over de status van mcdonalds ja, wie wil daar nou werkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef Adelante het volgende:
Ze kunnen zelfs in deze economisch moeilijke tijden geen personeel vinden, dat zegt wel wat.
een kraampje van de Mac?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:41 schreef electronique het volgende:
in eindhoven op de markt is dat altijd zo irritant
Best veel mensen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:44 schreef maess het volgende:
[..]
over de status van mcdonalds ja, wie wil daar nou werken
Eens, snackbar is veel lekkerder en ook veel goedkoper.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
Was je toch sneller klaar geweest bij een kwaliteitssnackbar in plaats van die smerige fastfoodketen, eigen schuld
Dat laatste dan weer niet. 5/10.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens, snackbar is veel lekkerder en ook veel goedkoper.
Afgelopen weekend toevallig bij de Mac in Eindhoven geweest, en daar hadden we iemand die net aan het inwerken was ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:41 schreef electronique het volgende:
in eindhoven op de markt is dat altijd zo irritant
Liegebeest! Stiekem vind je het toch wel erg lekker, anders ging je er niet voor in de rij staanquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:28 schreef Leonidas82 het volgende:
sta ik verdomme in de rij voor een ranzige burger
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
Was je toch sneller klaar geweest bij een kwaliteitssnackbar in plaats van die smerige fastfoodketen, eigen schuld
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:26 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Liegebeest! Stiekem vind je het toch wel erg lekker, anders ging je er niet voor in de rij staan
Jij gaat 6 keer een hamburger halen ? Vreetzakquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:28 schreef Leonidas82 het volgende:
sta ik verdomme in de rij voor een ranzige burger (was 6e)
daar werken echt alleen maar falende mensenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Afgelopen weekend toevallig bij de Mac in Eindhoven geweest, en daar hadden we iemand die net aan het inwerken was ofzoOngelooflijk zo traag. En de hele tijd heen en weer lopen en kijken wat de bestelling was, en het dan toch nog fout doen. Op een gegeven moment na een kwartier ofzo(!) hadden we de halve bestelling, en de rest zou dan later komen. 10 minuten boven gewacht, en toen is mijn schoonzusje het even gaan halen.
De Burgerking in Alkmaar op het station is trouwens ook fucking slowwwwwwwwwwwwww.
Daar hebben ze echt maar 2-3 medewerkers per dag ofzo...![]()
en dan dus maar 1 kassa open(!)
jou?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:25 schreef electronique het volgende:
[..]
daar werken echt alleen maar falende mensen
laatst was er zo'n jongen die gewoon keihard stond te sjansen ofzo, idioot
BK langs de A4 heeft drive thruquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:35 schreef LoggedIn het volgende:
Mij boeit het niet zo, ga toch altijd naar de drive-thru. Maakt mij het nou uit of je 5 min langer of korter moet wachten
Bij de BK is het wel altijd superkut, want die hebben nogsteeds niet ontdekt dat we in Nederland ook met de auto reizen. En bij de BK doen ze volgens mij ook hun best om de processen in de keuken zo inefficient mogelijk te laten verlopen, mijn godAl zijn er 3 mensen in het restaurant, dan nog sta je al snel ruim een kwartier te wachten op je eten.
Maar om nou helemaal naar Amsterdam (toch?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
BK langs de A4 heeft drive thru
Hetzelfde aan de A1, afslag Stroe......quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
BK langs de A4 heeft drive thru
Ook eens soms eet ik wel eens wat bij de Mac, maar het loopt altijd uit op een teleurstelling. Eergisteren chicken Sensation geprobeerd en ik vond er niks aan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
KFCquote:Op zaterdag 28 november 2009 08:16 schreef Panda72 het volgende:
Een bucket bij de Mac. Of bedoel je KFC? (heeft nu trek in kip van KFC)
Eten en Mac in 1 zinquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:28 schreef Leonidas82 het volgende:..............eten bij de MAC
oehh bucket (waar is die smiley met mes en vork heen?!quote:Op zaterdag 28 november 2009 08:16 schreef Panda72 het volgende:
Een bucket bij de Mac. Of bedoel je KFC? (heeft nu trek in kip van KFC)
quote:Op zaterdag 28 november 2009 08:25 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
oehh bucket (waar is die smiley met mes en vork heen?!)
KFC isquote:
En de hitte weer afkoelen door een paar ferme slokken cola.quote:Op zaterdag 28 november 2009 08:52 schreef Panda72 het volgende:
KFC isVooral de hotvariant. Wat mij betreft mogen ze alle Mac's vervangen door KFC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |