Ik zit me niet op te winden, maar ik vind wel dat het programma verpest is door die MP. Ik vond Popstars een leuk programma, leuke presentatie, maar die MP's verpesten het nu gewoon (een beetje zoals ER die opeens iets "leuks" hadden bedacht, dat was wat mij betreft ook helemaal verkeerd uitgepakt).quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ik zit me er echt vreselijk over op te winden.
Da's ook best triest eigenlijk
Heeft wel al met Jim opgetreden...quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Kijk die Charlotte, die dochter van Robert ten Brink, dat vind ik dan weer een ander verhaal.
Die heeft nog niet in musicals gestaan enzo en die heeft nog nooit aan zo'n talentenjacht meegedaan enz.
Die vind ik lief en goed en bescheiden
En deze Xander doet pijn aan mijn oren![]()
Jammer, want ik vind hem wel sympathiek.
Voor mij hoeft die mystery onzin ook niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit me niet op te winden, maar ik vind wel dat het programma verpest is door die MP. Ik vond Popstars een leuk programma, leuke presentatie, maar die MP's verpesten het nu gewoon (een beetje zoals ER die opeens iets "leuks" hadden bedacht, dat was wat mij betreft ook helemaal verkeerd uitgepakt).
Vind haar stem idd ook niet geweldigquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dit zenuwstemmetjeDie meid doet het best oke, maar die stem ligt me gewoon niet
En het kermisgehalte is zo hoog bij d'r![]()
Ja ooit één keertje, als bijzonderheidjequote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Rode knop! Nu!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:13 schreef SwitSok het volgende:
Patricia geeft hem toch wel een hoog cijfer![]()
Omg echt he...quote:
Meh, hij vindt het goed gezongen, hij valt alleen over de lege blik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:16 schreef Shoombak het volgende:
Die Maurice dude is de enige die eerlijk is.
Het was echt heel erg, maar blijkbaar hebben we er geen verstand vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was toch echt niet om áán te horen?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was toch echt niet om áán te horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |