Mjam, zuurkool is ook lekker! Maar nog lekkerder met hemaworst inderdaad!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne besloot toen we NET UIT de stad waren, dattie zuurkool wilde.
Ja hallo, had je dat niet IN de stad kunnen zeggen? Had ik hema worst kunnen meenemen
Nu eten we zuurkoolschotel, met rookworst... spekjes, en een braadworst want die had ik er al uit gehaald
Jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mjam, zuurkool is ook lekker! Maar nog lekkerder met hemaworst inderdaad!
Hooooooooooo hoquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heb je ooit een normale foto van Boor gemaakt dan?![]()
![]()
edit- die kat is net zo niet-fotogeniek als ik![]()
Ik bewaar wel een stukkie voor je..quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hooooooooooo ho
Tap maddel!
[ afbeelding ]
Leuk hoe een man het baasje is en een vrouw het vrouwtje... precies zoals het hoortquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je geen kip voor hem? Slecht vrouwtje ben je
[..]
Hooooooooooo ho
Tap maddel!
[ afbeelding ]
Nuh...valt wel mee ervaring en zo...6 minibakjes achter de verwarming (onder een schuin dak)dus die beschouw ik als 1 bak want als ik daar niets neerzetquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik bewaar wel een stukkie voor je..
Trovey! 16 (!) kattenbakken!! Das een dagtaak!
[..]
Hooooooooooo ho
Tap maddel!
[ afbeelding ]
Ze lijkt daar heel anders dan op de foto's met Boor. Daar lijkt d'r snuitje altijd donkerder op ofzo.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
Ja da's de Bink.
Die gister heel boos werd toen ik een staartje op haar hoofd wilde maken
Dón't... touch tha hair!![]()
aah joh, over tien uur mag je je bed weer inquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ze lijkt daar heel anders dan op de foto's met Boor. Daar lijkt d'r snuitje altijd donkerder op ofzo.![]()
Of ik ben kippig door m'n slaaptekort, kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |