Afgelopen dinsdagochtend van 10:00 - 13:00u ongeveer en donderdag van 13:00 - 17:30u.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wij kunnen alleen oordelen op basis van jouw posts. En je zegt zelf dat je de muziek zo hard hebt staan dat je je stem moet verheffen om met iemand te praten. Daar kunnen we toch wel een redelijk beeld bij vormen
Over welke tijden hebben we het eigenlijk
Je realiseert je dat je in je verhaal zijn rol innam?quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Buurjongen verziekt ons leven
Daar heb je je buren al
Wat zeg je me nu?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:05 schreef Quir het volgende:
[..]
Je realiseert je dat je in je verhaal zijn rol innam?
Woon nog geen maand in dit appartement en ga zeker de komende 3 jaar niet verhuizen, dus een oplossing zou mij ook blij makenquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat zeg je me nu?![]()
Nee, had ik wel door. Als hij er met de buren echt niet uitkomt, moet er toch iets gebeuren, he? Er werd al geopperd om een vrijstaand appartement te nemen, waarop hij heel gevat antwoordde dat zijn buren maar moesten verhuizen. Vandaar dus.
Er zijn hier al 232 oplossingen aangedragen. De meningen zijn duidelijk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Woon nog geen maand in dit appartement en ga zeker de komende 3 jaar niet verhuizen, dus een oplossing zou mij ook blij maken
Over hoofd als bowlingbal: laten we het maar niet over iemand IQ hebben, heb totaal geen twijfel dat ik ver boven het gemiddelde zit.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mijn conclusie: TS heeft hoofd als bowlingbal en heeft aandachtsprobleem.
IQ staat hier compleet los van.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:17 schreef McGilles het volgende:
[..]
Over hoofd als bowlingbal: laten we het maar niet over iemand IQ hebben, heb totaal geen twijfel dat ik ver boven het gemiddelde zit.
Over aandachtsprobleem: Je moet toch wat als je je op je werk momenteel verveelt![]()
Ik denk dat hij bedoelt dat een bowlingbal gewoon door dendert, ongeacht obstakels in de wegquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:17 schreef McGilles het volgende:
[..]
Over hoofd als bowlingbal: laten we het maar niet over iemand IQ hebben, heb totaal geen twijfel dat ik ver boven het gemiddelde zit.
Over aandachtsprobleem: Je moet toch wat als je je op je werk momenteel verveelt![]()
Oooh zo, dan kan ik mij daar wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat een bowlingbal gewoon door dendert, ongeacht obstakels in de weg
Da's een hoog geluidsniveau in hun kamer als jij dat twee verdiepingen hoger veroorzaakt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik gok dat het geluidssterkte zo'n 40- 50 db is in hun kamer, maar dat is een schatting.
Ach, decibels zijn onmogelijk om te schatten, dus zo serieus moet je die cijfers niet nemen..quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's een hoog geluidsniveau in hun kamer als jij dat twee verdiepingen hoger veroorzaakt.
Da's ook weer waar (ik vermoed eigenlijk dat TS het geluidsniveau in dB's eerder onderschat dan overschat).quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:12 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ach, decibels zijn onmogelijk om te schatten, dus zo serieus moet je die cijfers niet nemen..
Zei ik al ja, was een gok. Het was te vergelijken met als je stil bent in je eigen kamer je de buren net kan horen praten en wat ze zeggen. In mijn ogen is dat geen hinder, maar na 3 pagina's in dit topic weet ik nu wel dat niet iedereen er zo over denktquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:12 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ach, decibels zijn onmogelijk om te schatten, dus zo serieus moet je die cijfers niet nemen..
Ik wil als student zijnde ook wel in een vrijstaand huis.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:53 schreef capricia het volgende:
Ik hou er ook van dat het gewoon stil is in mijn huis. Normale geluiden van buren die je een keer hoort is natuurlijk geen probleem. Mensen die muziek draaien waarbij ik de tekst letterlijk kunt verstaan, vind ik echt te ver gaan. Dat zou ik ook niet willen.
Je kunt je er namelijk niet voor afsluiten. TS heeft de volumeknop, de buren niet.
Maar goed, ik zou dan dus ook nooit in een flatje gaan wonen.
Ik gok dat er op korte termijn wel een leuk appartementje hier bij mij vrijkomtquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik wil als student zijnde ook wel in een vrijstaand huis.
Wie betaalt er mee?
Daarom doen ze hier in Utrecht een proef met flats meer gericht op levenswijze dan op inschrijfduur. Studenten mixen met 50+ers schijnt vaak overlast te veroorzaken voor die 50+ers..quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik wil als student zijnde ook wel in een vrijstaand huis.
Wie betaalt er mee?
Op donderdag vind ik toch wel lang hoor, moeten je buren de hele dag die muziek aanhoren.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdagochtend van 10:00 - 13:00u ongeveer en donderdag van 13:00 - 17:30u.
Studenten maken onderling ook veel ruzie door overlastquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom doen ze hier in Utrecht een proef met flats meer gericht op levenswijze dan op inschrijfduur. Studenten mixen met 50+ers schijnt vaak overlast te veroorzaken voor die 50+ers..
Vooral veel klachten over geluidsoverlast enzo.![]()
En dan 's avonds zeker nog even een filmpje met je 5.1 surround.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Op donderdag vind ik toch wel lang hoor, moeten je buren de hele dag die muziek aanhoren.
Het is inderdaad redelijk lang ja, maar ik heb niet een constant volume hoor. Soms staat hij wat zachter en soms wat harder, met als maximum het eerder genoemde volume. Dus ze horen het niet constant, maar mijn favoriete nummers moeten ze na een paar maandjes wel kunnen herkennen denk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Op donderdag vind ik toch wel lang hoor, moeten je buren de hele dag die muziek aanhoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |