Leukste usernamequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
In welke categorien kan ik meedoen ?
Ik vul jou inquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik nomineer mezelf voor tofste fobo![]()
. Waarom? Omdat er toffe foto's in staan vind ik. Van mezelf (lijkt ook steeds minder voor te komen).
Je wil die als PI voor je topictitel? dat kan niet meer als de OP eenmaal geplaatst is...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:48 schreef PiRANiA het volgende:
Welke mod geeft dit topic zijn verdiende superman-PI'tje?
fok is groot, jij hebt vast ook vriendjesquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Ben alleen bang dat het grote vriendjes kliek gaat worden waar een groep enkel op elkaar stemt en niet op mij stemt![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
fok is groot, jij hebt vast ook vriendjes
6. Slechtste moderatorquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nee, wil jij mijn vriendje zijn? Dan ga ik jou ook invullen in het lijstje
Daar loop ik ook vastquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:03 schreef TwyLight het volgende:
Iemand nog aanbevelingen voor leukste ondertitel, signature of avatar?
NJ met "don't mention the war"quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:03 schreef TwyLight het volgende:
Iemand nog aanbevelingen voor leukste ondertitel, signature of avatar?
je mag niet op jezelf stemmenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:16 schreef TwyLight het volgende:
13. Beste mogelijke kandidaat voor moderator
TwyLight
Je weet dat gloeimuis heeeeeeeeeeel gevaarlijk kan zijn he! Hij is radioactief, daarom gloeit 'iequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik ben developer ik pwn de verkiezingenpagina gewoon
Ik natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:03 schreef TwyLight het volgende:
Iemand nog aanbevelingen voor leukste signature?
quote:
Is dat alles? Moeten we daarom op je stemmen?quote:
Ik heb allemaal hele toffe berg(sport) foto's staan in mijn foboquote:Op woensdag 9 december 2009 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind nog steeds dat ik het tofste fobo heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |