Gefeliciteerd Klonk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:55 schreef Klonk het volgende:
Afvallen kost klauwen met geld, niet de sportclub bij mij, maar telkens nieuwe kledingwil er toch een beetje leuk bijlopen, zonder slobberdingen. Vanmiddag de stad in voor een nieuwe winterjas, minimaal 3 nieuwe broeken, minimaal 3 nieuwe overhemden, ondergoed, tshirts en ik heb een hekel aan kledingshoppen
slaaptee's voor in de winterquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:05 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Klonk.
En wat betreft kleding.... Ik ben tijdens het afvallen gestopt met het klopen van kleding. Alleen het hoogst noodzakelijke. Ik kromp zo snel dat het gewoon zonde is om nieuwe dingen te kopen die ik een paar maand later al niet meer lekker kan dragen.
Ik had 2 hele dure shirts gekocht vlak voordat ik begon met afvallen. Die zijn nu zoooooooo enorm oversized dat ik ze nauwelijks meer normaal kan dragen. Echt heel jammer.
Lachen! Waar (mee) doe je dat? Is dat iets op inet? Of van je sportschool oid?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:00 schreef Vido het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe BMI
Ik heb net mijn evaluatierapport van de maand november in de mail gehad, feels goooodDus dan deel ik het natuurlijk graag met iedereen, met als excuus "om te inspireren" maar het is natuurlijk 100% egotripping, zo eerlijk ben ik wel
[ afbeelding ]
ik ben 176cm. Jij?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:13 schreef Vido het volgende:
Wij zitten trouwens met 2 ons verschil precies op hetzelfde gewicht, BrandXHoe lang ben jij ook alweer?
Mijn vriendje tilt ook afrikaanse olifanten in de sportschoolquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:00 schreef Vido het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe BMI
Ik heb net mijn evaluatierapport van de maand november in de mail gehad, feels goooodDus dan deel ik het natuurlijk graag met iedereen, met als excuus "om te inspireren" maar het is natuurlijk 100% egotripping, zo eerlijk ben ik wel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |