Ik wou er 28 van maken maar dat kan ook nieteensquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef deepart het volgende:
Nog erger, ik heb bovenin staan dat ik 27 nieuwe pm's heb maar daar kan ik niet naar kijken omdat ik een pm-straf-blok heb
Oké, wie stuurt hem even een pm?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja want ik keek net weer gvd
Ja dat zou jij doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké, wie stuurt hem even een pm?
Gelukkigquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou er 28 van maken maar dat kan ook nieteens
Dit is een verkapte -tyf- op -postquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:49 schreef Aalbers het volgende:
verkapt stuur mij allemaal pm's topic
Waarom kom je spammen in mn topicquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:58 schreef Adelante het volgende:
oh, over verkiezingen gesproken
Wil iedereen ook nog even zijn stem uitbrengen in [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Bij voorbaat dank
Nee, ik vroeg alleen of je er één wilde.quote:
Damn you,quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg alleen of je er één wilde.
Ik ben KLB én FEE modquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom kom je spammen in mn topic
Er zal wel veel gebaggerd worden in FEEquote:
Okquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Damn you,
Ik bleef net de hele tijd extra kijken maar dat hoeft dus niet/
Sowieso blijf ik er naar kijken
Sweetquote:
Je inbox is volquote:
fixed.quote:
Ja tijdje terug alquote:
Klopt, maar zag dit nu pas.quote:Op zondag 29 november 2009 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja tijdje terug al
Ik vond zombieland trouwens een redelijke leuke film
Vond het wel goed toen Bill Murray neer werd geschoten hehehequote:Op zondag 29 november 2009 03:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Klopt, maar zag dit nu pas.![]()
Ja het is gewoon wel een leuke film waar je verder niet bij na hoeft te denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |