abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75308937
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 10:55 schreef Klonk het volgende:
Afvallen kost klauwen met geld, niet de sportclub bij mij, maar telkens nieuwe kleding wil er toch een beetje leuk bijlopen, zonder slobberdingen. Vanmiddag de stad in voor een nieuwe winterjas, minimaal 3 nieuwe broeken, minimaal 3 nieuwe overhemden, ondergoed, tshirts en ik heb een hekel aan kledingshoppen
Gefeliciteerd Klonk.

En wat betreft kleding.... Ik ben tijdens het afvallen gestopt met het klopen van kleding. Alleen het hoogst noodzakelijke. Ik kromp zo snel dat het gewoon zonde is om nieuwe dingen te kopen die ik een paar maand later al niet meer lekker kan dragen.

Ik had 2 hele dure shirts gekocht vlak voordat ik begon met afvallen. Die zijn nu zoooooooo enorm oversized dat ik ze nauwelijks meer normaal kan dragen. Echt heel jammer.
pi_75308948
Het lijkt even droog te blijven.
Ik ga zo maar een rondje Lunetten doen.
  Boks-Chick zaterdag 5 december 2009 @ 11:44:14 #153
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75309760
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:05 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Klonk.

En wat betreft kleding.... Ik ben tijdens het afvallen gestopt met het klopen van kleding. Alleen het hoogst noodzakelijke. Ik kromp zo snel dat het gewoon zonde is om nieuwe dingen te kopen die ik een paar maand later al niet meer lekker kan dragen.

Ik had 2 hele dure shirts gekocht vlak voordat ik begon met afvallen. Die zijn nu zoooooooo enorm oversized dat ik ze nauwelijks meer normaal kan dragen. Echt heel jammer.
slaaptee's voor in de winter
Dure, dat dan weer wel
lolwut
pi_75309785
Klonk! Wat goed
Ja doei.
pi_75314565
Gefeliciteerd met je nieuwe BMI

Ik heb net mijn evaluatierapport van de maand november in de mail gehad, feels gooood Dus dan deel ik het natuurlijk graag met iedereen, met als excuus "om te inspireren" maar het is natuurlijk 100% egotripping, zo eerlijk ben ik wel

“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
  zaterdag 5 december 2009 @ 15:21:15 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75315051
!

Als ik 88,4 Afrikaanse olifanten getild had zou ik ook egotrippen heur
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Boks-Chick zaterdag 5 december 2009 @ 15:28:42 #157
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75315243
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:00 schreef Vido het volgende:

Ik heb net mijn evaluatierapport van de maand november in de mail gehad, feels gooood Dus dan deel ik het natuurlijk graag met iedereen, met als excuus "om te inspireren" maar het is natuurlijk 100% egotripping, zo eerlijk ben ik wel

[ afbeelding ]
Lachen! Waar (mee) doe je dat? Is dat iets op inet? Of van je sportschool oid?

Ik kom zelf net terug van trainen..... omg ik ben moeoeoeoe!!!!
Het cardiogedeelte qua loop/ren/fiets conditiegedeelte viel erg mee. Hij houdt gelukkig rekening met mijn arme longetjes

Begonnen met 1000m roeien, daarna 10 minuten op de band lopen, minuut joggen, halve minuut lopen enz.

Daarna zijn we met een ronde dumble aan de slag gegaan. die van 8kg was te klein, dus het werd die van 12kg. Allerlei verschillende oefeningen ermee gedaan, redelijk op tempo. Ik ben helemaal uitgeput zonder dat mijn longen echt overuren hebben moeten draaien We hebben de hartslag continue tussen de 127 en 144 gehouden.

Inmiddels vergeleken met van de week een halve kilo weer kwijt, vanmorgen stond er 110,3 op de weegschaal en dat ben ik nu voor de derde dag. Ben benieuwd of het trainen morgen (al is het maar voor een dagje ) invloed laat zien

van de week voor mezelf een keer trainen, zaterdag nog een keer samen met hem van alles doen

Keb de definitieve prijs trouwens, het gaat 35,-- per maand worden. Niet duur!
lolwut
pi_75315588
klonk gefeliciteerd wat een prestatie!

Net thuis, O was een bruin broodje filet americain, L was 1 pannnekoek en 12 poffertjes D wordt tomaten/venkelsoep met wat brood en boter ..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75316248
Valt 101 keer de trap op en af lopen ook onder trainen ? En naar de winkels racen, die door rennen voor materialen ? Terug komen en weer weg kunnen voor een ander ding naar de volgende DHZ winkel ?
Zo ja dan heb ik ook getraind
pi_75316326
Dat hippe overzichtje krijg ik doordat de sportschool waar ik lid van ben het "FitLinxx" programma heeft. Alles wat je doet wordt automatisch vastgelegd in het systeem, m.u.v. oefeningen met losse gewichten (het is bij mij dus eigenlijk nog veel meer ). En eens per maand krijg je een e-mail met een evaluatierapport. Is wel leuk inderdaad om terug te zien.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_75316345
Wij zitten trouwens met 2 ons verschil precies op hetzelfde gewicht, BrandX Hoe lang ben jij ook alweer?
  Boks-Chick zaterdag 5 december 2009 @ 16:14:37 #162
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75316356
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:13 schreef Vido het volgende:
Wij zitten trouwens met 2 ons verschil precies op hetzelfde gewicht, BrandX Hoe lang ben jij ook alweer?
ik ben 176cm. Jij?
lolwut
pi_75316554
188cm, we zijn dus niet helemaal vergelijkbaar Maar toch grappig, haha.
pi_75334428
Hoe is de Sint verlopen bij een ieder ? Heb hier wel een letter gekregen én glutenvrije snoepjes maar kan me gelukkig goed beheersen
pi_75335522
net hardgelopen in de wind en de stromende regen maar t ging goed, les 17 (met de tegenwind stukjes duidelijk langzamer maar de laatste 7 min, afwisselend wind tegen en van de zij) een mooie constante snelheid, 9 km p uur. Nu eerst een op kleur komen want mijn hoofd is wel erg rood

Nu zometeen lunchen, aardappelfetakoekjes met munt oa. en vanavond bourgondische stoofpot.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75343103
2 banketstaven een giga doos merci chocolade en een weegschaal gehad........... Van je familie moet je het hebben...
pi_75344532
je hoeft het niet op te eten, gewoon weg geven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar zondag 6 december 2009 @ 19:06:18 #168
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75344724
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:00 schreef Vido het volgende:

[ afbeelding ]
Mijn vriendje tilt ook afrikaanse olifanten in de sportschool

Gisteren gegourmet 's middags en 's avonds aan de wijn en franse kaas Niet direct dieetwaardig Dus vanavond verse groentesoep (en de restjes franse kaas en rode wijn )
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75345855
Ik zit hier nu nog met een volledige snee Franse brie in de koelkast.
60+ kaas is evil.....

maar weggooien is ook zonde.
pi_75345887
neem mee naar je werk
Ja doei.
pi_75359823
Mmm geloof dat ik mazzel heb dat ik veel niet mag eten ivm gluten. Ben met Sinterklaas wel verwend met een glutenvrije pure chocoladeletter én een doos glutenvrije koekjes
Maar ik wil eerst naar mijn doel toe... 2 cijfetjes voor de komma, dus ik doe het rustig aan met snoepen. Voordeel is wel dat ik er dan ook extra van geniet
pi_75360321
goeiemorgen, nieuwe week dus nieuwe kansen

Lijstje:

O brinta magere melk
T 2 mandarijntjes
L 2 roggebrood met kaas
T bouillon
T yoghurt met blauwe bessen en wat honing
D knolselderijsoep met beetje brood
Tgekookt eitje, of 2

succes allemaal weer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75380900
Hier vandaag bunkerdag

O: 3 crackers met smeerkaas, beker optimel ,2 kiwi's en kop thee
T: 2 mandarijenen en 250 gram kwark
L: 4 crackers met ham en mosterd, komkommerstukjes en een glas verse jus
T: stukje chocoladeletter
A: patat met snackjes
T: maar ff niets meer
pi_75387102
Ik heb nogal last van een onregelmatig eetpatroon.

Denk hierbij aan een matig ontbijt, flink middag-eten. weinig avondeten maar dan 's avonds nog een paar flink ongezonde dingen.

Ik denk dat dit de rede is voor mijn BMI (27).

Ik ben 8 maanden geleden gestopt met sporten (sportte praktisch 4/5 keer in de week), ik had toen een bmi van 25. Graag wil ik dit weer terug

Ik ga weer beginnen met sporten, maar volgens mij is mijn eetpatroon ook de dooddoener.
Iemand tips om hieraan te werken?
Ik deed altijd aan redelijk intensief krachttraining. Hiermee bleef ik op het huidige gewicht, maar verloor ik vet. Mijn schema bestond uit een half uur cardio, en dan krachttraining. (ik heb een schema, maar die ga ik niet posten. Te uitgebreid ).

Ook ben ik sinds een jaar of 2 weer begonnen met roken, alleen is het sinds een maand of 8 erger geworden (vermoedelijke rede: Stress). Hier zal ik dus ook graag mee willen minderen.

Stoppen zit er denk ik nog niet echt in, maar 5 pakken shag/maand mag wel minder imo.

Vaste ''slechte'' gewoontes zijn:
Caffeïne
Nicotine
THC

[ Bericht 18% gewijzigd door Gaarbaas op 07-12-2009 20:50:07 ]
  maandag 7 december 2009 @ 20:49:12 #175
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75387276
Eet patroon als eerste aanpassen om je een idee te geven, mijn eetpatroon ziet er zo uit (Man, 38 jaar, 93 kilo)

8:00 ontbijt (2 boterhammen)
10:30 fruit (appel, sinasappel e.d.)
13:00 lunch (3 boterhammen
15:30 middaghapje (2 boterhammen)
18:00 avondeten
20:30 fruit.

Als ik tussendoor toch trek krijg eet ik een rijstwafel (desnoods met lightjam) of pak een glas water) enne gewoon weer lekker gaan sporten.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')