Ik dank u vriendelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:35 schreef DarkElf het volgende:
je kan wel oefeningen vinden hoor, misschien werken ze?
Sauna + olietje/zalfje dat moeders gebruiken tegen striemen bij zwangerschap en natuurlijk genoeg water blijven drinken.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef sweetlady-o het volgende:
Door dit artikel ben ik best geschrokken: ten eerste dacht ik dat het strak trekken van de huid wel vergoed werd in nederland. En ten tweede heb ik last van overtollige huid bij mijn armen.
Vaak wuifde ik het rotgevoel dat ik kreeg bij naar het kijken naar die twee vleugels van me weg door het zeggen dat dat toch weggesneden zou worden. Nu weet ik dus dat dat niet kan. Zijn er oefeningen om die huid strak te krijgen/ houden? De rest is gelukkig nog wel strak.
we lopen nog gelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef DarkElf het volgende:
les 17 gedaan, viel iets zwaarder dan les 15 op de een of andere manier dus deze ga ik nog eens 2 x doen voor t vertrouwen. T regende/miezerde/t waaide wat en tis hei-ig dus de omstandigheden waren misschien ook zwaarder voor de longen
*schop onder sjeen dr kont geeftquote:Op donderdag 3 december 2009 16:20 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben moed aan het verzamelen om te gaan trainen vanavond
ontbijt om zes uur: bordje brintaquote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef DarkElf het volgende:
en wat eet jij dan op een dag BrandX? (ik vind niet dat ik weinig eet trouwens hoor)
http://www.dieetblog.com/weg-met-overtollige-huid-na-afvallen/quote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef sweetlady-o het volgende:
Door dit artikel ben ik best geschrokken: ten eerste dacht ik dat het strak trekken van de huid wel vergoed werd in nederland. En ten tweede heb ik last van overtollige huid bij mijn armen.
Vaak wuifde ik het rotgevoel dat ik kreeg bij naar het kijken naar die twee vleugels van me weg door het zeggen dat dat toch weggesneden zou worden. Nu weet ik dus dat dat niet kan. Zijn er oefeningen om die huid strak te krijgen/ houden? De rest is gelukkig nog wel strak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |