quote:Beste Nico,
Piet zei, die Nico is dit jaar helemaal tha bom
dus vond Sint zichzelf een beetje dom
Hoe kon die Nico nou ineens vooraan staan
dat was de Sint een beetje ontgaan
Piet zei: Een wat onopvallende user op FOK!
maar die Nico nog wat nam de gok
en bood een plek aan vele ontheemden
die zich steeds verder van Danny vervreemden
Sint wist het weer: da's die jongen waar ik op let
want hij is nog steeds een beetje te gezet
maar wat leuk deze muurbloem is gaan bloeien
en eigenwijs is gaan forummen door ruiten en roeien
Ineens de baas van een eigen site
en FOK! is al die users nu kwijt
iedereen blijft daar vandaan
en sluit zich nu bij Nico aan
Sint vindt je een hele fijne vent
ook omdat je niemand bent...ehhh.... bant
en ruimte geeft aan een heel fijn stel
Sint zegt: LEVE VEE BEE EL
Sint
Het is heel simpel. Als een bod op 20.00 geplaatst is staat de deadline op 20.03. Zodra het 20.03 hattrick tijd is geeft de deadline aan dat het nog slechts 0 minuten duurt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 06:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal ik t dan zelf maar opgeven.......
Ik heb wel wat gewonnen, maar uiteindelijk is het de moeite niet waard geweest...Vloog er om half 6 vanmorgen uit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
gewoon zonder mij wezen pokeren?
nog een beetje gewonnen?
ai.. dat is kut ja. Sterktequote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gewonnen, maar uiteindelijk is het de moeite niet waard geweest...Vloog er om half 6 vanmorgen uit.
En nu zit ik op mn werk, da's een brute wekker op zaterdag. Klote standby diensten
Concentreren is het probleem niet zo.....er zijn gewoon teveel mogelijkhedenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Psychonikeo het volgende:
hmm, dat is helemaal kut. Dan moet je je nog echt gaan concentreren ook en daar heb je vast geen zin in
Yep...het is altijd de laatste optie he? tenzij je bij de laatste optie begint, dan blijkt het de eerste te zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
ja, dan wordt het afstrepen en je begint altijd bij het verkeerde
Dat gaat hier op mn werk nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ga je toch ff pokeren tussen door.
Ik ben thuis! Eindelijk, na werkquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gaat hier op mn werk niet![]()
Maar: problem solved, ik ga naar huis
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
deze mag ik jullie hier toch niet onthouden?
[..]
Vast een leuk kadotje kopen voor jou namens de sint.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben thuis! Eindelijk, na werkMaar jij bent in de stad! zonder mij!
Niet eens! Moest nieuwe sportschoenen hebben vóór mn wedstrijd van morgenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vast een leuk kadotje kopen voor jou namens de sint.
Geen cadeautje!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet eens! Moest nieuwe sportschoenen hebben vóór mn wedstrijd van morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |