abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75087740
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:03 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Wij kunnen alleen oordelen op basis van jouw posts. En je zegt zelf dat je de muziek zo hard hebt staan dat je je stem moet verheffen om met iemand te praten. Daar kunnen we toch wel een redelijk beeld bij vormen

Over welke tijden hebben we het eigenlijk
Afgelopen dinsdagochtend van 10:00 - 13:00u ongeveer en donderdag van 13:00 - 17:30u.
pi_75087749
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:00 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Nou, dan ga ik de kamer wel uit
Je realiseert je dat je in je verhaal zijn rol innam?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_75087770
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Buurjongen verziekt ons leven

Daar heb je je buren al
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_75087787
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:05 schreef Quir het volgende:

[..]

Je realiseert je dat je in je verhaal zijn rol innam?
Wat zeg je me nu?

Nee, had ik wel door. Als hij er met de buren echt niet uitkomt, moet er toch iets gebeuren, he? Er werd al geopperd om een vrijstaand appartement te nemen, waarop hij heel gevat antwoordde dat zijn buren maar moesten verhuizen. Vandaar dus.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_75087856
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:07 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wat zeg je me nu?

Nee, had ik wel door. Als hij er met de buren echt niet uitkomt, moet er toch iets gebeuren, he? Er werd al geopperd om een vrijstaand appartement te nemen, waarop hij heel gevat antwoordde dat zijn buren maar moesten verhuizen. Vandaar dus.
Woon nog geen maand in dit appartement en ga zeker de komende 3 jaar niet verhuizen, dus een oplossing zou mij ook blij maken
  zaterdag 28 november 2009 @ 17:13:01 #131
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_75087906
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:10 schreef McGilles het volgende:

[..]

Woon nog geen maand in dit appartement en ga zeker de komende 3 jaar niet verhuizen, dus een oplossing zou mij ook blij maken
Er zijn hier al 232 oplossingen aangedragen. De meningen zijn duidelijk.

Mijn conclusie: TS heeft hoofd als bowlingbal en heeft aandachtsprobleem.
pi_75088002
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Mijn conclusie: TS heeft hoofd als bowlingbal en heeft aandachtsprobleem.
Over hoofd als bowlingbal: laten we het maar niet over iemand IQ hebben, heb totaal geen twijfel dat ik ver boven het gemiddelde zit.

Over aandachtsprobleem: Je moet toch wat als je je op je werk momenteel verveelt
pi_75088017
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:17 schreef McGilles het volgende:

[..]

Over hoofd als bowlingbal: laten we het maar niet over iemand IQ hebben, heb totaal geen twijfel dat ik ver boven het gemiddelde zit.

Over aandachtsprobleem: Je moet toch wat als je je op je werk momenteel verveelt
IQ staat hier compleet los van.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_75088033
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:17 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat een bowlingbal gewoon door dendert, ongeacht obstakels in de weg
Chocoladetaartjes.
pi_75088160
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:18 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat een bowlingbal gewoon door dendert, ongeacht obstakels in de weg
Oooh zo, dan kan ik mij daar wel iets bij voorstellen

Ik omschrijf het liever als eigenwijs volhardend en houden van discussie
  zaterdag 28 november 2009 @ 17:28:49 #136
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_75088303
TS is een autist
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_75088342
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:28 schreef Flurry het volgende:
TS is een autist
Een halve ga ik mee accoord, gulden middenweg he
pi_75089175
Als je onderburen de tekst van de muziek kunnen verstaan moet je op zoek gaan naar een doorgang voor het geluid die afgedicht moet worden. Je zegt net zelf dat de bas geen probleem is, dat betekent eigenlijk al dat de muziek niet te hard staat omdat bastonen het meest penetrerend zijn door muren en gebouwen.

Hoge tonen hebben sneller een doorgang nodig om getransporteerd te kunnen worden, dus ga op zoek naar ventilatieschachten, schoorstenen, holle muren met gaten, luiken in gangkasten etc.

In een normale situatie is de bas altijd het eerste wat je hoort, om de hoge tonen te horen moet de muziek zó hard staan dat de bas echt voelbaar is
pi_75089418
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:11 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik gok dat het geluidssterkte zo'n 40- 50 db is in hun kamer, maar dat is een schatting.
Da's een hoog geluidsniveau in hun kamer als jij dat twee verdiepingen hoger veroorzaakt.
pi_75089450
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Da's een hoog geluidsniveau in hun kamer als jij dat twee verdiepingen hoger veroorzaakt.
Ach, decibels zijn onmogelijk om te schatten, dus zo serieus moet je die cijfers niet nemen..
pi_75089547
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:12 schreef Hagelkaas het volgende:

[..]

Ach, decibels zijn onmogelijk om te schatten, dus zo serieus moet je die cijfers niet nemen..
Da's ook weer waar (ik vermoed eigenlijk dat TS het geluidsniveau in dB's eerder onderschat dan overschat).
Sowieso is het een hoog geluidsniveau als ze twee verdiepingen lager de tekst kunnen verstaan.
pi_75089556
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:12 schreef Hagelkaas het volgende:

[..]

Zei ik al ja, was een gok. Het was te vergelijken met als je stil bent in je eigen kamer je de buren net kan horen praten en wat ze zeggen. In mijn ogen is dat geen hinder, maar na 3 pagina's in dit topic weet ik nu wel dat niet iedereen er zo over denkt
pi_75090698
Ik hou er ook van dat het gewoon stil is in mijn huis. Normale geluiden van buren die je een keer hoort is natuurlijk geen probleem. Mensen die muziek draaien waarbij ik de tekst letterlijk kunt verstaan, vind ik echt te ver gaan. Dat zou ik ook niet willen.
Je kunt je er namelijk niet voor afsluiten. TS heeft de volumeknop, de buren niet.
Maar goed, ik zou dan dus ook nooit in een flatje gaan wonen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:55:10 #144
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75090746
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:53 schreef capricia het volgende:
Ik hou er ook van dat het gewoon stil is in mijn huis. Normale geluiden van buren die je een keer hoort is natuurlijk geen probleem. Mensen die muziek draaien waarbij ik de tekst letterlijk kunt verstaan, vind ik echt te ver gaan. Dat zou ik ook niet willen.
Je kunt je er namelijk niet voor afsluiten. TS heeft de volumeknop, de buren niet.
Maar goed, ik zou dan dus ook nooit in een flatje gaan wonen.
Ik wil als student zijnde ook wel in een vrijstaand huis.

Wie betaalt er mee?
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75090851
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:55 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Wie betaalt er mee?
Ik gok dat er op korte termijn wel een leuk appartementje hier bij mij vrijkomt
pi_75090984
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:55 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Wie betaalt er mee?
Daarom doen ze hier in Utrecht een proef met flats meer gericht op levenswijze dan op inschrijfduur. Studenten mixen met 50+ers schijnt vaak overlast te veroorzaken voor die 50+ers..
Vooral veel klachten over geluidsoverlast enzo.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 28 november 2009 @ 19:04:01 #147
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_75091047
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:05 schreef McGilles het volgende:

[..]

Afgelopen dinsdagochtend van 10:00 - 13:00u ongeveer en donderdag van 13:00 - 17:30u.
Op donderdag vind ik toch wel lang hoor, moeten je buren de hele dag die muziek aanhoren.
All she wants and needs is just a little taste..
  zaterdag 28 november 2009 @ 19:04:42 #148
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75091062
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Daarom doen ze hier in Utrecht een proef met flats meer gericht op levenswijze dan op inschrijfduur. Studenten mixen met 50+ers schijnt vaak overlast te veroorzaken voor die 50+ers..
Vooral veel klachten over geluidsoverlast enzo.
Studenten maken onderling ook veel ruzie door overlast (ik kan het weten)

Je hebt ook van die 50+-ers die in een studentenwijk wonen en dan expres op vrijdagochtend en zaterdagochtend om 8 uur gaan lopen timmeren, zagen, schreeuwen, zingen, fluiten, je ramen komen wassen. Als je met een kater in bed ligt. Paupers.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75091079
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:04 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Op donderdag vind ik toch wel lang hoor, moeten je buren de hele dag die muziek aanhoren.
En dan 's avonds zeker nog even een filmpje met je 5.1 surround.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75091117
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:04 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Het is inderdaad redelijk lang ja, maar ik heb niet een constant volume hoor. Soms staat hij wat zachter en soms wat harder, met als maximum het eerder genoemde volume. Dus ze horen het niet constant, maar mijn favoriete nummers moeten ze na een paar maandjes wel kunnen herkennen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')