Dat zal best maar het is er niet minder irritant omquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:42 schreef TwyLight het volgende:
Het is de bedoeling dat het lijkt of je PM hebt, dan stemmen er tenminste veel mensen
Als jij nou op mij stemt dan stem ik op jouquote:
Ik ben nieteens stoned en ik vind het al kutquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:56 schreef DuTank het volgende:
Ik probeerde hem net met mijn stonede kop in te vullenkrijg de tyfus ofzo
ja want ik keek net weer gvdquote:
Dealquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:20 schreef Jenglejack het volgende:
Geef mij 10 kudows en je krygt 100% terug !!!!!!!
Ja maar op 1 of andere manier kijk ik elke keer naar boven en het begint me een beetje te irriterenquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:49 schreef Adelante het volgende:
ik heb daar niet echt last van. Het verschil met PM en dat oranje verkiezingen is prima zichtbaar.
Ik wou er 28 van maken maar dat kan ook nieteensquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef deepart het volgende:
Nog erger, ik heb bovenin staan dat ik 27 nieuwe pm's heb maar daar kan ik niet naar kijken omdat ik een pm-straf-blok heb
Oké, wie stuurt hem even een pm?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja want ik keek net weer gvd
Ja dat zou jij doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké, wie stuurt hem even een pm?
Gelukkigquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou er 28 van maken maar dat kan ook nieteens
Dit is een verkapte -tyf- op -postquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:49 schreef Aalbers het volgende:
verkapt stuur mij allemaal pm's topic
Waarom kom je spammen in mn topicquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:58 schreef Adelante het volgende:
oh, over verkiezingen gesproken
Wil iedereen ook nog even zijn stem uitbrengen in [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Bij voorbaat dank
Nee, ik vroeg alleen of je er één wilde.quote:
Damn you,quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg alleen of je er één wilde.
Ik ben KLB én FEE modquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom kom je spammen in mn topic
Er zal wel veel gebaggerd worden in FEEquote:
Okquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Damn you,
Ik bleef net de hele tijd extra kijken maar dat hoeft dus niet/
Sowieso blijf ik er naar kijken
Sweetquote:
Je inbox is volquote:
fixed.quote:
Ja tijdje terug alquote:
Klopt, maar zag dit nu pas.quote:Op zondag 29 november 2009 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja tijdje terug al
Ik vond zombieland trouwens een redelijke leuke film
Vond het wel goed toen Bill Murray neer werd geschoten hehehequote:Op zondag 29 november 2009 03:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Klopt, maar zag dit nu pas.![]()
Ja het is gewoon wel een leuke film waar je verder niet bij na hoeft te denken.
Jaquote:Op zondag 29 november 2009 03:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vond het wel goed toen Bill Murray neer werd geschoten hehehe
Ik ga zo voor de 21e keer aan Pulp Fiction beginnen, zag er vandaag een topic over en had meteen weer zin om die te gaan kijkenquote:Op zondag 29 november 2009 03:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
JaIk ben pineapple expres maar weer eens een keertje aan het kijken.
Mja, het is net afgelopen bij mij. Ik denk dat ik maar eens ga slapen. Veel plezier met kijkenquote:Op zondag 29 november 2009 04:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga zo voor de 21e keer aan Pulp Fiction beginnen, zag er vandaag een topic over en had meteen weer zin om die te gaan kijken
Ja thanks, slaap lekker iigquote:Op zondag 29 november 2009 04:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja, het is net afgelopen bij mij. Ik denk dat ik maar eens ga slapen. Veel plezier met kijken
Nu vind ik het weer storend dat het niet meer geel is, ik was er net lekker aan gewend.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:50 schreef Suusje-V het volgende:
Hij is nu gelukkig niet geel/oranje meer, had hetzelfde probleem
Ja joh, echt iedereen is aan het kankeren, echt ondragelijk. Ik kan de AT al niet meer openen zonder 40 nieuwe topics over dit onderwerp te zien. Echt vreselijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Hetiszover het volgende:
Het is ook nooit goed he
Organiseert FOK! eens wat voor iedereen, wordt er nog door jan en alleman op gekankert.
Je hebt duidelijk de klacht niet gelezen hequote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Hetiszover het volgende:
Het is ook nooit goed he
Organiseert FOK! eens wat voor iedereen, wordt er nog door jan en alleman op gekankert.
Welk deel van het woord 'klaagbaak' snap jij niet?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Hetiszover het volgende:
Het is ook nooit goed he
omdat ik klaag dat verkiezingen eerst in het geel stond?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef TwyLight het volgende:
Goede tip voor iedereen in dit topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |