thanx voor het linkje.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:27 schreef Vido het volgende:
[..]
http://www.dieetblog.com/weg-met-overtollige-huid-na-afvallen/
Ik gebruik "Palmer's After Pregnancy and Weight Loss" cacao-butter. Kost 7 euro voor 250ml bij de Kruidvat. Zit in een handige pompflacon. Zit van alles in: collageen, elastine, Q10 en vitamine E. Geen idee of het werkt, maar het kan geen kwaad.
Vergoeding door het ziekenfonds voor zo'n soort operatie is alleen als de overtollige huid zo veel is, dat het je belemmert in het dagelijks leven. Dus niet om cosmetische redenen.
Ik doe wel meer van die dingen in dat lijstje (zie URL), zoals krachttraining en scrubben. Nu hopen dat het het gewenste effect heeft. Heeft ook heel erg met leeftijd (jongere huid is elastischer) en hoe lang je overgewicht hebt gehad te maken (hoe langer je huid uitgerekt is geweest, hoe minder hij teruggaat naar z'n orginele staat).
Bij sommige mensen herstelt de overtollige huid (mits niet te veel natuurlijk) volledig, anderen hebben dat geluk niet. Only time will tell...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:10 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben gegaan... Het ging redelijk waardeloos, maar ik heb getraind
Geef mij het spijs maar, heerlijk is datquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Netjes!
Vandaag is een leuke niet-snoepen dag
Allerlei aannemers die hier vandaag langs zijn geweest, en allemaal namen ze voor iedereen banketstaven mee.
En laat ik nou alleen het koekgedeelte daarvan lusten en het spijs nietDus ik laat het gewoon liggen, ik heb alleen een klein stukje uiteinde gegeten, paste amper in een holle kies, maar ff voor de smaak
.
Verder erg relaxed natuurlijk dat ik dat niet lust. Kerst wordt wat dat betreft een heul veel groter probleem
Dat scheelt wel inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:48 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig lust ik de meeste van die dingen niet . dat scheelt echt. Heb ook geen pepernoot/kruidnoot of iets anders op dit jaar en was plan het zo te houden.
ja idd en anders zitten er wel in veel koekjes enz sporen van noten en aangezien ik een pinda/notenallergie heb kan ik dat dus ook makkelijk afslaanquote:
Heerlijk is kaas inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja idd en anders zitten er wel in veel koekjes enz sporen van noten en aangezien ik een pinda/notenallergie heb kan ik dat dus ook makkelijk afslaanNet als taart op verjaardagen, handig hoor en iedereen weet het dus niemand dringt aan dan, dat maakt het nog makkelijker.
mijn grootste zondes op snaaigebied is hartig, ben dol op kaasen dat mag ik zelden van mezelf tegenwoordig
Wat voor pizza heb je gegeten danquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
dat dacht ik gisteren ookvannacht vond mijn lichaam het genoeg en ging het er met een gangetje weer uit aan beide kanten
ik hoef voorlopig geen pizza meer
Zonde danquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
een pizza primaveramet artisjok, salami, ham, paprika, champignons
van de turk/snackbargoede snackbar enzo.. maar hij viel gewoon niet helemaal lekker
instant laxeren en toch nog lekker gegetenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
ja.. ik denk dat ik 't maar vaker ga doen
wel de smaak, niet de kilo'squote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
instant laxeren en toch nog lekker gegeten
Nou sorry maar de schijterij hebben vind ik toch maar niksquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wel de smaak, niet de kilo'swat een goed idee!
Nieuw?
dan blijf je er lekker zitten.Laptopje meequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nou sorry maar de schijterij hebben vind ik toch maar niksHekel aan om om de zoveel minuten weer naar de plee te moeten rennen
kotsen is wel te doen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nou sorry maar de schijterij hebben vind ik toch maar niksHekel aan om om de zoveel minuten weer naar de plee te moeten rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |