo het volgende:
Op internet staat dat die Quintin Tarantino bewust niet de inhoud van de koffert heeft laten zien zodat de kijkers er hun eigen fantasie van kunnen maken.
Dit is dus niet wat ik wil, ik wil feiten zien, ik wil zien wat er in zit en niet zelf iets verzinnen.
Of je bent zo'n sloddervos als ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:47 schreef Acinonyx het volgende:
Maar hoe hebben ze die ziel in dat koffertje gekregen en zorgen ze ervoor dat het bij opemaken niet wegvliegt, en degene van wie die koffer is is dus eigenlijk de duivel want ik kan me niet voorstellen dat ie zo'n koffertje anders zomaar rond zou laten slingeren
Hier ook.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik krijg zin om PF weer op te zetten
DOES HE LOOK LIKE A BITCH? NO!
THEN WHY YOU TRY TO FUCK HIM LIKE A BITCH!?
Het isKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?Ook dat kloptquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef Roi het volgende:
De diamanten die gestolen zijn in Reservoir Dogs![]()
Dat was goede koffie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:08 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik las De zwarte koffie uit Pulp Fiction.
Dat dus. Mensen die claimen dat je de film niet goed hebt begrepen als je zegt dat het niet de ziel van Marcellus hoeft te zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:44 schreef SpaceLlama het volgende:
Tarentino has admitted that there is no official explanation behind the briefcase's contents, and that it was simply written into the screen play as an intriguing McGuffin. - Aldus Tarentino A to Zed: The Films of Quintin Tarentino.
http://www.snopes.com/movies/films/pulp.asp
Staan nog wel een paar andere leuke dingen bij, zo ook de ziel van Marcellus
Ok hij is overrated, maar PF is toch wel een meesterwerkje.quote:
PF is echt niet z'n beste.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Ok hij is overrated, maar PF is toch wel een meesterwerkje.
SPREEK VOOR UZELF NAZIBLOEMquote:
Ik doelde op hoe iederen zijn naam vernaggelt. PF staat in mijn top 5, en de meeste van zijn films zijn echt geweldigquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:24 schreef Equites het volgende:
[..]
denk niet dat ie dat bedoeldequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Mmmm! Goddamn, Jimmie! This is some serious gourmet shit! Usually, me and Vince would be happy with some freeze-dried Taster's Choice right, but he springs this serious GOURMET shit on us! What flavor is this?quote:
Kankernerdjequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:53 schreef MassimO het volgende:
[..]
Mmmm! Goddamn, Jimmie! This is some serious gourmet shit! Usually, me and Vince would be happy with some freeze-dried Taster's Choice right, but he springs this serious GOURMET shit on us! What flavor is this?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ja klopt.en het feit dat vince & jules niet sterven aan een regne vcan kogels kun je zien als een tussenkomst van god die deze twee beschermers van een ziel daarmee zelf ook beschermtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
divine intervention
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Heb er geen probleem mee dat je me een nerd noemt , maar dat kanker mag je weglatenquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:20 schreef MassimO het volgende:
[..]
Heb er geen probleem mee dat je me een nerd noemt , maar dat kanker mag je weglaten
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb altijd gewoon gedacht dat er goud inzat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |