1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Misschien is ze wel heel druk bezig met d'r nieuwe speeltje!quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:48 schreef DeZwabber het volgende:
heeft trovey wel door dat we verkast zijn?
primaquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed.![]()
Welterusten!
Ze mijn IQ is wel hoger hoorquote:
Laatste keer dat ik op zolder was zat er nog een dak op....quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:56 schreef DeZwabber het volgende:
heb jij een dak op je huis of niet?
Nu verkrijgbaar bij Intertoys....moet je natuurlijk dan niet eerst Top Toys instappen zoals ik deedquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:04 schreef DeZwabber het volgende:
waar heb je je tapebal eigenlijk besteld?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:35 schreef DeZwabber het volgende:
goedemorgen![]()
*gaat slapen, ga over zes-en-een-half uur fitnessen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:55 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh
Ja ik was gisteren opeens weg want we gingen naar vrienden.Zij hadden het spel van Paul de Leeuw gekocht, onvoorspelbaar:
[ afbeelding ]
Was echt supergrappig
Er was 1 vraag bij de DVD ronde; truth or dare. Daarbij vroegen ze; wie heeft voor het laatst sex gehad? En aangezien die vriendin en ik alles tegen elkaar vertellen konden we dat zo zeggenDie mannen zaten erbij van:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:55 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh
Ja ik was gisteren opeens weg want we gingen naar vrienden.Zij hadden het spel van Paul de Leeuw gekocht, onvoorspelbaar:
[ afbeelding ]
Was echt supergrappig
Er was 1 vraag bij de DVD ronde; truth or dare. Daarbij vroegen ze; wie heeft voor het laatst sex gehad? En aangezien die vriendin en ik alles tegen elkaar vertellen konden we dat zo zeggenDie mannen zaten erbij van:
![]()
![]()
![]()
Ja mijn man was vreemdgegaanquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog iets bijzonders gedroomd ofzo?
Sportze!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
nja, ik ben weg, fitnussuh
tot over een paar uur![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja mijn man was vreemdgegaanen toen sloeg ik die bitch goed op d'r bek.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja mijn man was vreemdgegaanen toen sloeg ik die bitch goed op d'r bek.
Hahahaquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Laat je man dan maar niet lezen wat jij in het verhaal uithaalt!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:29 schreef ElisaB het volgende:
Sowee... ik zeg bij de aftiteling van Popstars tegen mijn beeb: "Ik moet ff een tukje doen, want ik kan niet meer wakker blijven." Ben net wakker
Heb je dan niet dat je nog zwaar pissig bent als je wakker wordt??quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahahaNou, we dromen wel vaker dat de ander vreemdgaat, hij is dan helemaal van slag en verdrietig als ik vreemdga in zn dromen, ik leef me helemaal uit in mijn dromen
![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:29 schreef ElisaB het volgende:
Sowee... ik zeg bij de aftiteling van Popstars tegen mijn beeb: "Ik moet ff een tukje doen, want ik kan niet meer wakker blijven." Ben net wakker
Ruim rondgeslapenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:31 schreef Enfermera het volgende:Klokje rond geslapen zowat?? Lekkr hoor!
Eigenlijk maar een paar seconden, daarna niet meerquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat je nog zwaar pissig bent als je wakker wordt??
Haha geweldig!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ruim rondgeslapen
Beeb vertelde dat er ondertussen al twee poezen over me heen gelopen hadden, maar daar ging ik niet minder hard van snurken
Ik was dan ook extreem en ontzettend moe
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
prima![]()
ik laat jullie weer met rust.
maar ik blijf kijken voor overtredingen.
ja. Ik probeer me even te herinneren wat ook nog maar weerquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog iets bijzonders gedroomd ofzo?
Yup... vandaag blijf ik lekker binnen. Straks even douchen, chocomel dirnken, wat wasjes inzetten en schoonmakenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:49 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen allen, bij jullie ook zulk grijs kloteweer?
En Elvis loopt nu ook buiten toch???quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Misschien eind van de middag nog even snel Blijdorp in, kijken of de ijsbeer weer aan het spelen is
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
MrSubtle... ik had post!!!!!![]()
![]()
![]()
Whoeeeeeeeeeeeeeee!
Dankjewel
Er komt straks iemand langs om een lens te proberen/kopen, dus ik moet er vast nog wel uit.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup... vandaag blijf ik lekker binnen. Straks even douchen, chocomel dirnken, wat wasjes inzetten en schoonmakenNiet teveel iig!
Leuk, wel foto's posten he!quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Pagan, hier is het nu aardig opgeklaard. Nog steeds grijzig, maar wel droog
Misschien eind van de middag nog even snel Blijdorp in, kijken of de ijsbeer weer aan het spelen is
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Elvis loopt nu ook buiten toch???
Was je sushi lekker gister?quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik weer, niet bij gelezen maar ik lees hier net van BB, heeeel veel sterkte![]()
Wat naar, na zo een lijdensweg
Oh ik gaf al antwoord zonder dat ik je vraag wistquote:
Ik zag het!quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik gaf al antwoord zonder dat ik je vraag wist![]()
Mn mannen gaan trouwen volgend jaarquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het!![]()
En leuk dat het idd die mannen waren! Gezellig met 6 honden!
Ik hoop dat het droog is straks als je dat uur terug gaat lopen
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef Greys het volgende:
En wat tof dat de Dierenthuis actie zo vaak genoemd wordt in De Beste Actie bij de awards![]()
![]()
Ici! FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1quote:
Ze heeft mij anders de Grootste Dorpsgek genoemdquote:
Ik had haar ingevuld bij grootste dorpsgekquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft mij anders de Grootste Dorpsgek genoemd
(Maar gelukkig ook nog een aantal lieve dingen![]()
)
Jij gebruikt ook weinig smilies.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had haar ingevuld bij grootste dorpsgek![]()
maar
dat
ga
ik
nu
aanpassen
![]()
Oh god. Vreselijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Zwarte pieten in de straat hier![]()
Heel de stad loopt dr natuurlijk ook vol mee zometeen
Ze heeft mij als 'meest aandachtsgeile user' en 'grootste FOK!slet (man)'quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft mij anders de Grootste Dorpsgek genoemd
(Maar gelukkig ook nog een aantal lieve dingen![]()
)
Ja fuck, en om bij de zaak te komen waar ik zijn moet moet ik hoe dan ook eerst heel de stad doorquote:
Ik heb maar 1 keer voor FOK! gefotografeerdquote:Op zaterdag 28 november 2009 @ 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok dat 'beste FOK! Fotograaf' wel moet lukken voor je!
En terecht
Ik heb 'm ook bij Beste FOK! Actie, is er ook beste forum danquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
Ik zag dat sommigen de Dierenthuis bij Beste FOK! actie hebben ingevuld ipv Beste Forum Actie. Dus ik zet hem maar gewoon bij allebeiVoor de zekerheid!
Ik ben ook al begonnen met invullen, ga straks verder.
Jammer dat je in sommige categorieën maar één iemand in mag vullen.
Dat staat daar twee vakjes onder, beste forumactie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook bij Beste FOK! Actie, is er ook beste forum dan
Nou goed, ik vond je DTH foto's mooi, en wat er verder daar van jou stond was ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer voor FOK! gefotografeerd
Maar ik zag al wat stemmen voor mij, dus nu wil ik het ook
Oh ja, vergeet ik Dierenthuis zomaarquote:Op zaterdag 28 november 2009 @ 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed, ik vond je DTH foto's mooi, en wat er verder daar van jou stond was ook![]()
En verder ken ik alleen Ynske van de FOK! fotografen maar daar heb ik niet zoveel werk van gezien.
Vandaar.
Oh en Re natuurlijk, maar die had ik al 2x genoemd
quote:Op zaterdag 28 november 2009 @ 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat daar twee vakjes onder, beste forumactie.
Dus vul die voor de zekerheid ook nog even in, want het was natuurlijk een forumactie en geen FOK! actie eigenlijk stiekemMaar Peter006 heeft hem ook bij de FOK! actie staan dus ach...
MissBliss, ik heb jou ook al ingevuld bij de fotograaf (o.a.!).
Re is geen FOK!fotograaf toch?
True! Ook ff doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb Qwea ingevuld bij 'Meest pakkende TT's'.
Whoehoehoeeeeee
Want je kunt zeggen wat je wilt, maar ze vielen/vallen wél op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |