Dank je voor de spoedige reactie Klonk.quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef Klonk het volgende:
Eet patroon als eerste aanpassen om je een idee te geven, mijn eetpatroon ziet er zo uit (Man, 38 jaar, 93 kilo)
8:00 ontbijt (2 boterhammen)
10:30 fruit (appel, sinasappel e.d.)
13:00 lunch (3 boterhammen
15:30 middaghapje (2 boterhammen)
18:00 avondeten
20:30 fruit.
Als ik tussendoor toch trek krijg eet ik een rijstwafel (desnoods met lightjam) of pak een glas water) enne gewoon weer lekker gaan sporten.
daar kunnen ze je ook bij helpen, als je net als ik de neiging hebt snel gewicht aan te komen dan moet er gewoon een knopje om qua levensstijl en eetgewoontes en daar kan een dieetist je ook uitstekend bij helpenquote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Gaarbaas het volgende:
Ik wil het liefst geen dieet volgen om af te vallen, maar meer bewegen en een normaal eetpatroon krijgen.
Ah dat wist ik niet.quote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar kunnen ze je ook bij helpen, als je net als ik de neiging hebt snel gewicht aan te komen dan moet er gewoon een knopje om qua levensstijl en eetgewoontes en daar kan een dieetist je ook uitstekend bij helpen
Zo'n moment had ik dus een jaar of 2 geleden ook. Alleen is het een maand of 6/7 geleden gewoon opgehouden.quote:Op maandag 7 december 2009 21:08 schreef Klonk het volgende:
Volgens mij heten die gasten ook geen dieetist maar voedingsdeskundige, bedenk ik me net pas. Mij hebben ze in ieder geval prima geholpen, uiteindelijk moet je het wel allemaal zelf doen natuurlijk. Maar de dreiging van mezelf elke dag een naald in mijn been rossen was voldoende bij mij om alles anders te gaan doen
Soms heeft een mens van dat soort wake-up momentjes nodig schijnbaar...
quote:Op maandag 7 december 2009 21:26 schreef Gaarbaas het volgende:
Morgen ga ik sporten.
Ik doe het morgen, omdat ik het hier heb gepost
Lekker sporten, ik kan het nu lekker thuis doenquote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef BrandX het volgende:
succes gaarbaak!
Pffff, over alle begin is moeilijk gesproken... die hunkering naar lekker doch fout eten moet echt nog ff uit mijn lijf
Vanmiddag gesmokkeld met een portje kibbeling. Ik kon de geur gewoon ff niet weerstaanNu is dat niet zo erg een keer, maar gister was het avondeten al vette hap want concert Rammstein.
*zucht* morgen weer heul streng zijn tegen mezelfWoensdag weer sporten
komt me bekend voor, niet zozeer met vette hap (als ik nu naar de vetbak ga ben ik binnen een uur aan de racekak, mijn lichaam is die vettigheid niet meer gewoon) maar met een simpel iets als een reep chocolade, echt erg lastig soms...quote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef BrandX het volgende:
succes gaarbaak!
Pffff, over alle begin is moeilijk gesproken... die hunkering naar lekker doch fout eten moet echt nog ff uit mijn lijf
Vanmiddag gesmokkeld met een portje kibbeling. Ik kon de geur gewoon ff niet weerstaanNu is dat niet zo erg een keer, maar gister was het avondeten al vette hap want concert Rammstein.
*zucht* morgen weer heul streng zijn tegen mezelfWoensdag weer sporten
ik vind thuis sporten of op een sportschool echt afgrijselijk, de hele tijd zit je tegen hetzelfde aan te kijken, fiets liever, zie je nog eens wat, wordt nog eens aangereden ofzo, of ik rij zelf tegen een paaltje aan, meer variatie...quote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lekker sporten, ik kan het nu lekker thuis doenZojuist even 45 min cardio gedaan op mijn nieuwe sexy roeitrainer. Wel fijn dat ik een hartslag kan instellen en dat apparaat het daarop houdt (d.m.v. aanpassen van de weerstand) zodat ik optimaal mijn vetverbranding kan stimuleren.
Ik ook nietquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Gaarbaas het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb nooit echt een goed uithoudingsvermogen gehad ivm astma.
Ik fiets meer
Heb er zin in eigenlijk
Jojo! Heb je 'n goede tijd gelopen?quote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef Jojogirl het volgende:Ik ben er weer. Internet deed 't vanaf vrijdagvond niet. Iets met ondergelopen KPN kabel ofzo
Ondertussen had ik een iets te snoeperig Sint-weekend, maar heb ik gisteren wel m'n eerste 10 kilometer wedstrijd gelopen
Vanavond even rust, morgen weer Wii-en en dan woensdag weer lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |