Nee sorry, een paar uur aan de schijterij voor een heerlijke pizza...dan liever lekker sporten en een pizza die goed valtquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan blijf je er lekker zitten.Laptopje mee
nou, dat had ik dus echt vannachtquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:19 schreef DarkElf het volgende:
allebei tegelijk, dilemma dilemma: je hoofd in de pot of erop gaan zitten?
*sorry
Dat is wel heel verneukt, ik heb een bad naast de wc dus opzich is het voor mij wel makkelijk als ik het zou hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dat had ik dus echt vannacht
die staat beneden in de bergingquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is er mis met de good oldfashioned emmer?
Zeg tegen haar dat ze lief is en vraag dan of ze volkoren pannenkoeken erbij wilt maken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:56 schreef DarkElf het volgende:
morgenmiddag eten we bij mijn zus (ipv 's avonds) pannenkoeken (ga mijn best doen om niet te veel te eten daar maar dat moet lukken)
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, sinds vanmorgen officieel een BMI onder de 27, 26.5 om precies te zijn
En BX die regen moet je niets van aantrekken, je bent lekker buiten bezig, je wordt alleen maar nat, je gewoon verheugen op de warme douche
Wat goedhoed!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, sinds vanmorgen officieel een BMI onder de 27, 26.5 om precies te zijn
oeh, ja dat is dan weer iets anders, ga ik even af met mijn peptalkquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En het gaat me niet om nat worden, ik zit toch in de sportschoolDaarbij altijd buiten gewerkt, regen boeit me echt helemaal niets
Het gaat me er om dat het benauwd weer is, met mijn veels te kleine longinhoud (nog geen 3 liter) is dat een groot probleem. Duurtraining is eigenlijk geen optie voor me.
37 kilo is er af nu, hoop voor Maart komend jaar rond de 89 kilo te zitten dan ben ik in 2 jaar tijd 40 kilo afgevallen...quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat goedhoed!Ik meen me uit mijn lurkersverleden te herinneren dat er dan best wel veel af is toch? Way to go! *sticker*
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
oeh, ja dat is dan weer iets anders, ga ik even af met mijn peptalk
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
37 kilo is er af nu, hoop voor Maart komend jaar rond de 89 kilo te zitten dan ben ik in 2 jaar tijd 40 kilo afgevallen...
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
En BX die regen moet je niets van aantrekken, je bent lekker buiten bezig, je wordt alleen maar nat, je gewoon verheugen op de warme douche
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:55 schreef Klonk het volgende:
Afvallen kost klauwen met geld, niet de sportclub bij mij, maar telkens nieuwe kledingwil er toch een beetje leuk bijlopen, zonder slobberdingen. Vanmiddag de stad in voor een nieuwe winterjas, minimaal 3 nieuwe broeken, minimaal 3 nieuwe overhemden, ondergoed, tshirts en ik heb een hekel aan kledingshoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |